@hier, denk dat ik zondag wel ongi ga worden, heb echt weer buikpijn dus denk dat de duivels zich aankondigen :S hoop stiekem wel nog op een mooie test. vandaag weer een gedaan maar nega... (net als gister dus heeeel vaag in de verte in juiste licht en als je hem goed draait een streepje maar heb t idee dat kv dit altijd heeft)
Hallo, Ik ben pippie en ik ben nieuw hier! Ik had vandaag mijn NOD en vanmorgen helaas ongi geworden.. dus op naar de 4e ronde!
Meiden jullie zijn allemaal erg lief. Vond dat dat gezegd moest worden. Ik ga zo naar mn werk, maar ben zo zenuwachtig. Heb mn vriend al voor de zoveelste x gebeld hihi. Maar hij vind t niet erg gelukkig. Hij leeft toch wel mee begin ik te merken, maar hij uit dat niet zo. Zat net te denken, jah wat als tie positief is? Dan moet ik nog ruim een uur werken en ik mag niks zeggen. Pfff wordt moeilijjk want denk dat ik dan spontaan ga huilen. Maar ik hou jullie op de hoogte. Dikke knuffel voor iedereen.
hey meiden, ik heb net de digitale test gedaan NIET ZWANGER dus mijn ongi laat gewoon lekker opzich wachten. wel vreemd van die andere 2 testen dat ik toch echt een vaag streepje zag. maar goed. denk dat ie digitale wel erg duidelijk is. nou meiden, ik blijf hier tot me ongi er is....! succes jeskejes....!
ja, is zondag. balen meid van de test! met beetje hoop op late ei of langzaam hcg duim ik toch nog voor je!
spannend meid! werk je trouwens halve gaden? dat je zegt over een uurtje klaar te zijn? gewoon op kantoor dan kun je jezef achter de comp verschuilen
balen les.. hopelijk ben jij 1 van de meiden die gewoon een trage strart qua hcg hebben en test je snel positief!
hey meiden thanx voor jullie lieve reacties' denk niet dat het aan de HGC ligt. want bij mijn zoontje teste ik op de dag van mijn NOD duidelijk positief. of zou dat elke zwangerschap anders kunnen zijn? xxxx
grrrr de kruidvat test geeft toch echt een + wat moet ik nou dames????? kan wel janken. puur van onzekerheid
oh meiden, nu was ik ff ref;s aan het opzoeken over der digitale test. en nu lees ik dat veel vrouwen nega testen en met een kruidvat positief! zou ik toch nog zwanger kunnen zijn? zou ik dan toch maar een kruidvat test 2 voor 5 halen en die morgen vroeg doen? wie kan me advies geven?
misschien ff de HA bellen om te kijken of ze je bloed kunne prikken? heb je een foto van de kvtest die je kan plaatsen? misschien had je gewoon voor de CBtest te weinig HCG... had je de indicator met week aanduiding of die andere? want schijnt dat die met weekaanduiding minder hcg nodig heeft als die andere/.....
ik ben verslaaft aan K2v5!! maak anders die cb eens open... zit gewoon een dipstickie in.. en daar kan je dus ook een lijntje op zien.. als jij net 1hcg onder de norm zit geeft tie negatief aan!
hahahah ik sta dus hier op me werk op de wc te prutsen, maar krijg de test niet open?! wiet iemand hoe ik hem open kan krijgen? ik heb getest met die van week aanduiding wil de HA nog niet bellen. doe ik pas als ik zeker 1,5 week overtijd ben.. maar ga denk ik morgen vroeg nog maar is testen!
dus ja ik kan moeilijk met een mes naar de wc gaan he! gagagagaghahah en vanaaf zijn mijn zus me moeder en de kids er. dus dan heb ik ook geen kans. denk dat ik straks kruidvat 2 voor 5 ga halen en morgen vroeg ga testen!