NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

2. ja hihi was me trouwens wel opgevallen die vrouw achter de kassa dat ze heel dicreet was die deed hem al voor haar scherm in een tasje zonder dat iemand kon zien.
    had ook keertje iemand die legt het neer zo wilt u er nog een tasje om of lukt het zo

3. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Haha ja dat is wel lief van haar... maakt mijzelf niet echt zo uit, schaam me er niet echt voor :) wel als ik al 10x ben geweest hahahaha..................

Zo mijn eerste meisje pendel is een feit :D

4. nou nee schaam me er ook niet voor maar viel me wel op

5. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Ja sorry hahaha ik las me bericht na en dacht, staat stom.. was helemaal niet zoo bedoeld!!!!!!!!! Tuurlijk schaam niemand zich er voor.... ;) maar inderdaad wel netjes van haar.. vast een ouder iemand?? Die jongeren tegenwoordig......

6. ja was iemand die er al jaren werkt.
    maar kan me niet zoveel schelen wat andere ervan denkt.
    Iedereen hier weet dat ik een tienermoeder was 7 jaar terug nou kan je vertellen dan gaan er ook hele leuke verhalen rond terwijl ik nog steeds bij dezelfde man ben.

7. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Oh echt waar joh.. hoe oud was je dan als ik vragen mag?
    Tja de meningen zijn altijd snel gemaakt hier in Nederland he...

8. Ik was 17 toen ik zwanger raakte van L.otte
    en 18 toen ik beviel van der.
    en mijn man was toen 25.

9. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    whahaha weer een hele stomme vraag.. 1985, nu 25 dus je was 18.... sorry hoor ben er ff niet bij!!

10. jep en ik was 21 toen me zoontje kwam maar overleed met 23 weken en nog net een 22 toen S.enna geboren werd hahahah

11. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Tja wat is jong vraag ik me altijd af. Als je relatie goed zit en je hebt voldoende liefde om dat kindje op te voeden, why not.... Ik wilde ook altijd erg jong moeder worden, ben nu ook 25, had liever eerder gewild maar vriendlief wilde niet... :(

12. ik ben nou ook 25 en mijn man 33.
    Ik vind het heerlijk jong mama.
    En me man ach ja die zal zelf ook altijd kind blijven

13. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    hahaha alle mannen bedoel je :p

14. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen sorry.
    zijn er nog dames die hebben getest vandaag?en positief?

hier nu 1 dag overtijd nergens last van dat ik ongi moet worden heb normaal heel veel last zoals heel erge buikpijn al een paar dagen voor ik ongi moet worden.
    gister negatieve test :( wou wachten tot het weekend kon me niet inhouden haha.
    nu was me temperatuur gezakt vanochtend dus zal wel gewoon ongesteld worden denk ik want je temperatuur moet toch hoog blijven als je overtijd bent?zit nu in ronde 10 dus ben al even van me pil af en me cyclus loopt de laatste periode goed dus nooit een dag later ongi.

fijne dag allemaal

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @senna, wat leuk zo jong moeder! ik was 23 toen ik zwanger werd helaas mk,, uiteindelijk nog 24 toen ik sem kreeg. nu 25 en op naar de tweede zelfs hier al verhalen dus kan me alleen maar voorstellen hoe het bij jou gegaan is...

maar ben off line. moet zo werken

x

16. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Balen vlindertjuhh.... over die temperaturen heb ik geen idee, gebruik dat niet maar hoop toch dat je snel een positieve test hebt :)

17. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel meiski hoop het ook zo maar verwacht het niet zo deze maand maar wacht het nog maar rustig af.

wanneer is jou nod?

18. ja alle mannen blijven kleine kinderen ahahhaha.
    Verhalen zul je altijd houden.
    De meeste zijn nog verbaasd dat ik met mijn man samen ben :p
    we zijn dit jaar 9 jaar samen

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ik kom ook even mij lijstje droppen
    ook al hebben jullie die zo vaak gelezen :p

* rugpijn (onderin)
    * gevoel dat ik ga menstrueren (vooral vandaag)
    * spierpijn gevoel in onderbuik
    * geborrel in buik
    * trekkerig richting eierstokken
    * weinig tot geen eetlust
    * voor het eerst langere cyclus dan max31 dagen
    * vage/negatieve tests
    * gevoel dat er steeds wat uitloopt (onder)
    * btje slijmerig afscheiding bij vegen
    * slecht slapen (laat slapen, snachts wakker worden, vroeg op en niet meer kunnen slapen)
    * heb nu 2 dagen last van gevoelige borsten

Wie weet een latere ei en gewoon straks ongi
    Ik wacht max tot woensdag (heb nu echt zwaar het gevoel dat het gewoon komt)

Zo ik ben weer weg krijg zo logé dus ben het weekend waarschijnlijk alleen savonds aanwezig.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @les: je gevoel kan je idd goed gek maken. Wel leuk als verrassing zo'n test voor je vriend. En erg knap van je dat je wacht tot maandag, petje af. Jij ook fijn weekend meid.

@Linda: goed bezig geweest met de schoonmaak. ik heb ook zo goed als geen kwaaltjes, was vorige maanden wel anders, toen voelde ik van alles.

@Jodelli: balen van je humeur, we zien je wel verschijnen als die weer opgeklaard is:p Hoop dat je een testje nu hebt.

@Mormie: jammer van je test, maar miss was je gewoon te vroeg en test je volgende week wel posi.

@Senna: ik heb net ook bij kv testen gehaald, meisje deed t redelijk onopvallend. Kan er mee door hihi. Was bang voor bekenden.

@vlindertjuhh: balen van je test en temp meid. Hoop voor je dat die ongi wegblijft en je temp weer omhoog gaat. Vaak ist wel zo dat wanneer die daalt, je ongi er aan komt.

@Baby Boom: veel plezier met de logé. Jij bent ook nog niet veel wijzer, al wel veel kwaaltjes, hoop zo voor je dat t raak is.

Hier nog steeds eigenlijk zo goed als geen kwaaltjes, alleen dat ik t nu al de hele dag ontzettend zuur heb. Mn keel en maag branden gewoon weg lijkt t wel. Maar verder alles prima. Beetje moe en hoofdpijn maar that's it.

Deel Deze Pagina