Zoals beloofd kon t niet laten om niet te reageren @Senna: fijn dat je temp t zelfde is gebleven. Misselijk en diaree, hier nog eentje. nu hopen dat t een mooie roze reden heeft. Das niet fijn nee met die buurman zo. Hoop dat je er aan uit komt. @Jannie: beterschap met de kleine. Hoop dat je vannacht meer kunt slapen. @Mupkuh: ja wij zoeken ook naar roze. Nog niet helemaal gevonden @Meiski: weekend gaat idd (te) snel voorbij. Ja hoor hier goed weekend gehad. @Maia: leuk he koekjes bakken. Hah lekker snoepen van t deeg. Ach jah, dan maar minder koekjes toch? Smaakten ze lekker? @Mormie: balen van je nega test. Duim voor je dat ongi wegblijft. @Escal: gelukkig voel je je al beter. Hoop dat je cyclus weer netjes is. Ga ook voor jou duimen. @kinderwens: dat moe, geen puf en plassen heb ik ook wel. Met de rest kan ik je niet helpen. Wanneer wil je gaan testen? ow morgen al, hoop roze voor je. @Linda: Hoop met je mee dat die vermoeidheid voor een goed doel is. @ninja: 13 mei ist zo weer. Balen dat je testen nega geven. @nicole:streep is streep, alvast gefeliciteerd en dat je maar snel een vet positieve test mag hebben. Zou idd super zijn in de eerste ronde. @moedertje3: gefeliciteerd meid. er is weer roze erbij yeahh @sadas: balen van je witte test. Spannend, woensdag weer testen, ga duimen en hopen. @Missillie: balen van je test, kan me voorstellen dat je niet meer durft te testen. Als tie wit is en je voelt van alles is dat allesbehalve fijn. @maia: is idd niet leuk als je niet weet hoe t zit. Natuurlijk hoop ik gewoon heel erg dat je zwanger bent. @MiniM; dank je meid. Ik lig al in mn bed met mn laptop. En ik heb me toch een dikke pens niet normaal meer. Terwijl ik toch al 3 kilo kwijt ben. En mn maag maakt geluiden, vreemd. heb toch gegeten. Maar wat is het rustig hier vanavond.
@jeskejes: nou ja, ik had hetzelfde en heb nu al zowaar een soort van posi test in handen gerommel in darmen, krampjes (ongi zo leek het) en lage rugpijn. Bij mijn eerste had ik alleen pijnlijke boobs! (pas na NOD meer klachten) Dus wie weet is het bij jou ook raak! @maia: vervelend hoor, niet weten hoe of wat.. hopelijk krijg je snel duidelijkheid. vind het nog steeds echt gek, had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik ongi zou worden, die witte tests maken je zooo onzeker! en dan ineens die vage streep. Weet niet of ik morgen al test, want je hcg neemt pas per 2 dagen toe toch?
Ja dacht dat die per 2 dagen verdubbelt. Aah je maakt me nog zenuwachtiger. hihi. Hoorde net een paar plopjes in mn buik en dan schuinlinks boven mn navel.
word hier ff helemaal gek. heb metaal smaak in me mond misselijk diarree en heb al 12 keer de bench gepoetst 2 keer gedweild en toen blijf ik een pies lucht van de pups ruiken en manlief verklaar me voor gek
ik twijfel meiden... denk dat ik morgen toch langs de KV ga om testen te halen.. moet ik wel op de fiets morgen.. dus hoop dat het droog is.. de bus komt er nl niet in de buurt en fiets er wel pal langs.. wil eigenlijk pas vrijdag testen, maar wil het eigenlijk gewoon nu weten... ga zo idd lekker mijn bedje in.. wssl heeft de kleine pseudokroep gehad.. lag net alweer te hoesten en te huilen hopelijk was dat de enigste keer voor vanaaf/vanacht...
lees net op een subforum dat er meer meiden een valse K2V5 test hebben..... dus eerst een vaag lijntje, daarna toch ongi! Begin dus enorm te twijfelen...
Zo wat is het hier rustig ben ik niet gewend haha. Hier even een ego berichtje zoals vele van jullie weten ben ik al een volle week mega moe, maar ben het nu echt gewoon spuug en spuugzat! Net nog wel even globaal het balkon geboend met bleek want daar irriteerde ik me mateloos aan, en overdag vind ik het te warm hihi. Vriend zei net tegen me: schat ik hoop eerlijk gezegd dat je zwanger bent! werd er zo vrolijk van hihi ben dus niet de enige die er zo mee bezig is. Voor de meiden die morgen gaan testen toi toi toi, ik zelf wacht mn ongi af als hij niet komt ga ik pas testen. Zou er zelf niet tegen kunnen als hij mega wit is, dus hier wacht ik nog ff af( fingers crossed)
hey meiden @ Nicole en moedertje3 een kleine felicitatie alvast. ik zit me hier helmaal gek te maken, vanmiddag toch een test gedaan om me ui die onzekerheid te helpen en wat blijkt.......! ik zag toch echt een lijntje!!! maaaaarrr niet echt roze, en ik zat in de zon,,, was zo gefrustreert dat ik het nog niet zeker wist, en heb hem weggegooit! wel vage buikpijn, maar niet echt ongi kwaaltjes. ik ga wachten tot woensdag, en dan als me ongi er niet is weer een testje wagen voel me wel een beetje verdrietig. en heb nu gigaaa pijnlijke tepels in eens vanavond! heb ik nog nooi gehad. ga slapen.... tot morge meiden xxxx
@ Maia: ja en het gaat steeds meer de goede kant op hahaha, helemaal nu het geregend heeft LOL. Ik snap wat je bedoeld meid... Het is zwaar frustrerend als je maar niet ongi word en je ook steeds negatief test... Hahaha, kan je dochter geen ongelijk geven LOL...het deeg is ook enorm lekker natuurlijk . @ Kinderwens: ik heb je een PB gestuurd meid . Ik duim voor je hoor meid... Dat je zwanger bent . Ik ben de hele zwangerschap heel moe geweest. Al was het in het begin en op het eind het ergste... @ Moi: gefeliciteerd met je verjaardag meid! @ Jeskejes: oooooooow je houd het maar spannend hoor meid . Mijn duimen blijven draaien voor je hoor meid! Whahaha dikke pens... en ook nog trek... hmmm.... @ Jannie: och arm manneke. Hoe is het nu met hem? @ Mormie: heel spannend voor jou meid... Ik duim hoor . @ Escal: ik duim voor je hoor! @ Senna: oooooow dat is flink balen zeg. Dan kun je beter die 7 euro doen... dat is veel makkelijker...Balen dat je buren het zelf willen doen, dat snap ik niet... Ik zou het knap vinden als hij daarna nog zou gaan werken... Ik geef hem dus groot gelijk wat dat betreft. Misschien toch nog eens met de buren praten? @ Nicole: oooooow meid, wat spannend zeg. Ik duim voor een nog dikkere streep hoor!!! @ Moedertje: gefeliciteerd meid!!! Supergaaf. @ Sadas : ook al zo spannend bij jullie... @ Missillie: meid, als je tepels groter zijn, zou ik er toch nog even een testje tegenaan gooien hoor... @ Les: ooooow meid... ook voor jou superspannend... wat een spannende maand deze maand zeg... Hier een heerlijke dag gewerkt en ook nog een goede dag gehad qua fysio. Vanavond een consult gehad bij een medium voor het online magazine waar ik voor schrijf. Mehn wat was dat heftig zeg. Maar wel heel erg enerverend en sjonge, wat was zij goed zeg. Alles wat ze zei klopte...Ik ga niet alles hier neerzetten, maar mocht iemand nieuwsgierig zijn, wil ik dat wel via PM doen hoor... Heb zoveel informatie gekregen dat ik nu lichtelijk hoofdpijn heb... dus ik ga zometeen afsluiten en morgen ga ik het artikel schrijven over het consult.
@Les, Anders doe je morgenvroeg nog een testje of overmorgen. Als je een streepje gezien hebt zal het toch wel zo zijn Dus van mij krijg je toch voorzichtig gefeliciteerd. Ben benieuwd naar je volgende test
ja ik denk dat ik woensdag nog een test ga doen. maar zoals ik al zeg, ik twijfel enorm. want echt roze was hij niet, was meer wit maar wel een streep, en ik zat in de zon! dus misschien was het wel een indroog streep! pfff.... het was een test van DA iemand hier ervaring mee? ga nu echt zp slapen/!
@mamavanjoshua, Ik ga zo ff je berichtje lezen, en ga ik er morgen ff voor zitten Maar wat gaaf dat je bij een Medium bent geweest zeg, wil er toch wel wat over weten hihi ben niet nieuwsgierig wil gewoon alles graag weten whaha
Ik ben er niet geweest, maar heb een telefonisch consult gehad, maar ze was echt supergoed. Had vorige week ook al een supergoed gevoel bij haar, toen we een afspraak maakten... Ik zal je morgen dan het hele verhaal (hoop dat ik niets vergeet) in korte lijnen via PB doorsturen .
Ik kwam net van het toilet af en voelde echt bij mijn onderbuik en daar zit nu net een ballon in en best flink al. dat had ik bij mijn zoontje toen ook oooooooooooooooh zou het dan echt zo zijn?????? Het was mijn nog niet eerder opgevallen omdat ik zelf wat flinker ben en best een buik van mezelf heb maar toen ik mijn buik strak trok zeg maar zie je het van de zijkant al in de spiegel en ik voelde hem echt. Ik hoop het haha jullie zullen ook wel denken daar komt ze weer Maar moest het toch ff zeggen.
Goedemorgen, alweer vanaf half 4 wakker gelegen. Wordt er gek van. temp is nu weer 36.8. Rara pliesie pet.