Mn 1e dag van mn cyclus was 9 april. Mn nod 5 mei (27 dgn). Ei 22 april als t goed is. Ik heb 1 mei positief heeft getest. Dus korte dpo, 9 toch?
Oke dank je. Was benieuwd na hoeveel dpo je posi teste. Ik zit nu denk op 13 dpo en nog steeds wit. Als temp morgen omhoog is doe ik een testje en anders niet.
Hey meiden, hier nog steeds niet helemaal fit, maar dankzij de neusspray en de pilletjes gaat het ietsje beter. Vanmiddag verjaardag en vanavond op naar Groningen. Vandaag dus helaas alleen ff een ego-berichtje... Sorry meiden, heb echt ff geen puf...
@Vlindertjuhh, balen meid! @jeskejes, lijkt me juist erg leuk! zou zelf dan wel een kleinigheidje kopen voor de oudste. @hier, buikpijn buikpijn buikpijn, vanaf gister, is nu wat minder maar nog steeds wel. zeuren en steken vooral als ik mijn buik aanspan (bij opstaan en tillen) ?? erg vreemd. zou dat ergens op kunnen wijzen? (denkt nu bij alles aan een evenyueele zwangerschap he.. hihi)
@mvj: hoeft ook niet altijd te reageren, snappen we volkomen hoor. gelukkig helpen de medicijnen. Veel plezier vandaag. @Escal: ai das minder die buikpijn. Hoop dat t op een zwangerschap duidt. En heb voor de grote broer een kleinigheidje gekocht. ben helemaal geslaagd voor de cadeau's. Ik ben vanmiddag lekker met de hond naar mn ouders gefietst. Alleen is ze de eerste 5 minuten knettergek en daarna tong op dr knieen. Daarom net maar alleen terug gefietst en mama brengt dr zo naar mij. Fietsen was weer lang geleden en jeetje wat viel dat tegen met wind op kop. Maar was wel weer lekker. Verder niks te melden. Alleen dat ik constant misselijk ben en in de winkel blokje kaas geproeft heb en dat kwam er bijna gelijk weer uit. Heel stom, maar heb toch t gevoel dat ik zwanger ben. Stom lichaam ook.:x
goedemiddag, weer terug van werk, ongi nog niet gespot en de testen heb ik in huis, ga echt morgen pas testen hoor. @evira: balen van je ongi @brotherbear: vervelend dat je niet weet hoe je cyclus nu is. @meiski & senna: he niet leuk zeg, een witte test. We moeten weer wat roze krijgen hier! @steffi: het blijft afwachten, de ene test is gevoeliger dan de andere @jeskejes: ja hoor, ik zou het niet heel vreemd vinden als je ook met een cadeautje voor de broer aankomt. @MvJ: fijn dat het ietsjes beter gaat beterschap.
hoi dames, nog steeds een zwanger gevoel en met mijn domme hoofd weer een test gedaan. Als we geen seks zouden hebben gehad om het streepje te creeren, zou ik het maagdelijk wit noemen, maar dat kan natuurlijk niet ben gelukkig wel lekker afgeleid door het prachtige weer!! En maak volgende week foto's op een bruiloft, dus ben druk bezig met locaties bekijken en instellingen instuderen... Hier is t rustig, iedereen zit vast in de tuin/zwembad/strand!
Tis idd erg rustig hier vandaag, komt waarschijnlijk door t mooie weer. Nicole, balen van je witte test, maar t kan nog meid. Duim voor je. Maia, spannend dat je morgen gaat testen. Hoop zo dat ie roze kleurt.En er mag idd weer roze komen, maand begon zo goed. Ik heb blokken gekocht voor de broer, dus die wordt niet overgeslagen. Zie er wel een beetje tegenop om er naar toe te gaan. Ben zo emotioneel vandaag. Bij mn ouders begonnen ze over mn overleden pony en jah hoor daar werd de kraan weer bijna open gezet. Gelukkig had ik zonnebril op.
@Maia nog niet ongi...spannend! Maar dat jij je zo kan inhouden niet te teste! pff ik zou het niet hebben gekund denk ik.. @evira ongi balen meid, maar vol goede meod naar de volgende ronde.. @jeskejes: ik zou het als mama heel attent van je vinden als je ook iets kleins voor de broer meenam..maar zag dat je dat ook gedaan had. En toch ook wat zwangerschapssymptomen, dat word spannend!! @MvJ: naar een verjaardag, je hebt wel goed weer ervoor.. @nicole negatieve test..jammer meid..misschien te vroeg getest..hoop houden he. @hier: ben helemaal verslaafd aan pistache noten oppeens..Net weer twee zakken gaan halen bij de Lidl..hmmm zou dat ook een teken zijn...
@beccy: Lekker zijn die he, ben er ook gek op. T zou een teken kunnen zijn als je er opeens weg van bent. Wanneer is jouw NOD?
leuk om te lezen dat iedereen van die grappige kwaaltjes heeft hopelijk heeft iedereen ze nog een maand of 8 a 9
heb toch liever dat sommige kwaaltjes overgaan in andere kwaaltjes 9 mnd misselijk lijkt me toch niets...
hey meiden, veel geklets, zag een aantal meiden die ongi zijn geworden! balen man... hopelijk volgende ronde geen duivetjes meer! hier steeds steken in mijn rechter zij. geen idee! verder lekker relax dag gehad! ben wel aan het twijfelen of ik maandag ga testen of woensdag! ben zo bang dat het een teleur stelling word! nou ik ga weer lekker naar buiten. tot snel.. ps hoop dat ik hier morgen weer wat roze ga zien, want het word me nu toch wel te rood.! en sorry dat ik verder op niemand reageer heb wel alles gelezen. maar nu ff geen fut voor. SORRY..... xxx
ik heb dus ook steken in mijn rechterzij. voor en achterkant. En in mijn liezen. Ach, we zullen zien, morgenochtend testen ben benieuwd.