Ja maar als je je ei later hebt gehad word je toch ook later ongi. Vandaar dat het nog vroeg is. als je 7/8 dagen dpo zit je nu toch ook pas 6 dagen voor NOD ongeveer
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brotherbear (1e ronde, 1e kindje) Sadas (1e ronde, 1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) Ilse (10e ronde, 1e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Trine (3de ronde na MK, 1e kindje) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) 6 Zwanger, 15 Ongesteld, 1 Negatieve test, 3 Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Ik zet mijzelf er ook even bij. Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar omdat mijn temperatuur vanmorgen naar beneden ging (gelukkig nog niet onder de coverline) zou het kunnen dat ik morgen ongesteld wordt. Ik hoop het natuurlijk niet. Nog mooier zou zijn als mijn temperatuur morgen weer stijgt.
Als ik deze maand een kortere LF heb niet toch? Ben altijd erg regelmatig..dus verwacht nu ook gewoon zaterdag ofwel ongi te worden ofwel zwanger te zijn..
Goedenavond meiden, @ Senna: ow meid wat fijn dat het schuttingprobleem is opgelost zeg! Kan me voorstellen dat je die gyn wel wat kan doen... Daar kan jij toch niets aan doen, dat dat andere ziekenhuis een fout heeft gemaakt? Ow ja, de avondvierdaagse komt er ook weer aan he? @ Geertje1986: ik durf het niet te zeggen meid. Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt. Welkom meid. @ Kinderwens: balen van je ongi, maar wel goed idd dat het nu 27 dagen is . @ Jeskejes: ben wel benieuwd hoor naar je test als je gaat testen... Komt vast goed . Ja was heerlijk weer gisteravond hahaha. En rennen, hahaha, ja dat kan hij wel. Hij doet bijna niet anders, dus wij laten hem maar gaan, dan word hij lekker moe . @ Maia: he bah, balen dat je nog geen ongi hebt... mits je gewoon zwanger bent natuurlijk hahahaha. @ Jannie: oooooow spannend meid... Toch een hele voorzichtige felicitatie . @ Mormie: wat balen meid... succes de volgende ronde . @ Escal: vervelend zeg die vage testen... Ik hoop dat je snel zekerheid hebt hoor. @ Quila: fijn dat je een zo'n leuke vakantie hebt gehad. Wel balen dat je ongi bent geworden. op naar de volgende ronde en dan roze he? @ Nicole: tot snel meid!!! Kan het me wel voorstellen hoor... @ Les: wel spannend voor jou nog steeds zeg... @ Hartje: dat zegt niets hoor, dat je nu pas in de tweede ronde zit... @ Ninja: ik zie niets :s... Maar als jij hem wel ziet, dan is hij er toch? Ooooooow wacht, na een hele tijd turen zie ik hem hahahaha. Kijk!!!! Die is duidelijk hahahahahaha. GEFELICITEERD MEID!!!! Ooooooooow kijk, bedankt voor de link meid. Ga gelijk ff kijken. 3 gratis testjes zijn altijd fijn . @ Trine: spannend hoor meid... Ik duim voor je! @ Liesbethje: ik duim voor je hoor, dat je temp morgen gewoon weer omhoog gaat . Hier lekker gewerkt vandaag en na het werk de kleine man opgehaald. Daarna nog ff naar de winkel geweest, toetje opgehaald. En vanavond op bezoek geweest bij een gastouder en ik heb zo'n goed gevoel bij haar, dat hij per 1 juni naar haar toe gaat. En misschien gaat hij zelfs nog 1 dag extra daarheen (dat wij 1 dag minder op het kdv hebben). Daar denken we nog even over na, maar de kans is wel groot dat we dat gaan doen, puur en alleen ook omdat de kosten van die gastouder veel minder zijn... Morgen gaat de wekker weer om 5.00 uur, dus ik zo lekker afsluiten. Morgen wel optijd eruit, J.oshua naar het kdv brengen en daarna met de kleine meid naar het Roessingh toe voor mijn silversplint. Ik ben namelijk gevallen gisteren (nou ja gevallen, uitgegleden in iedergeval, kon mezelf nog net tegenhouden) en nou zit mijn silversplint niet meer goed. Dus die moet even weer goed gebogen worden... Meiden, slaap lekker en tot morgen .
ninja, jij had verder ook geen klachten toch of juist wel??! mega mooie test hoor die van CB die wil ikkuh ook hahahaha
haha dank je!! Ik had juist veel klachten en voelde me al gelijk zwanger. vanaf me ei al een ongi gevoel. Daarna werd ik duizelig en kreeg hartkloppingen. Me borsten begonnen steeds meer pijn te doen en blauwe aders Ik ben onwijs moe kan zo slapen overdag. Veel witte afscheiding Misselijk s,ochtends Rommelende darmen sinds gisteren echt een ongigevoel onder in me buik en steekjes. Ik had die dingen bij me eerste ook vandaar dat ik het herkende maar ik teste steeds nega dus dacht zal wel niet dus ik schrk wel effe haha Jij krijgt vast ook z,n mooie test
Goedemorgen dames, helaas... weer een witte test rijker Ik kan wel janken nu. Weet t echt niet meer. Ben eigenlijk nooit overtijd. Voel me nu echt klote. Ben bang dat mn lichaam me zo voor de gek houd. Ik wordt helemaal gek hier, wat moet ik nou doen?? Sorry voor emo bericht maar ben best verdrietig.
Ah nee Jeskejes, k had zo gehoopt op een positieve test.... Blen! Van welke lengete van je cyclus ben je nu uitgegaan?
Ik denk mn ei op dag 19 gehad te hebben, dus cyclus van 33. Denk ik dan want weet t echt niet meer nu.
Dan zou ik toch nog even geduld hebben (ja makkelijk gezegd he) want je langste cyclus is 37 dagen geweest toch? Heb je ovu testjes gedaan om je ei te spotten?
Hier temp ook aant dalen dus denk dat ik in de loop van de dag of morgen ongi word...ging eral vanuit alles wees er namelijk op! Ff afwachten nog voor de zekerheid...maar denk dat t einde ronde is!
Ik heb t niet zo op naalden. Mn grootste angst zo ongeveer. En ik weet niet vanaf hoeveel dagen overtijd je een bloedtest mag aanvragen.