Bij sem tetse ik 4 dagen voor NOD posi(en gisteren aaf nog nega dus had niet verwacht dat het nog posi ging worden had ook z,n buikpijn vanacht) en toen was het streepje ook zo licht dus denk wel dat ie snel donkerder gaat worden daar heb ik wel vertrouwen in. Moet jij ook hebben komt allemaal goed!!
Die tetsen van de kruivat zijn trouwens wel wazig hoor. Bij sem geen problemen gehad maar nu was het 3 x een witte streep??? bij deze kwam er eerst niets en toen liep ie weer roze aan en stond er ineesn een tweede streep..
vind het nog steeds doodeng.. vorige maanden teste ik ook telkens voor mijn nod licht posi.. maar ging het helaas mis.. ben zoooo bang dat het weer mis gaat.. maar goed.. dat hoort er denk ik bij... vandaag en morgen zien door te komen en dan vrijdagochtend testen.. en dan volgende week hopelijk nog een keer voor de knaltest..
na mijn vmk heb ik ook getest met k2v5 en beide keren waren ze spierwit! en heb 14 feb ook getest(wist dat het veel te vroeg was, maar wilde toch proberen) en ook die bleef spierwit!
Ja bij mij is het gelukkig nooit mis gegaan al ben ik er ook wel bang voor maar als het al een paar keer mis is gegaan snap ik dat je nog niet echt blij kunt zijn. Hopelijk voor jouw snel een knaltetst en een mooi wondertje over 9 maanden!!! ofja 8 en een beetje haha
wat voor een klachten heb jij?? jannie.. Ik heb sinds gisteren echt een zwaar ongi gevoel dus ik dacht zal wel een volgende ronde gaan worden. Maar ik voelde me wel gelijk zwanger heel raar. Ik ben echt onwijs moe misselijk smorgens hoofdpijn hartkloppingen steekjes in me buik onwijs zere borsten
ben misselijk als ik niet op tijd eet. mijn buik voelt anders... lijkt wel vol.. verder ben ik verkouden, wat ik alle 4 de keren had bij de zwangeschap... weet het... is een raar kwaaltje... verder niet echt klachten... alleen lijken mijn borsten steviger... gelukkig niet groter.. heb aan een Ecup al genoeg vandaag iets minder misselijk, maar ook goed ontbeten...
Proficiat Ninja! Ik kom hier ook weer aansluiten, zoals beloofd Heb deze week last van hoofdpijn, misselijkheid (vooral 's morgens), steken in mijn borsten, buikpijn onderaan centraal,... En heb veel schrik dat ik mezelf weer van alles wijsmaak ... Zondag gooien we er een test tegenaan... spannend!
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brotherbear (1e ronde, 1e kindje) Sadas (1e ronde, 1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Trine (3de ronde na MK, 1e kindje) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) 6 Zwanger, 15 Ongesteld, 1 Negatieve test, 3 Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Zet mezelf er ook weer even bij
zondag de laatste testers ???? of zijn er mensen die nog later gaan testen??? vanwege die vage test en de verhalen de laatste tijd over k2v5 sta ik idd nog op twijfel!
@Vlinder: zondag was de laatste test, 3 dagen geleden dus. Ik ga morgen testen, als temp hoog is. Onzekerheid is idd niks, maar ja bang voor witte test En wil heel graag jullie blij maken hoor en mezelf ook natuurlijk hihi. @Senna: Mooiiiii van je temp, houden zo, duim duim duim. @MiniM: Zie wat ik bij vlinder schreef. Helaas ben ik net naar toilet geweest en wilde testen, maar mn vriend wilt er graag bij zijn. Hebben we zo afgesproken. @Maia: bizar meid je cyclus nu. Heb jij nog getest? Ik weet t zou kunnen testen, maar vriendin van me teste ook pas een week na NOD positief. Ben nu eenmaal een moeilijk en eigenwijs geval @Jannie: spannend meid. Goed bezig met de lijst @Mormie: Balen meid. Wel fijn dat je cyclus op tid zit. Heel veel succes volgende ronde en dan op roze meid. @Escal: veel plezier met wandelen en laat die duivels maar uit je buurt meid. Temp is wel mooi. @Quila: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, alleen ontzettend balen van je ongi. Jah wat is dat nou? niet even 121 pagina's lezen hihi. Geeft niks is ook niet te doen. @Nicole: van harte meid en neem lekker je rust en probeer niet teveel te twijfelen. Hopelijk zien we je snel weer terug om te vertellen hoe t met die kleine frummel gaat. @Les: laat je weten als je getest hebt? Veel plezier vandaag. Hoop dat je zoontje vannacht niet zo spookt. Ik ken t gevoel dat niet durven te testen. Doen waar jij je prettig bij voelt. @Ninja: ja ik zie ook een streep. Gefeliciteerd meid. Zie dat jij m ook opengesloopt hebt. Had ik zondag gedaan haha. @trine: welkom meid en klets gezellig mee. Spannend hoor zondag testen. Ik lees nog even mn andere topics en dan doe ik mn ogen even dicht. Ik ben zoooo moe, zere borsten en tepels. Tepels is iets nieuws. Vanaaf oppassen op 2 kids, errug leuk en neem voor de 1e x mn hond ermee naar toe. Ben benieuwd. Mocht ik t nog in mn hoofd krijgen om te testen dan laat ik jullie dat weten. Ben gewoon bang voor teleurstelling. Dat weegt even zwaarder bij me dan die onzekerheid.
Daagggggg vage streepjes!!!! welkom duidelijke test whaaaaa We kunnen er niet omheen ik ben echt zwanger!!!! wat een geluk> Ik ga duimen voor jullie dat jullie ook z,n mooie test hebben