Jeeeeeeeeeeeeeee meiden, wat hebben jullie gekletst Gisteren een lange dag gehad, om 09 uur in de trein en om half 10 was ik eindelijk in Utrecht... Doordat mijn trein 10 minuten vertraging had, heeft een goede vriend me op Utrecht opgehaald ipv dat ik naar Rotterdam doormoest, en moest wachten! Vannacht heerlijk geslapen, wel heel vroeg wakker pfff... Vanmorgen eerst lekker een boterhammetje met mijn liefste neefje gegeten, daarna is hij lekker in bad gedaan door zijn paps, en ben ik gaan zitten lezen! FF met zijn drieen boodschappen gedaan, soepie gegeten en de kleine man op bed gelegd... Smiddags kwam mijn vriendinnetje met haar kleine van 7 weken, en de ouders van mijn zwager, en hebben we de verjaardag van mijn zus gevierd! Net geBBQD met zijn allen en nu is mijn zus weer werken, ze heeft nachtdienst.. Morgenvroeg gaat zwagerlief vissen met een vriend, dus ik heb lekker heel de dag met mijn neefje! Mijn zus gaat nog ff slapen tot een uur of 1, dan ligt de kleine ff voor een slaapie, en daarna gaan we lekker naar de speeltuin Trouwens, gaat nog goed hier Voel me goed Think positive *ZEN**PLAK*
@maia dank je!! Trouwens, heb vanmiddag Vanillevla gekocht, baal dat het te zwaar is om in mijn koffer te doen, heb het zo zuur, waar ik woon kennen ze dat niet
Nog 5 daagjes en dan kan ik gaan testen ooh vindt het weer heel erg spannend Hoop zo dat het raak is, wil eigenlijk niet voor mijn NOD testen maar het is erg verleidelijk. Heb Kv2v5 gekocht dus ze liggen klaar hihi ooh ben niet erg. Als jullie voor je NOD testen wanneer kan je dat eventueel al doen? Voor de Mama's alvast een fijne moederdag morgen geniet ervan. Dat geldt natuurlijk ook al voor de zwangere onder ons want jullie zijn in mijn ogen ook al echt mama
@Dijkim: balen meid, succes volgende ronde. @Maia: En getest??? @Moi: Super dat t leuk is, lekker van genieten. En fijn dat je je goed voelt. @Kinderwens: Testen is ook spannend, ga duimen voor je. Hier vanochtend was de temp t zelfde dus ik dacht....Testen!! Resultaat... helaas negatief. Stomme is dat ik even baalde, maar nu t gevoel heb dat dat niet klopt. We zullenwel zien of de ongi vandaag komt, wat ik niet hoop natuurlijk.
Negatief. Dus we wachten maar weer een weekje af, als ik niet zwanger ben prima op zich maar ik word gek van die vage buik/rugpijn.. nou ja,.volgend testmoment wordt als ik niet ongi word zondag weer.
Jammer Maia, nu die ongi uit de buurt houden hé Zijn er meerdere dames die rond menstruatie diarree hebben? Jah sorry niet helemaal smakelijk op de vroege morgen, maar heb dat nu al 2 dagen en nooit eerder gehad voor ongi.
Goedemorgen dames. Mijn temp is weer gestegen naar 36.9 hihih. Dames wat balen van die negatieve testen. Had ik gister ook dus ik wacht nog ffies. Kinderwens zou je voor mij willen pendelen aub?
Yeah Senna mooi van je temp. Hoop voor je dat die morgen weer hoog is. Ik was al vroeg wakker en dacht laat ik mn nagels maar weer eens een kleurtje enzo geven. Heb nieuwe sjabloontjes. Als ze droog zijn maak ik een foto en zet die hier. Vind ze zelf best leuk en een ander mag meegenieten
cool mijn oppas puber voelt zich sinds gisteravond niet goed. heb net haar moeder gesmst dat we het onverantwoordelijk vinden om haar 30 km naar huis te laten fietsen
Oei dat is minder. Hoop dat ze zich snel beter voelt. En jah om dan zo ver te fietsen is niet echt aan te raden.
nee nou daarom dus die brengen we ff naar huis kan manlief gelijk bij mijn ma ff de bench halen voor de pups.
ja gaat heel goed. ze gaan straks kennis maken met de boxer van me ma. maar zijn echt wijfie ze kunnen vechten ahahaha
Ah leuk hoor dat klein grut. Zijn t twee teefjes uit t zelfde nest? Weet uit ervaring dat die lekker kunne vechten jah. Spannend hoor kennismaken met de boxer. Vind ik trouwens ook mooie honden.
ja echt wel vind boxer prachtig maar voor nu nog te groot. krijg die van me ma als ze op vakantie gaan erbij. Zijn 2 zusjes idd ahahaha.
Ik heb boxer blonde bouvier kruising gehad. Heb nu cavelier boerenfox kruising, omdat de honden die we ook mooi vinden te groot zijn en deze frummel mooi overal mee naar toe kan. Mn ouders hebben nu mechelse herder jack russel kruising. Teefjes uit t zelfde nest, doen we nooit meer. Die hebben geen rangorde kunnen bepalen en stonden regelmatig tegenover elkaar. Nu zijn ze alweer 11 en is t wel minder. Af en toe nog een snauw maar thats it. Maar lekker van genieten nu ze nog pup zijn want t gaat erg hard. Bekijk bijlage 149248 Onze frummel een paar maanden oud.