NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ok even heel ego! Had zatedag getest.... en toen vet dik nega. (en de 3 testen daarvoor ook al) :(

Daarnet nog steeds niet ongi dus ik dacht, doe er nou nog maar een het voelt zo gek... en een piepklein roze streepje verscheen op mijn schermpje. ;) Echt superwazig en amper te zien, mijn man ziet het ook heel vaag en die is kritisch ;) maar durf nog niet echt blij te zijn! Heb een foto gemaakt, maar dat is nogal zinloos want dan zie je hem echt niet...

Ben nu echt heel nerveus, want ja, nu nog een doen heeft geen zin dus denk dat ik er woensdag nog een doe (als ik kan wachten dan...) Oh meiden, meer roze voor jullie!!!! (en natuurlijk nog een beetje voor een dikke streep voor mij)

2. we kunnen het zelf ook wel doen maar dan is het onderhoud voor ons zelf.
    doet de woning bouw het houden hun het bij.
    man lief is soms 73 uur per week aan het werk en heeft dan echt geen tijd en zin om dan nog daaraan te gaan werken hahah

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011

1.
    Naliey (ronde 42, 1ste kindje)
    Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje)
    MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's)
    Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje)
    Roeltje (ronde 6, 2e kindje)

2.
    Deb27 (ronde 7, 1ste kindje)
    Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje)
    Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje)
    Semmy26 (ronde 2, 2e kindje)
    Krihee
    Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje)

3.
    Mendy (ronde 10, 1ste kindje)
    MupKUH, ronde 3, 2e kindje
    Skaya (3e ronde, 1e kindje)
    Baby Boom (ronde 10, 3de kindje)

4.

5.
    Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje)

6.
    Moi78
    Niekk(4e ronde, 3e kindje)
    Dijkim (1e ronde, 2e kindje)

7.
    MiniM (ronde 5, 1e kindje)
    Evira, (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Rittjuh (ronde 6, 1e kindje)
    Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje)
    Minnie85
    Jeskejes (ronde 6, 1e kindje)
    Maia (1e ronde na MK, 2e kindje)
    Quila (9de ronde, 1ste Kindje)
    Meiski (1e ronde, 1e kindje)
    Senna1985 (2e ronde, 4e kindje)
    Jodeli (1e ronde, 1e kindje)

9.
    GFH (4e ronde, 1e kindje)
    Brotherbear (1e ronde, 1e kindje)
    Sadas (1e ronde, 1e kindje)
    Nicole84 1e ronde, 2e kindje

10.
    Afrola (1e ronde, 2e kindje)
    Poohbeer (1e ronde, 1e kindje)
    Les (4e ronde, 2e kindje)

11.
    Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje)
    Linda250388(2e ronde,1e kindje)
    Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje

12.

13.
    Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje)
    Ninja2 (1e ronde, 2e kindje)
    Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje)

14.
    Beccy(3e ronde, 1e kindje)
    jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje)

15.
    Posh84 (5e ronde, 1e kindje)
    Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk)
    Marassie 2e ronde, 1e kindje )

Datumloos:
    Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera)

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

heb mezelf vandaag op een twijfeltest gezet... (maar goed, dit geeft de burger moed, die omo witte natuurlijk niet ;) )

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg

spannend meid! maar een lichte streep en niet ongi lijkt me toch wel goed nieuws! zou anders vanavond of morgenvroeg nog een testje doen en kijken of ie dan donkerder is.

duim voor je :)

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wow nicolle, ik zie nu pas dat het je eerste ronde is! hoe gaaf zou dat zijn zeg, meteen raak :D

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    nicole, ik zeg een voorzichtige gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
    word tijd dat er meer roze op de lijst bij komt dus ik zeg morgenvroeg weer testen dan heb je nog niks gedronken enzo;)

7. spannend hoor nicole84

8. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ja, vind het echt heel eng nu. Heb zo'n goedkope kv test gedaan 2 voor 6 euro. Mijn man zei vervolgens, zijn dat geen flutdingen waar sowieso een streep op komt haha... Nou dat lijkt me niet!

@dames: thanks, ik stuur ook HCG voor jullie!!
    @escalle: ja idd, bizar als het lukt de 1e ronde :D Mijn zoontje kwam uit de 2e ronde, al wist ik bij de 1e ronde dat we niet tijdens mijn ei hadden geklust en nu wel, maar het is absurd mocht het al zo zijn...

9. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    dag dames, heb vandaag de cb test gedaan en er verscheen een heel licht plusje :D , dit wordt dus ons 5e wonder. :D

10. Maia

Maia Niet meer actief

@nicole: jaa alvast dan een voorzichtige van harte gefeliciteerd!
    eindelijk weer wat roze

@senna: maar wat heb je voor onderhoud aan een schutting? Die van ons staat al zo'n 7 jaar en volgens mij is er nog nooit wat aan gedaan en hij ziet er prima uit. Maar ik snap je wel hoor :) ik zou er zelf ook geen zin in hebben, t is dat ik hier een man thuis heb die dat graag doet allemaal.

@moedertje3: ook van harte gefeliciteerd!

11. omdat de schutting die er nu staat en wij gekregen hebben allemaal provisorische in elkaar met schroeven en spijkers niet bepaald kind vriendelijk.

12. Sadas

Sadas Niet meer actief

@nicole en moedertje3: Gefeliciteerd! Super!

Hier is alles omowit, zowel mijn test van gister :( als mijn inlegkruisje.. :p Dat eerste had van mij wel roze mogen zijn maargoed.. geduld is een schone zaak.. Met manlief afgesproken om woensdag nog maar es te testen als de ongi uitblijft... Het blijft spannend!!
    xx

13. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    meiden ik heb een vroege sensitest gedaan aggelopen vrijdag deze was helas negatief............
    zaterdag voelde een pijn bij me lies streken dus ik d8 neeh toch ik ga ongie worden maar tot op heden niets te bekennen nog wel dat rare gevoel en trekkende gevoel bij me tepels lijken opeens veel groter..................ik durf niet meer te testen..........en als ik het doe ga ik het met een digitale doen van clear blue ik wil gelijk zeker heid hebben

14. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    @ Nicole en moedertje3: alvast gefeliciteerd.... leuk man! Eindelijk weer wat roze...............!!!

15. Maia

Maia Niet meer actief

@senna: snap m ;)

16. het is gewoon teveel onderhoud voor ons zeker voor manlief wil ik hem niet aan doen en trouwens het is nog mooier ook ahahahah en het word voor me gedaan :D

17. Maia

Maia Niet meer actief

groot gelijk!

men, ik wil echt ongi worden (of zwanger blijken), dit is niet leuk meer :( die constante lage rugpijn en buikpijn

18. ja erg he.
    Hier ook soort bandenpijn

19. Maia

Maia Niet meer actief

ja nou ja, we blijven afwachten maar ik word hier langzaam gestoord :D hopelijk heb ik gewoon een wat langere cyclus dit keer en komt het een dezer dagen.

nou ik ga zo maar even aan het eten.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dag dames, ben ik weer. Vandaag fijn gewerkt, kids geschminkt helemaal leuk. Wil cursus voor mn verjaardag in nov:D

Ik wil woensdag of donderdag testen al ongi wegblijft.
    En jah ook ik vind t behoorlijk spannend worden nu. Voel van alles maar of t zwanger of ongi betekend geen idee. Heb nu al een dag of 4 flink t zuur en sinds gister pijnlijkere (.)(.) en mn buik is nu dikker dan vanmorgen.

Sorry vind t zo erg dat ik niet op jullie kan reageren, maar ik lees wat er geschreven is, maar tis er ook gelijk weer uit. :( Ben zo moe, kan mn ogen bijna niet open houden.

Fijne avond dames.

Deel Deze Pagina