Voor iedereen, die afstand neemt of juist niet, we gaan voor roze dames!! Een mooi ei met pasen, en daarna op roze!!
Aaha hier zijn jullie allemaal.... Ik sluit me weer aan.... Deze maand een iets kortere cyclus gehad, 28 dagen nu. Me nod valt nu dus nog in onze vakantie. Donderdag een afspraak met de ha, vanaf 11 mei 2010 geen spiraaltje meer, dus ff mijn verhaal bij de ha neerleggen....Daarna ga ik mijn ouders denk ik ook maar is inlichten, die weten nl nog niet dat we bezig zijn. Wordt allemaal zo wel heel echt, maar dan kan ik tenminste mijn "ei" bij hun ook kwijt. Ik zal is ff kijken of hier ook ergens een lijst is en mezelf er op zetten....
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. MupKUH, ronde 3, 2e kindje 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) 9. 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) 11. 12. 13. 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Datumloos: Moisie Aantal: 25 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven Quila toegevoegd
Quila, je ei houden hoor, anders wordt het nooit wat Ik hoop dat de huisarts je serieus neemt en actie onderneemt!
Hey meiden, Hier ben ik weer... Na een druk en heerlijk zonnig weekend De ongi is zo goed als over dus het klussen kan weer beginnen
De vorige keer ben ik vrij laat begonnen met klussen. Denk dat ik voor de kwaliteit van het zaad Dadelijk misschien alvast een klusje waag
Haha strak plan, wij zijn vanaf morgen tot aan volgende week woensdag samen, mijn ouders gaan naar nederland... Het weekend hebben we wel mensen in huis.. Op mijn ovutesten staat trouwens beginnen vanaf dag 12 als je een cyclus van 28 hebt... Maar is het niet gewoon verstandiger als ik dag 8 begin, dus over 4 dagen???
@ moi, dan kunnen jullie alle kansen dus goed benutten. Ik begin zelf meestal tussen dag 9 en 11 omdat mijn cyclus voorheen altijd tussen de 26 en 28 dagen was. Zo kan ik mijn ei iig zeker niet missen. Ik zie dat jij ook cyclussen hebt gehad van 22 dagen. Dus ik zou voor de zekerheid gewoon op dag 8 beginnen. Mis je je ei zeker niet
Hey meiden, ik meld me hier ook hoor... Al is het maar voor de gezelligheid Ik ben nog steeds niet ongi geworden (dus let niet op de banner, want die is gewoon weer opnieuw begonnen...)
ow whahaha, die staat hier ook niet duhuh whaha. Sorry... Zit me dus weer druk te maken om niets... Ik heb vorige week donderdag getest en deze was negatief. Verder heb ik ook nog geen poezebeesten achter me aanlopen én ook zijn mijn borsten en tepels niet groter, dus ik ben ook zeker niet zwanger. Ik heb er vanmorgen nog even met de assistente van de huisarts over gepraat en zei vertelde me dat ik dan toch echt nog even af moest wachten, wanneer ik ongi ga worden... Maar als ik over een week of 2 nog niet ongi ben, vraag ik gewoon of de HA me provera voor kan schrijven, om het op gang te helpen...
Ik dacht ook al, waar is je banner haha! Ik hoop dat je ongi gaat worden meis... Maar ik begreep dat je net weer gestopt ben met de pil toch?
Ja ik heb maar 1 keer mijn ongi op dag 22 gehad, dat was schrikken haha! Maar normaal gemiddeld 28, soms 27, en soms 26, net als jij... Op de papieren staat ook dag 12 beginnen, maar dat vind ik laat.. Heb toch 20 van die dingen... Maar je test toch 1 keer per dag???
@ Moi: ja, ik heb begin februari de laatste prikpil gehad en begin maart was ik voor het eerst ongesteld (ook zo'n raar iets, omdat het normaal 3 maand "geldig" zou moeten zijn zeg maar hahahaha. @ ovulatietesten: wanneer zou je dan officieel moeten beginnen met testen? Op de envelop die ik van mijn vriendin heb gekregen staat bij een cyclus van 28 dagen staat op dag 12 beginnen. Klopt dat? Of moet je al eerder beginnen???
Ik zou voor de zekerheid eerder beginnen. Er is denk ik niet echt een goed en fout. Ik vind het zelf prettiger om zeker te weten dat ik hem niet mis. Ik heb een cyclus van 28 normaal gesproken en eisprong op dag 13, dus dan is dag 12 op tijd beginnen jah, maar als ie dan net een keer een paar dagen eerder is, dan mis je hem. Ook vind ik het fijn om het streepje donkerder te zien worden en daarna weer lichter. Het is dus ook een beetje wat je zelf fijn vind denk ik. Ik begin meestal een paar dagen nadat ik gestopt ben met bloeden. Dan test ik één keer per dag op hetzelfde tijdstip. Tegen mijn eisprong test ik 2 keer per dag, maar dat is omdat de testen niet heel goed werken bij mij en ik vaak geen posi test heb in een maand. Hopelijk heb je hier wat aan!
@ Evira: dankjewel meid. Ik heb totaal geen idee wat mijn cyclus is, dus vind het lastig, vandaar mijn vraag...Als ik gestopt ben met bloeden, zal ik ook beginnen met ovulatietesten. Vind dat een goede tip. Helemaal omdat ik ook niet altijd zo regelmatig ben... dus is dit wel handig en ik ga ook temperaturen, dus dan komt het vast helemaal goed. Temperaturen moet op de eerste dag van je menstruatie toch? Hahaha wat een vragen he? Ik heb al een kind en toch heb ik deze vragen... tja... heb dit tijdens vorige pogingen nooit gedaan...