Haha ja ik hoop ook echt dat ik niet ongi wordt... we waren vandaag even in het tuincentrum, even wat vrolijkheid in de tuin, nou was niet vooruit te branden en zat overal over te zeuren.. mijn vriend zei al: ik hoop voor je dat je of heeeeel moe bent of zwanger want weet niet welke reden het anders moet zijn dat je zo doet hahahaha verschrikkelijk.... Zoveel dingetjes en moet zeggen dat ik me echt rot ga voelen mocht ik opeens ongesteld worden want dat zou betekenen dat ik me volgende maand weer zo voel Hoe is het met jou?? Voel je je weer wat beter??
wou ff zeggen ben ongesteld geworden dus ga jullie verlaten hier op naar ronde 11 hopen dat we dan meer geluk hebben. jullie succes en ik duim voor veel positieve testen
Aah wat balen vlindertjuhh............!!!!! :x:x:x Succes met de volgende ronde, dat deze wel raak mag zijn!!!
@ Senna: niet alleen voor jullie hoor. Voor mij hoort hij er zeer zeker ook gewoon bij . @ Kinderwens: ik duim voor je hoor meid!!!! @ KikiM: ik geloof ook meteen dat een zwangerschap als je een peuter hebt rondlopen ook zwaarder is, als toen je nog geen kindje had... @ Meiske: hahahaha, was je zo vervelend vandaag meid? LOL Nou echt heel veel beter voel ik me niet. Mijn neus zit vol, dicht en neus loopt ook nog eens...Hoofdpijn is wel wat minder, maar mijn ogen zijn enorm moe en branden een beetje. Neusspray van de Kruidvat werkt totaal niet, dus morgen alsnog maar een goede halen... @ Vlindertjuhh: ow meid, dat is balen zeg!!! *knuff* succes in de volgende ronde... Nou meiden, ik ga mijn bedje opzoeken... ben gesloopt. Hopelijk gaat het morgen wat beter. Morgen is het super mooi weer, dus dan zou het prettig zijn als ik me wat beter voel. . Slaap lekker en tot morgen meiden!!!
@vlindertjuhh.. balen meis! Op naar de volgende ronde.. @hier.. ik dacht gister een schaduwlijn te hebben (in bepaald licht zichtbaar. Eerst doorzichtig en later heel eventjes tuur roze.. daarna droogde hij in en was er niets zichtbaar). Vanmorgen getest met ochtendurine maar helaas..
dankjewel allemaal ja hopen wij ook dat het de volgende ronde mag zijn we wachten het af. dat jullie allemaal ook maar snel positief mogen testen succes
aaahw Vlindertjuhh, Klote zeggg dikke knuff Ik vrees dat ik je ook ga volgen, ik heb heel de dag al last van mijn rug en buik echt het komende ongi gevoel anders dan de afgelopen dag nu voelt het echt zo,en lig nu iets meer dan een uur in mijn bedje heb even getempt en was 36.8 (ja ik weet ik moet morgen afwachten) maar weet nu al bijna zeker dat ie morgen ochtend ook laag is. slaaplekker dames....
ohw moet ik niet vergeten te melden, mijn moeder was er vandaag de kids van me zus brengen. en vroeg haar vanwege de onzekerheid nog even te kijken, en dit keer stond ie stil. nu ga ik echt slapen
nog 7 dagen en ik kan testen begint nu wel een beetje spannend te worden. Ik heb wel wat syptomen maar vind het zo eng om er op te hopen. Ik heb last van. -extreme moeheid -pijnlijke bosten -hartkloppingen -zenuwachtig gevoel -kleine steekjes in me liezen/vagina -vreetbuien -misselijkheid. _warm en koud beetje grieperig gevoel Oja en sinds vandaag veel witte vloed en dat heb ik alleen gehad bij de zwangerschap Veel dingen herken ik wel terug van de eerste zwangerschap. maar ja misschien is het niets ik wacht iig nog wel met testen haha
@Meiski: En??? Heb je al getest? Kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. @Senna: ook ik weet nu even niets erop te zeggen. Nog steeds veel sterkte. @kinderwens: knap hoor dat je je sigaretten zo weg kan doen. T duurt nog eventjes voor je maar ga alvast duimen. @Vlindertjuhh: he bah balen meid, is niet leuk. Veel succes volgende ronde. Moet goed komen met t gekkengetal. @mvj: voel je je vandaag al beter? Zou het hooikoorts zijn? Ik heb er altijd last van gehad, maar sinds paar jaar niet meer. @brotherbear: he jammer va je test. Maar geen bloed geeft moed meid. en zelf niet bekend met schaduwlijntjes enzo. Bij mij blijven ze wit @Baby Boom: ah nee meid, geen ongi, stuur m maar snel weg. hey balen dat ie van je moeder nu stil stond. @Ninja: je hebt al aardig wat kwaaltjes. Succes met wachten en duim voor een mooie test van je. Hier is de temp 0.3 gezakt, dus denk einde verhaal. Jammer. Laat die ongi nu maar snel komen. Kan ik weer verder met klussen. owja goedemorgen allemaal. Wat een weer gaat t worden he, heerlijk.
Goedemorgen dames. Mijn temp is vanmorgen weer gestegen naar 36.8 stiekem testje gewaagt maar was negatief (zoals eigenlijk verwacht) denk dat ik me eitje wat later gehad heb en dat ik 2 ovulatie testen als positief gezien heb wat niet goed was bij nader bekijken met iemand van de foto's
ja idd dat denk ik ook. denk dat mijn nod dinsdag is komt goed uit heb dan weer gesprek met de gyn. aan het einde van de middag
@senna: spannend!! kun je nog wachten meid? pfoe, die van mij zei aan de kassa vorige keer gewoon "goh, heeft u er vorige maand ook al niet een gekocht?" ik wilde hard wegrennen en nooit meer terugkomen. De laatste keer dat ik er een haalde zei er iemand "veel succes" Nou dat gaat dan nog wel pfoe, heftig hoor van je zoontje... @ les en meiski: ik zie echt enorm veel "symptomen"die ik ook heb - lage rugpijn (al is hij nu weer wat minder) - krampjes en steekjes echt als ongi pijn - vollere borsten (al weet ik dat niet helemaal zeker, want heb vorig jaar een borstvergroting gehad, maar ze lijken een stuk zachter en voller) - moodswings/emo - zenuwen in mijn lijf - af en toe misselijk bij bepaalde geuren - rommelende darmen/ af en toe diarree (sorry voor vies detail) - nog steeds hoge temp - slecht slapen, veel rare dromen - verstopte neus maar wel alles ruiken - witte afscheiding, af en toe echt een vloedgolf haha - moeeeeeeee!!! zo moe! hm, misschien nog meer dingen maar dit waren ze voor nu even... @babyboom: balen meis, hopelijk is het niet zo, maar snap dat je je voorbereidt op ongi @vlindertjuh: dikke knuf meis! En succes weer met de volgende klusronde @jeskejes: oei, ook al balen vanwege je temp! knuff! @mamavanjoshua: hm, hooikoorst das geen pretje! beterschap nog ego: sauna was best lekker, ben niet in de hete dingen geweest omdat ik mijn eventuele bevruchte ei niet wilde koken haha, maar heb wel een heerlijke massage gehad en een gezichtsbehandeling. Eind van de dag wel hoofdpijn, dat was wat minder Pfoe, gister helemaal geen behoefte om te testen, vandaag zou ik naar de winkel willen rennen... Hopelijk kan ik mijn gedachten verzetten. Het lijkt me aan de ene kant ook heel leuk om op moederdag te testen, maar alleen als hij roze is! En dan moet ik hem vandaag al kopen en dan weet ik al dat ik hem vandaag ga doen dus misschien gewoon maar wachten tot maandag (dan verplicht tot de middag omdat de winkels nog niet open zijn) Wat een gedoe he! Pfoe en dan nog al die "kwalen" die ik vorige maand helemaal niet had, maar ja toen waren we er ook nog niet mee bezig... To be continued zullen we maar zeggen. En ik zou het wel knap vinden als we maandag pas gaan testen!
goedemorgen, Ik heb nog niet bijgelezen, ga ik zo ff doen maar..... Ik weet waarom ik gister zo boos was... had al een vermoeden want temp was 0,1 gezakt na een aantal dagen constant wat hoger geweest te zijn, alle 'symptomen' waren weg en gister avond zag ik het eerste drupje.... vanochtend temp meer dan halve graad naar beneden geschoten dus tja.... ik kan helaas op rood en ga jullie verlaten Misschien moet ik maar van het goede nieuws uitgaan dat mijn cyclus dus wel constant is hihi positief blijven en 2 v/d 3 pendels zijn voor juni, dus vol goede hoop hihi Weet dus wel dat mijn lichaam me ernstig kan voorliegen.... ga mijn banner veranderen en ff bijlezen!
Whaaah... Ik heb over een week ongeveer mijn NOD. Ik denk dat ik vorige week mijn ei heb gevoeld, maar vandaag was ik op de wc en veegde ik een heel klein beetje bruin bloed weg! Ook ben ik de laatste dagen met vlagen misselijk... Maar meestal is bruin bloedverlies bij mij de komst van ongi, maar nu is het wel erg vroeg! Zou het innestelling kunnen zijn?
goedemorgen! @jodeli & vlindertjuh: balen zeg succes de volgende ronde @baby: nee he ik duim dat het toch niet komt. hier ook enorm ongigevoel nog steeds, wordt steeds erger, maar ongi nog niet gespot. ben er nu wel klaar mee eigenlijk, van mij mag het komen. Als ik na m'n werk nog geen ongi heb ga ik wel even een testje kopen, maar zo voelend gok ik dat ik gewoon ongi word.