NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    dames even een vraag,
    wat heeft het te betekenen die namen die onder je eigennaam staat: member, seniormember, vipmember?!

2. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    haha ja ik herken idd erg veel van jou bij mij.. ik weet dat ik veel symptonen heb van een aankomende ongi maar er zitten dingetjes bij die ik echt normaal niet heb en nee dit praat ik me echt niet aan hahaha............ :D Ben echt zoo benieuwd :):) haha nou als jij nou eerst even test... en positief!!!!! dan durf ik misschien ook haha...

3. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Wat ik denk is dat het gaat om het aantal berichten ofzo?? Ik was junior member en ben nu opeens member hahaha....

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Les: die namen van member enzo worden toegekend aan de hand van de hoeveelheid berichtjes je stuurt.

5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @les, vanaf 9 mei beginnen mijn vruchtbare dagen weer....heb zo'n handige app waar het allemaal bijgehouden wordt;)....

Even weer egoberichtje van mijn kant, ik had vorige maand verteld dat mijn broertje gaat scheiden en dat zijn ex vrouw al iemand anders heeft enz enz....ze is vanaf 1 mei al gaan samenwonen met hem en 3 x raden!!!! Ze is gewoon al ZWANGER van hem!!!!! Zijn net 2 maanden samen......ik vind het zo erg voor mijn broertje maar ook dat ze gewoon al zwanger is!!!! Gelijk huppakee en wij die hier al maanden bezig zijn....vind dat best een beetje steken of klinkt dat raar????? Ze heeft al 3 kindjes, en ze heeft ontzettend veel moeite om ze op te voeden want ze trekt het gewoon niet, te zwaar enz enz en dan toch een vierde kindje????? Mijn nichtje tevens de oudste is 4 jaar en daar gaat het niet goed mee die heeft het ontzettend moeilijk dat haar papa niet mee bij haar is, ze heeft paniek aanvallen en huilbuien.....als moeder zijnde zorg je toch eerst dat alles eerst rustig is en dat iedereen gewent is aan de nieuwe situatie??? Maar gelijk alweer een baby, mijn neefjes zijn 1 en 2.....ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor de kinderen hoor. Moest ff mijn hart luchten.....

6. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga gewoon heel wild dansen hihihi.....

7. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje dat is zeker sneu voor die kindjes roosje :( en ik kan me voorstellen dat het wel een beetje bij je steekt.

@les: heeft te maken met je berichten

verder weinig bijgelezen, sta op het punt om naar mijn werk te gaan, boodschappen zijn weer gedaan, huisje is weer aan kant. fijne dag allemaal :)

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Roosje das wel erg snel van de ex van je broer. En nee ik vind t niet raar hoor. Ik heb soortgelijk iets mee gemaakt. Wij zijn al even bezig nu en een vriend van ons die ziek geweest is en alsmaar zielig bleef doen (lang verhaal) vertelde pas geleden dat zij ook een kindje verwachten. Baalde toen ook wel, zat toen net voor mn NOD. Dus jah snap dat dat dan even steekt.

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    jeetje roos, wat vervelend. nee ik snap het heel goed dat dat pijn doet, vooral omdat je idd zelf al een tijd bezig bent!
    soms is het allemaal heel erg oneerlijk!
    als ik dat zo lees is het niet een geweldige moeder en is het idd erg zielig voor haar kids,
    @meiski ik ga maandag testen!
    als ik dan nog niet ongi ben ok...!?
    zullen we dan samen testen! allebij tergelijk! is wel zo eerlijk dan hahahah

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wat is t rustig deze morgen. Iedereen druk aant werk zeker. Ik mag vanmiddag een paar uurtjes. Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin. Heb niet veel uren gehad deze week, maar ben zó moe.

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ja het is heel rustig, ik ben ook op me werk. maar ik houd het forum gewoon lekker in de gaten
    echt veel zin heb ik ook niet, helaas is het wel heel druk, dus zal toch wel hard aan het werk moeten.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    dat harde werken hoort er bij en dat zo voor t weekend.
    Ik sta vanmiddag alleen op de groep, dus zal mn handjes ook we vol hebben.

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    oh leuk jij werk met kids.
    ik niet zit saai op kantoor,
    maar heb wel leuke collega;s dat scheeld!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik werk op een kinderdagverblijf.
    Scheelt idd als je collega's leuk zijn, anders ist maar niks.
    Wij zijn vandaag maar met een paar, vakantie he dus ist niet zo druk.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Roosje, vervelend hé die banners! Ik heb nu een banner waarbij ik echt alles kan aanpassen. Echt heeel makkelijk ;)

16. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Hahaha ja moet je zeker doen... :D

Wat een vervelend bericht over je broer he... sommige mensen snap je echt niet!! Zwanger van de 4e als je je andere 3 kinderen niet eens aan kan??? en dan ook nog zoo kort saampjes... Kan me voorstellen dat het bij je steekt omdat je zelf al langer bezig bent.. helaas heb je mensen die na 1x zwanger raken en sommige er jaren over doen...
    Ik vind het echt sneu voor je broer... waren ze lang bij elkaar?

17. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    haha... ja dat is idd wel zo eerlijk maar mocht ik zondag nog niet ongi zijn ga ik toch een testje wagen , lijkt me zo´n leuk moederdagcadeautje!! :cool:

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik wens jullie allemaal een fijne middag, ik ga nog even wat kids entertainen op mn werk. Tot vanaaf. Ben weer eens alleen thuis. :(

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @roosje, wat een verhaal zeg! snap dat het steekt! wat zielig voor je broer en zijn kindjes.... sorry maar snap niet dat je als moeder zijnde je kinderen dat aan wilt doen (ervanuitgaande dat het gepland is)

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Meiski ja dat zal zeker een leuk moederdagcadeau zijn, maar ikw acht toch echt tot maandag, want ik ga de test stiemen doen, zodat ik mijn vriend echt kan verrassen als het posi is....!
    want maandag ben ik alleen thuis en dan kan ik de test inpakken!
    maar nu zegt mijn gevoel weer dat het niet goed zit.
    word echt gek van me zelf! bha!!!!

Deel Deze Pagina