NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brotherbear (1e ronde, 1e kindje) Sadas (1e ronde, 1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Heb de lijst er even bijgehaald en bijgewerkt.... sommige stonden er niet op en sommige heb ik helaas rood moeten maken :x Toch nog 21 kansen als ik het zo lees........ Nu ga ik er echt vandoor! Doeiiiii[/QUOTE]
Goedemorgen allemaal, En het weekend is weer voorbij :x pff wat gaat het altijd zo snel he... Iedereen een fijn weekend gehad??? @ Steffie1904: en heb je al een nieuw testje gedaan??? @ brotherbear: balen meis.. op naar de volgende * positieve * ronde.... @ escal: spannend meis.. wanneer kan je testen? @ jeskejes: jaa jij moet echt op roze deze maand hoor Heb je al getest???? Wat balen dat je test negatief was... maar als je gevoel zegt dat het niet klopt moet je er aan vast houden hoor Ik hoop het zo voor je........... @ Maia: ook al een spannende........!! Heb je al getest? Jammer dat je test negatief was, wel knap dat je pas over een week weer gaat testen... Toch wel zwangerschapstekentjes??? spannend hoor, kan me voorstellen dat je ongi wil worden als je zulke buikkrampen hebt.. Ik hoop toch voor je dat je zwanger bent @ Nicole84: zie dat je een dag overtijd bent... heb je weer een testje gedaan??? En jammer dat je 2 maanden gaat stoppen mocht je ongi zijn, wel begrijpelijk natuurlijk als je het erg druk op je werk gaat krijgen maar misschien is dat juist een goede afleiding??? @ beccy: spannend... zou idd een teken kunnen zijn hihi al idee wanneer je er een testje aan gaat wagen? @ Dijkim: balen meid.. op naar de volgende * positieve* ronde @ les: en.. ga je testen vandaag? hihi of wacht je het toch af tot woensdag?? Oh lees nu dat je wacht tot woensdag spannend!! Ik ga duimen......... @ afrola: balen meis, op naar de volgende * positieve * ronde @ jannie1980: spannend meis, ik ga voor je duimen... @ Chary: spannend!!! @ Kinderwens2011: oee wat spannend zeg.. en wat grappig dat iemand zegt dat je januari 2012 kindje krijgt.. dan moet je idd deze maand zwanger zijn Ik duim voor je....! @ moi78: gefeliciteerd met je verjaardag!!!!.... en wat een leuk idee voor je dat het je laatste verjaardag is als ´niet´ mamma.. geniet er van...
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brotherbear (1e ronde, 1e kindje) Sadas (1e ronde, 1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven mezelf aangepast
ongi dus nog steeds weg, we wachten af. vandaag heb ik een lekker dagje met m'n meisje, net koekjes gebakken en het deeg ging razendsnel haar mond in dus iets minder koekjes dan de bedoeling was
goedemorgen meiden, hier vanmorgen weer een test gedaan en was negatief, nog 2 dagen tot mijn nod dus ben zeer benieuwd.... als ongi uitblijft ga ik van het weekend weer testen. @moi gefeliciteerd en maak er een leuke dag van. Meiden die wachten, houd moed en hopen op roze....
@moi, proficiat meid! @ongi, phoe veel rood weer hopelijk volgende ronde roze! @nega testers, spannend... misschien lage opbouw hcg *blijft duimen* @hier, voel me heel wat beter, geen buikpijn meer. hoop stiekem dat het een innesteling was. ik heb zondag mijn nod, eens kijken of ik het volhoud om te wachten met testen, hoop dat mijn cyclus weer gewoon 28 dagen is... we shall see
Voel me zo raar Als ik iets doe iets lichts dan ben ik meteen moe, krijg koude rillingen en daarna wordt ik heel warm, heb al een paar dagen lichte hoofdpijn. Moet best veel plassen. En heb nergens geen zin in, geen puf. Herkent iemand dit ook?
@ Escal Ik denk dat ik morgenvroeg nog een testje probeer, ben alleen wel bang dat ik dan weer te vroeg aan het testen ben. Gisteren heb ik ook een test gedaan maar was Omowit maarja dat is wel 5 dagen voor NOD ik had er al rekening mee gehouden dat hij wit bleef Heb nu net een beetje afwas gedaan en zit hier weer te puffen zo warm heb ik het en pijn in mijn onderrug Ik hoop idd dat het dat is wat ik denk dat het is
@ kinderwens, ik begrijp precies wat je bedoeld! al heb ik niet zoveel last van krampjes en mn rug. Maar ben sinds vorige week zo ontzettend moeeeeee, word er gestoord van haha. Laten we hopen dat het voor een goed doel is idd, anders baal ik er helemaal van!
Ik herken het ook heb zoveel klachten herken ze ook van me vorige zwangerschap maar testen geven nog nega haha ja ook velste vroeg natuurlijk maar ja we zullen zien. Mijn nod is pas 13 mei
@Linda Ik hoop met je mee anders zou het idd erg balen zijn... @Ninja Mijn NOD is ook op 13 Mei dus dat wordt spannend
ik kom even klagen hoor even buiten het nod om over de buren. We hebben een aanbod gekregen van de woningbouw dat er een nieuwe schutting voor 4 euro per maand per woning. alleen omdat wij nieuwe poort willen kost het voor ons 3 euro meer. als de woningbouw die schutting zet hebben wij ook geen kosten en omkijk ernaar. nou heb plaatjes gezien echt zo mooi ik wil wel. Maar buurman wil zelf schutting delen kopen en palen dat kost veel meer en eigen onderhoud. pffffffff sorry hoor heb er echt de balen ervan
Jeej wat balen zeg maar mag dat dan?? Als jullie er voor kiezen om die schutting via de woningbouw te doen?? Wat raar ook van hem dat hij alles zelf wil kopen, zetten etc.. zoveel moeite en inderdaad meer geld..............! Is er een reden waarom de buurman het niet via de woningbouw wil doen?
moet zo goedkoop mogenlijk he. We hebben schutting delen van me zwager gehad uit nood. maar ja als de woningbouw een schutting kan komen zetten met betonnenpalen hun doen het onderhoud we hebben zelf geen kosten en omkijken naar is toch ideaal. en stuk kind en puppie vriendelijker
Ja zeker ideaal...!! Ik zou het dan ook gewoon via de woningbouw doen.. Voor die 7 per maand.... Die buurman is dus niet wijs haha
mijn man zou het ook zelf gaan doen. Maar kunnen jullie het nu niet doen omdat jullie buurman het zelf wil gaan doen? wat een rust hier zeg. iedereen weer druk aan het werk?