NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@vlinder: balen

@jeskejes: een hele dikke knuffel voor je! Hopelijk helpt het om er even minder mee bezig te zijn en is het de komende ronde gewoon raak voor je!

2. vlinder wat balen :(

3. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @jeskejes, heel veel succes met alles. en het goed wel goed meid.
    dikke knuf.

@vlinder balen meid.

Nou meiden heb vanochtend weer een test gedaan. duurde weer lang +- 5 min maar toen stond er wel een streepje, nog niet super goed maar wel te zien met het blote oog! hahahahh
    eigenlijk net zo als gister.! zou het dan echt zo zijn...! hahahah

vind het wel vreemd dat de streep nog niet er uit springt. heb even uitgerekend en zou nu +- 4 weken en 6 dagen zwanger zijn.! dan moet dat streepje toch onderhand er uit springen????

4. is net hoeveel hcg je aanmaakt dat is nie bij iedereen het zelfde.
    sterker nog bij de oudste was ik 11 weken toen ik echt pas een knaller had.

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Beccy: bedankt voor je antwoord. Dan weet ik in iedergeval dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken hahaha.

@ Jeskejes: ow meid, dat is flink balen zeg... Ik hoop dat je snel minder pijn hebt. Ow wat jammer dat je helemaal weggaat zeg...maar kan het me wel voorstellen. Je relatie gaat voor. Heel veel sterkte meid!

@ Senna: ow meid... wat een schommelingen met je temp weer zeg...maar wel goed dat hij nu zo hoog is :D.

@ Vlinder: ow meid, dat is balen zeg!!! Geniet van je feestjes!

@ Les: Ow wat fijn, weer een streepje. Meid jij bent gewoon hardstikke zwanger. En wat Senna zegt klopt. De een maakt sneller hcg aan, dan de ander...

Hier voel ik me niet zo lekker. Heb trek, maar tegelijk voel ik me niet zo heel lekker en heb dus ergens niet echt trek... Maargoed, zal wel weer goedkomen... heb het idee dat er weer wat blokkeert...Maargoed, zal wel weer goedkomen denk ik...
    Straks maar eens even proberen te drinken :D.

Verder wel heel goed geslapen en een aantal rare dromen gehad... maargoed... ben op het moment weer bezig met het spirituele door mijn artikel en daar gaan de dromen ook over dus... niet zo heel vreemd...

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Ok dan ga ik daar maar van uit.! met mijn zoontje had ik wel direct een knal test maar goed..!

was gister avond zwaar beroerd.... pffff hopelijk gaat dit niet door zetten, wil niet misselijk zijn en moeten spugen hoor!
    hahahahha

nou ben weer aan het werk.
    de hele dag,
    de testen zitten al netjes in een doosje die ik vanaaf ga overhandigen aan vriend lief.! spannend.....!

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @jeskejes, balen meid, en ook zoveel last! misschien ibubrufen innemen? sterkte meid!
    @vlinder, aaaah verdorie had echt gedacht dat het voor jou deze maand raak zou zijn! op de 1de nog wel :( dikke knuffel meid!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wauw les!!!!! wat een mooie test en wat een mooie banner :D proficiat, ben benieuwd hoe je man reageerd! geniet er van (en laat je het ons weten?

@hier, omo wit vanmorge, denk dat ik naar de volgende ronde mag. 15de is mijn nod dus zou nog kunnen maar heb eerlijk gezegt geen hoop meer.

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey escal. ik heb 1x negatief getest. 2x twijfel 2x licht roze streep...! dus alles kan.
    tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.! blijf gewoon met jullie mee kijken en duimen voor jullie.

xxxx

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jeskejes en Vlinder balen zeg. En sterkte...
    Jeskejes ik stuur je nog ff een pb

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg

wat lief van je :) tnx.

ik zit nu 12 dpo dus had stiekem ghoopt wel IETS te zien maarja... krijg als het goed is vandaag matcare testen thuis, morgen weer een testje wagen dus :)
    maarja cyclus kan ook van slag zijn ivm vmk vorige maand.

12. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    @ Les: neeeeeee wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D gefeliciteerd meid.. en geniet er van!!! en laat ons je vriends reactie even weten haha, ben benieuwd :)

@ Maia: wat goed voor jou dat je ongi er is, heb je weer zekerheid en kan je verder...

@ MvJ: ik hoop dat je ongi gauw komt... heb je ook weer zekerheid :)

@ jeskejes: jeej meis, toch ongi geworden?? balen..!!! :x Ga je ons verlaten? Ik begrijp het wel... als je er teveel mee bezig bent is het ook niet goed he.. en je relatie is toch wel het belangrijkste :D Ik hoop dat je gauw weer terug komt met positief nieuws......!!!

@ vlinder13: balen en succes de volgende ronde :)

13. Maia

Maia Niet meer actief

@MvJ: doe rustig aan

@les: super spannend hoor :D

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    he dames, was eens aan het denken maar als je een indroogstreepje hebt, moet je dan niet eerst een streepje hebben?

heb t niet maar dacht ik net ineens aan. moet toch een sreepje staan, anders is er niets om in te drogen ;)

15. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Klinkt wel logisch hahaha ;)

16. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ja idd.
    heb ook eigenlijk geen idee hoe een indrooglijntje er uitziet!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Indroogers zijn toch ook wat grijzig affijn..haha die kruitvat testen vind ik niet meer zo super hoor. Testen drogen raar op streepjes die pas na 15 ineens komen(2x getest met dezelfde urine bij 1 kwam er gelijk een streep en bij de 2de was nega ik was al in paniek)

6 dagen voor NOD had ik steeds witte streepjes,geen streepjes 4 dagen voro NOD ook nog naga en 3 dagen voor NOD was ie posi.

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hoor inderdaad ook steeds mindere verhalen over die testen. krig vandaag matcare binnen, hopelijk hebben die geen last van bovenstaande zaken (iemand ervaring?)

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    nou dan hoop ik maar dat die testen bij mij wel kloppen,

heb met cb getest was nega.
    kruidvat delux heel vaag/twijfel
    2x kruidvat 5 euro 2 lichte strepen