Haai, Er is weer een hoog gekletst! Ben weer helemaal bij gelezen...maar sorry geen puf om op iedereen te reageren. Vanmorgen even met schoonmoeders de stad ingeweest, daarna kleding kast uitgemest haha. Moest van mezelf van sommige dingen echt afscheid nemen, mn kast puilde uit Nu even lekker relaxed op de bank en straks nog ff dweilen en wc dan zitten de huishoudelijke taken erop. @Les, zie dat jij maandag al gaat testen, spannend hoop dat hij gelijk positief is...
hahaha ja ik ben geen een moment echt alleen en kan moeilijk 10 minuten in de badkamer bivakkeren ´s morgens als we allebei naar ons werk moeten Aah wat kan een gevoel veel met je doen he??? Heb het ook hoor, de ene keer denk ik ´JA´ en de andere keer, nee wordt gewoon ongi maar op de een of andere manier krijg ik altijd na mijn NEE gevoel en soort gevoel in me lichaam die weer ja zegt haha.... Spannend hoor, ben nu al benieuwd naar maandag
Hoi allemaal, Heb alles vanochtend bij zitten lezen maar tot nu toe nog geen puf gehad om te reageren. Gister verjaardag van manlief gehad en was 's avonds kapot!! Zit nu ook totaal niet lekker in mijn vel, mijn ogen voelen aan alsof ik gister de hele dag heb gehuild (wat dus niet zo is....) en ben nog een beetje weeig. Heb vanochtend een hint gegeven en hoop dat er straks een testje meegenomen wordt... ben het nu zat haha ben de hele dag ook al zo boos in mijn eentje poeh word er moe van Heb vandaag verder weer het idee dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon dit weekend ong ga worden..... Om veel gezeur kort te maken: hoop dat er straks een test in huis is zodat ik alles kan uitsluiten, zo niet dan wacht ik tot dinsdag (denk toch dat er vandaag of morgen wat gaat gebeuren dus makkelijk praten haha). Sorry dat ik niet op mensen gereageerd heb en alleen ff ego geweest ben maar als mijn humeur wat beter is kom ik terug
ja en ik ben heel benieuwd na zondag! dan ga jij testen he! meiski?! @Linda, ja denk dat ik maandag wel ga testen, of ik moet er maandag weer heel anders over denken, maar ik heb volgens mij mijn eisprong 1 dag eerder gehad dan normaal, dus dan zou mijn NOD maandag zijn! maar op dit moment word ik helemaal gek van mijn lichaam en me gedachten, Ga ff alles opshrijven van de laatste 2 weken wat ik allemaal heb gehad aan "zw" kwaaltjes: ihihih komt ie: Hoofdpijn "heel veel en lang" steken in me buik/buikpijntjes 2 dagen giga rugpijn "onderin" ijzersmaak in mond veel plassen ontzettende honger rode bloeduitstortingjes op me borsten moe moe moe in vlagen veel afscheiding onrustig gevoel (zenuwachtig) (vlinders in buik) vlagen van warmte door me lichaam. (alsof ik ineens koorts krijg) wat moet ik hier nou toch mee....
phoe inderdaad een hele lijst meid! hopelijk komt het door een beebje vanaf wanneer heb jij ze? de paarse in de lijst heb ik namelijk ook (kan dus ook op niks wijzen of ik ben heeeeel vroeg haha) vooral die ijzersmaak lijkt me een goed teken! duim voor je (en anders gewoon morge alvast een testje wagen...?) Hoofdpijn "heel veel en lang" steken in me buik/buikpijntjes 2 dagen giga rugpijn "onderin" ijzersmaak in mond veel plassen ontzettende honger rode bloeduitstortingjes op me borsten moe moe moe in vlagen veel afscheiding onrustig gevoel (zenuwachtig) (vlinders in buik) vlagen van warmte door me lichaam. (alsof ik ineens koorts krijg)
de dingen die jij in het paars hebt gezet had ik al +- 5 dagen na mijn eisprong dus ja voor mij ook vroeg, maar goed. ik weet het ook niet hoor! misschien houd me lichaam me giga voor de gek, heb gewoon alles opgeschreven van af de eisprong, zodat (mocht het nu niet raak zijn) ik mijn kwaaltjes de volgende x kan vergelijken! nee ik ga echt wachten tot maandag met testen! flauw he hahaha
hij vond het super hahaha, hij heeft t nergens anders meer over en wil alleen maar oefenen oefenen en nog eens oefenen.. naja of zijn neef ook Hartgers heet geen idee... Is iig wel van zijn vaders kant (dus Hartgers).. ik ken zijn neef verder niet, nooit gezien...erg he hahaha... maar goed er zijn echt veel meer mensen in de fam die Rob heten... Me schoonvader heet ook Rob Hartgers... ach ja...
wel slim dat je het opschrijft!!! zal ik ook eens doen mijn nod is de 15de dus zit nu 5 dagen na ei. klopt dus aardig met jou lijste tot nu toe. en inderdaad flauw haha nee hoor vind het knap dat je het kunt maar ook goed. valt anders zo tegen he! en als het dan zo is zie je neem ik aan ook een duidelijke streep. probeer/ ga deze maand ook wachten tot nod/ dag na nod (met nadruk op probeer ) edit, jij zit dan nog 2 dagen voor nod, nog knap hoor denk niet dat ik het haal haha
@ les, zo dat is al een flinke lijst haha, hoop zo voor je dag je maandag een posi test hebt! Er zitten namelijk best wel wat klachtjes tussen die kunnen duiden op een zw..ik ga voor je duimen iig!!! Hier wacht ik gewoon af op mn ongi, heb namelijk ok bijna geen kwaaltjes alleen al heel de week mega moe.
ja klopt een hele waslijst, maar zelf twijfel ik nog heel erg..! wil me zelf niet te veel hoop geven, dus denk elke keer ook een beetje van, 2 pendels zeggen juli! hahahah daar pin ik me voor nu even op vast, zodat de teleurs stelling maandag niet al te groot is! hahahah
heb gister ook een test gedaan, ik denk als het nu raak is kan ik het voorzichtig gaan meedelen want de familie was toch bij elkaar voor mijn verjaardag, maar helaas omo-wit. Nu ga ik proberen te wachten tot volgende week dan is mijn nod....als ik dat maar volhoud.... Wie zou er voor mij willen pendelen en wat heb je dan nodig?
oh jammer momie, hoop voor je dat je volgende week wel een mooie roze test hebt! @all: zou het leuk vinden als iedereen (ook die al zwanger is) een lijstje hier op zet met kwaaltjes voor de gene die zwanger zijn kwaaltjes die je had voor dat je ging testen! ben benieuwd of we dan overeen komsten hebben met elkaar! ALS JULLIE DAT OOK LEUK VINDEN EN WILLEN DOEN HE!!!!!! verplicht jullie niet.
Les, ik durf denk niet te testen haha.. iedereen met symptonen komen overeen met elkaar en dan denk ik: hmm als iedereen het heeft zal het wel niet wel heel toevallig als we allemaal zwanger zijn hahahaha (zou wel ERRUG leuk zijn)
Balen Mormie maar het is nog erg vroeg.. ik had ook woensdag een omo witte test .... Voor pendelen kan je de pendelaars een PB sturen met je volledige naam, je geboortedatum en je vraag.....
ja idd das helemaal waar, daarom hoop ik ook nog niet te veel (teminste probeer ik) weet dat je je niet moet vast pinnen op de pendels. maar dat doe ik nu even wel, want dan ga ik er vanuit dat ik pas in julli zwanger ben,,,,! en nu dus nog niet. (mischien minder teleurstellend maandag) hahahah
Haha zou fijn zijn als je je wel vast kon pinnen op de pendels want heb er 2 waar ik in mei positief test * Hoofdpijn "druk op me hoofd" * steken in me buik/buikpijntjes * vlagen giga rugpijn "onderin" * veel plassen * ontzettende honger * rode bloeduitstortingjes op me borsten en 2 blauw aderlijnen * moe moe moe * in vlagen veel afscheiding * onrustig gevoel (zenuwachtig) (vlinders in buik) * vlagen van warmte door me lichaam. (alsof ik ineens koorts krijg) * zweet handen/voeten dan weer ijskoude voeten/handen en warm hoofd * gevoel dat ik ongesteld ga worden * borrelende buik * pijn in me borsten * verschrikkelijke dromen en slecht slapen Nou haha als ik die lijst zo zie zou ik zwaar ziek moeten zijn maar voel me heeel happy.. echt zo´n geluksgevoel dat ik zin heb om te schreeuwen
hihih wel grappig. Ondanks volgens fertiliteit friend geen ei gevonden had ondanks de positieve ovulatie testen. maar hier lage rug pijn ontzettend moe 's avonds gevoel van bandenpijn onderin veel wit vloed koppijn
hahah grappig het lijkt idd allemaal op elkaar! als dit zw kwaaltjes zijn dan zijn we gewoon lekker allemaal zwanger LEKKER PHU ik ga naar huis.. fijn weekend !