NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik ben het normaal minimaal ook 5 6 dagen, en nu maar 3 dus ik vind het ook heel raar! Heb trouwens heel de tijd buikpijn, alsof ik weer ongesteld moet worden haha! Vrijdag moet ik naar de gyn voor nacontrole van mijn miskraam, dus dan zal ik het voorleggen, ik ben namelijk ook heel er duizelig en misselijk al een paar dagen...

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik bloed eigenlijk altijd 5 dagen, waarvan de eerste en de laatste een beetje.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lees nog trouw mee, maar zoals een aantal andere dames heb ik ook besloten om wat afstand te nemen.. Ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, zo lang zijn we nog niet bezig natuurlijk.. Maar ik lees alles;)

en het is ongelofelijk om te zeggen, maar ik geloof ik dat ik blij ben.. Mijn ei is volgens mij nog niet geweest:D normaal heb ik op dinsdag en woensdag eipijn, donderdag springt mn ei.. Alleen nu voel ik nog steeds niks.. vanmorgen was ik misselijk en dat heb ik 3 á 4 dagen voor mn ei.. Dus ik hoop heel erg dat mijn ei dit weekend pas springt (liever niet later natuurlijk;)) wat zou betekenen dat we deze maand goede kans hebben:)

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He lieffie, gooi er een ovutestje tegenaan???

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi heb ik niet:) vorige maand beviel me wel en tot nu toe is de eipijn gelijk geweest en op de dag af.. dus ik vertrouw op mijn lichaam (dommmmm;)).. 3 of 4 dagen voor mn ei word ik misselijk.. dan steken in mn zij (alsof je te hard hebt gelopen zeg maar), volgende dag pijn bij eierstokken, dag erna hoogtepunt van de pijn en dan niks meer.. vanmorgen dus misselijk en de hele dag al steken dus ik ga er vanuit dat ik vanavond/morgen eipijn krijg.. als ik het deze maand niet goed voel gaan we weer aan de ovutesten..

Plus het feit dat we toch alleen in de weekenden kunnen klussen, dus op zich maakt het weinig uit op welke dag mn ei precies springt.. Onze kans is al minder hierdoor..

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik vertrouw ook altijd op mijn lichaam hoor als ik eerlijk ben, ik voel idd een paar dagen voor mijn ei eipijn, en de dag van de eisprong weet ik het eigenlijk...

Maar ja, nu was ik ook 'maar' 3 dagen ongesteld en normaal 5 of 6, en ben ik misselijk en duizelig, en worden mijn borsten iets voller, dus mijn lichaam vertrouw ik allang niet meer...

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee in jouw geval snap ik dat je je lichaam niet vertrouwd.. Zou het niet een nasleep van je miskraam kunnen zijn? ik heb begrepen dat je lichaam na die tijd behoorlijk van slag kan zijn..
    Maar goed, ik heb er eigenlijk geen verstand van dus ik roep ook maar wat haha.. hopelijk krijg je bij de gyn meer duidelijkheid..

Ik hoop echt dat mijn ei dit weekend pas springt, ik wil wel eens een keer goede kans hebben i.p.v. het zou goed kunnen..

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Logisch, ik ga voor je duimen hoor meis!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dank je:) we gaan beide op roze en beide een plakbeeb

*Belt servicelijn van Bisonkit*

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Moi, sorry beetje late reactie. Maar je test idd 1x per dag. Ik zou zelf voor de zekerheid een cyclus van 26 dagen aanhouden. Dan ga je van het kortste uit en kun je je ei zeker niet mislopen. Ik zou dan beginnen op dag 10.
    Heb je bij je miskraam niet heel veel bloed verloren. Het kan namelijk zijn dat je bm al goed schoon is daardoor. En je daarom minder bloed.
    Als ik een hele heavy ongi heb gehad. Bloed ik de ronde daarna ook minder.

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Aha Mupke, dat zou t bij mij ook wel eens kunnen zijn. Vorige ronde best heftig ongesteld en ook daarna nog eeen paar dagen bruine afscheiding, toch wel 7 a 8 dagen in totaal.
    Nu al helemaa niks meer.

Ook wel fijn, kunnen we weer aan de klus.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mini, ja fijn hé! Het voorjaar is weer begonnen komt behoorlijk vruchtbaar op mij over ;)

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jeeeeej, mijn man is weer thuis. Hij is stiekem toch niet de hele week weg whoehoe!!!
    Misschien nog ff aan de knutsel vandaag hahaha...

14. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Knutsel hahahaha, het wordt steeds leuker hier ;)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Whahaha, ja wij knutselen altijd... Vinden wij leuker als klussen whahahahaha

16. Maia

Maia Niet meer actief

nou knutsel ze!

@ongi: bij mij is het nu ook echt voorbij, dus ben nu maar 3 dagen ongi geweest, maar als ik dit zo lees kan het met m'n ma/curretage te maken hebben. Nou das mooi, t is toch al niet m'n favo week van de maand dus nu hij een keer korter is is dat alleen maar prettig :)

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Maia: dat is dan idd wel prettig... Op naar een volgende ronde...

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he maia volgens mij hebben we hetzelfde.. ik heb ook maar 3 dagen gevloeid nu, alleen heel gek, sinds vanmiddag weer een beetje bruine afscheiding!!!

nu lekker op bed met laptop en zo een dvdtje aan zetten maar

19. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    hoi dames.

vandaag helaas de duivels geariveerd
    dus mijn nod is 11 mei
    hopen dat we dan meer geluk hebben.

20. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011

1.
    Naliey (ronde 42, 1ste kindje)
    Baby Boom (ronde 10, 3de kindje)
    Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje)
    MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's)
    Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje)
    Roeltje (ronde 6, 2e kindje)

2.
    Deb27 (ronde 7, 1ste kindje)
    Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje)
    Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje)
    Semmy26 (ronde 2, 2e kindje)

3.
    Mendy (ronde 10, 1ste kindje)

4.
    MupKUH, ronde 3, 2e kindje

5.
    Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje)

6.
    Moi78
    Niekk(4e ronde, 3e kindje)

7.
    MiniM (ronde 5, 1e kindje)
    Evira, (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Rittjuh (ronde 6, 1e kindje)
    Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje)
    Minnie85
    Jeskejes (ronde 6, 1e kindje)
    Maia (1e ronde na MK, 2e kindje)
    Quila (9de ronde, 1ste Kindje)

9. GFH (4e ronde, 1e kindje)

10. Afrola (1e ronde, 2e kindje)

11.

12.

13.

14. Skaya (3e ronde, 1e kindje)

15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje)

Datumloos: Moisie

Aantal: 26
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven

Mezelf er ook bijgezet op 6 mei

Deel Deze Pagina