NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je. Tis wel een klein draakje maar mag wel wat in zitten.

2. ja idd moet echt wat leven in huis hebben :D
    Ik ga mezelf en de meiden aankleden :D

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik ga vriendlief wakker maken, moeten straks naar een doop. Effe kijken wat ik aan ga doen. Woef is stiekem bij m op bed gekropen. Hihi. Wel een mooie en lief gezicht, ben echt gek op die twee. Maar er mag wel een 3e bij nu ;)

4. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    zie hier ineens scheten van honden voorbij komen! Heb zelf een Jack Russell, een echte doerak is het ;)

Vannacht gedroomd dat ik ongi was en nu een depri gevoel... zal er wel aankomen aangezien ik constant nega tests heb en ook niet echt meer "symptomen" voel... Als ik nu niet zwanger ben stoppen we even 2 maanden met voor het echte werk gaan, want werd er helemaal nerveus van en krijg het de komende tijd op mijn werk heel druk en dan kan ik die spanning er even niet bij hebben...
    Verwacht dat ik een dezer dagen ongi word, en zo niet dan is het een wonder ;)

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hoop op dat wonder voor je meid. Dat je gewoon nog posi test.
    Spanning is idd niet fijn. Lijkt me wel een moeilijke keuze. Veel succes meid.

6. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Hoi Dames, ik ga jullie verlaten.. Ben vanmorgen ongi geworden! Ik blijf natuurlijk mee lezen en hopen dat er veel op roze gaan.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dikke knuffel Meiski, balen van die ongi. Succes meid volgende ronde.

8. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    jeetje zeg het ging zo goed aan het begin met het roze en lees nu veel te veel dat meiden op rood gaan....
    Er zouden er vandaag heel wat gaan testen toch?!? hoop voor iedereen dat er dan toch nog een hoop roze te melden valt!!!

9. hier nog geen ongi maar volgens de temp kaart ook geen eisprong gehad

10. en volgens de ovulatie testen wel maar FF geeft hem niet aan.
    Zal wel weer leuk pco kwaaltje zijn

11. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    he meiski, dikke knuf!!

12. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Thanks meiden.. Maar had verwacht dat ik er echt van zou balen maar dat is gelukkig niet zo! Het was pas de 1e ronde en was natuurlijk te mooi om waar te zijn.. Had wel sterk het gevoel, haha, wat kan je lichaam je voor de gek houden, ga er ook minder mee bezig zijn want zo wil ik me niet elke maand voelen! Ik blijf natuurlijk wel mee lezen hier, hoop dat er ontzettend veel roze aan komt want gun jullie dat echt! Fijn weekend en good luck voor alle testers... X

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    aahhhh meiden wat jammer van die nega testen,
    en meiski jij ook al ongi, wat balen zeg....

ik denk dat ik ga wachten met testen tot woensdag,
    dan had ik zowiezo al ongi moeten zijn (als ik het dan nog niet ben) door al die nega testen durf ik niet zo goed meer!

heb net een lekker geurtje van me zoontje gekregen, en ga zo naar me zus toe waar we een lunch hebben!

hopelijk toch nog een beetje een leuke moederdag voor iedereen!

dikke knuffels voor jullie meiden

14. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag!

@meiski: he nee meid, wat balen :( nou succes de volgende ronde en misschien tot ziens daar ;)

nou ik snap mezelf echt niet meer. Niet ongesteld, zit nu op mijn langste NOD maar spierwitte test. Giga ongesteldheidsgevoel met steken, dit had ik ook toen ik in het begin zwanger was van mijn dochter, we gingen op schiphol even bij de starbucks koffiedrinken en hoe gek ik ook ben op caramel machiato ik kreeg het niet weg, ben er nu misselijk door, heb de hele tijd trek in lekkere vette dingen (herinnert me aan m'n zwangerschap van m'n dochter toen ik kotsmisselijk wa en alleen maar big mac's weg kreeg :D) en ik heb inmiddels sinds gisteren wat gevoelige borsten... maar wel negatief testen. Ik snap het echt niet meer, ik gok dat ik ongeveer 2 weken geleden m'n eisprong heb gehad, heb hem niet gevoeld maar m'n libido stortte in en dat is altijd na de eisprong dus dan zou ik nu toch ongi moeten worden als ik niet zwanger ben?

pfff zal wel door de miskraam komen dat m'n cyclus wat in de war is maar mijn vorige ronde was ook heel netjes 25 dagen dus korter dan nu want ik zat afgelopen woensdag op dag 25 dus daar ging ik eigenlijk even van uit. Nou we hebben besloten om pas volgend weekend (als ik niet ongi word) te testen maar eigenlijk hoop ik dat ik ongi word want ik word een beetje gestoord van die buikpijn/krampen enz...

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

helaas schuif ik ook door naar de 2e ronde.

Hopelijk komt hier wel nog wat roze bij!

@ Maia, lastig zeg kan me heel goed voorstellen dat dit niet meer leuk is. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

@ jeskejes, wat een leuke hond, echt schattige foto!

@ Meiski, balen van je ongi

@ Senna, hoe is het met de pups in huis?

@ all, nog een fijne (moeder)dag

16. met de pups in huis gaat het heel goed :D

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden kwam ff gauw spieken voor ik mijn bed in ga..
    zag dat er alweer rood bij was.. balen hoor..

hier mijn man ff op de hoogte gesteld van alle kwaaltjes..
    hij had al zo'n vermoeden... heb nl ook enorme stemmingwisselingen...
    nog ruim een week en dan zullen we het weten

(ga de 16e pas testen als er geen ongi is..)

fijne moederdag voor de mama's onder ons...
    en fijn weekend!

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Fijne moederdag allen!!!

19. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    ben nu 1 dag overtijd en nog steeds last van bruine slijm. Gister getest en die was negatief.

20. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi allemaal,
    Wat een heerlijk weer he! Zijn vanmiddag lekker een terrasje gaan doen op het strand. Nu is het bij ons wel erg aan het betrekken dus ik vrees zo wel een onweersbuitje..
    Heb vanmorgen heel mijn huis gekuist. Mijn vriend zei nog als jij niet zwanger bent nu weet ik het niet meer. (ben niet zo van de kuis haha) Ook voel ik nu steeds kleine steekjes in mijn onderbuik..beetje krampjes zeg maar.
    Mannetje is nu frietjes halen en vanavond lekker naar in the womb kijken op national g.
    Morgen helaas weer werken, dat valt dan altijd weer wat tegen na een week vakantie.
    Zag dat er weer een paar dames ofwel negatief getest hebben en een aantal die ongesteld zijn geworden..! Dat was niet de afspraak he meiden! Mei zou een vruchtbaar maandje zijn!

Deel Deze Pagina