NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

zo wat een rust hier nog allemaal zeg ;) ik heb hier volgens mij een lichtelijk ziekig meisje thuis, ze is erg zeurderig en hangerig en een beetje warm. Ik ben gisteren zelf door m'n rug gegaan dus we gaan een rustig dagje maar doen.

2. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!
    Bij deze voeg ik me ook toe.. mijn NOD is 10 mei.
    en succes iedereen om roze te worden!!:)

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

Ben ff weekje niet geweest....Lekker gekletst hier....

De meeste zitten allemaal in hun klus-periode!!!....Jippie, het leukere werk!!!...

Hier ook volop aan de klus....

@ Nieuwelingen:
    Balen van jullie ongies en welkom hier....

Dat het maar ROZE mag kleuren hier, wel zo gezellie met pasen!!!

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Mogguh!

Zo, druk ochtendje nu pas aan het ontbijt pff

De hele bar, en de hal stofgezogen, hond uitgelaten, gedweild, de vuilnismannen waren er, de bierleverancier en nu ff administratieeee

5. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Hoi Dames,

Ik ben hier wat minder actief... Maar heb nu opeens eggwhite slijm met een klein beetje bloed!!! Ik denk dat ik m'n eisprong dan misschien wel al heb vandaag! Wat denken jullie?
    Laatste dagen niet geklust! Daar baal ik nu van... Als dit idd mijn eisprong is, heeft vanaaft klussen dan nog zin?

Sorry voor m'n ego-berichtje...

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hmmzz wat vreemd, met bloed erbij???? Heb je dat altijd??

Gooi er een ovutestje tegen aan, dan weet je het zeker

7. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16

Ja vreemd he! Nee anders nooit, wel altijd eggwhite.. Heb nu trouwens ook eipijn! Dus denk dat hij nog niet gesprongen is.. Heb geen ovu's meer liggen helaas... Komende dagen dus maar flink aan de klus :D

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Dat is toch ook leuk ;) aan de klus dan maar :)

Ik voel mijn ei ook aankomen, maar deze maand een keer ovutestjes gekocht, es kijken...

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden ff hallootjes van mij!

Ben sinds gisteren alleen, mijn lief is aan het werk boven in de hotelkamers en mijn ouders zijn naar nl... Nu zat ik gisteren ook ff aan tafel hier, en toen zag ik een witte vlinder vliegen... Ik heb wat met vlinders, mijn schoonpappa stierf en bij de begrafenis zag ik allemaal vlinders! Sindsdien zie ik overal witte vlinders en nu ook weer! Het vlindertje vliegt nu weer in de tuin bij ons, en ik denk dat het mijn schoonpappa is...

moest ik ff kwijt...

10. Maia

Maia Niet meer actief

dat zou wel heel mooi zijn als hij steeds zo b ij jullie is!

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik weet wel zeker dat hij bij ons is...

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @ Moi, dat is wel erg mooi!!
    en soms heb je dat ook gewoon even nodig!!
    Als ik niet lekker in mijn vel zit komt er bij ons (bijna) altijd een vlindertje langs, vliegt dan even om me heen en bij mijn gezicht en vliegt dan weer weg...dat is dan mijn oma die me even een knuffel brengt denk ik dan..

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    net bij het afvegen een hele dikke klodder afscheiding...wittig, maar ook wel doorzichtig en als ik het uitrek blijft het aan elkaar en word het dunner...(sorry voor de details) is dit nu vruchtbaar slijm? sorry heb er eigenlijk nooit echt opgelet maar viel nu op...

voor de zekerheid maar even aan de klus vanavond...als vriendlief zin heeft na een lange dag werken...

hebben jullie dat ook? dat de dagen na je ongi en voor je ei je zin hebt in seks en zodra je (denkt) je vruchtbare dagen te hebben niet zoveel zin hebt...:S:S zo irritant

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Jaaaaaa! Ik ben niet de enige met een vlinderding :)

Hmmzzz... Je hebt groot gelijk, maar ik heb vaak meer zin als ik ongi ben, maar wil dat dan niet haha, dan lijkt het of mijn hormonen op hol geslagen zijn ;)

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Moi78:
    Mooi hoor!!!.....Ik geloof daar ook wel in, dat mensen op een of andere manier ff laten zien dat ze bij je zijn!

@ Deb27:
    Herkenbaar....Vaak geen zin rondom vruchtbare dagen....Heb dan ook vaak hoofdpijn....Zo irritant...lekker ingebouwd van de natuur!!!.....grrrr.....

@ Vandaag:
    Vanochtend naar cb geweest...Mannetje heeft de 14 maanden prikken gehad....Nu er weer een tijdje vanaf...Verder heerlijk gespeeld en een hoop mail weggewerkt....Dadelijk lekker tv kijken....Gewoon een avondje niks dus....heerlijk!!!

En jullie?

Wat hebben jullie vandaag gedaan???

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @ Knorretje, o fijn ja...heeft hij er veel last van gehad?

ik heb een rustig dagje/weekje gehad, lig sinds maandag weer thuis met flinke rug en hoofdpijn..waarschijnlijk nog nasleep van mijn hersenschudding...dus helaas...gelukkig is het wel een beetje mooi weer!!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    KNorretje, fijn weer van de prikken af!

Moi, wat een mooie gedachte van de vlinder in de tuin!

deb, oei, rustig aan he met die hersenschudding!

Vandaag: Ik heb altijd vrij op donderdag en heb dus met Svinthe gespeeld. Ook nog met mijn schoonmoeder naar een grote kledingwinkel geweest en 2 shirts gekocht. Goed geslaagd dus.
    vanavond is mijn zus nog even komen spelen met haar kinderen (2 neefjes en 2 nichtjes voor Svinthe) Ze vindt dat helemaal het einde, mijn kleine uitslovertje ;)
    Nu heerlijk rustig aan. Hannaman is op cursus dus komt niet thuis vannacht.
    NOg even computeren en straks kijken naar generatie 2010. Kijken nog meer mensen ernaar hier?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Knorretje
    Lenn heeft in maart de 14 maanden prik gehad.. Nooit gereageerd op de prikken en bij deze werd hij na een dikke week toch nog ziek.. Voorlopig idd geen prikken meer *viert feestje;)*

Hier nog geen tekenen op een ei *yes yes yes* ik heb goede hoop dat ie dit weekend springt.. Dat MOET!! :D

Gelukkig kan ik man morgen ophalen.. zaterdag helpen bij een kinderfeestje, dan even snel thuis eten en douchen en 's avonds naar de film met tante van m'n man :D

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vervelend zeg...Heel veel beterschap.

Mbt inenting:
    Hij had vanaaf koorts, dus zetpilletje erin en nu lekker aan het tukken! Heeft eigenlijk altijd 's avonds na de prikken koorts, zetpil erin en dan heerlijk tukken....Volgende ochtend is er dan niks aan de hand!...Dus hoop dat het zo weer gaat!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jij ook een lekkere dag gehad dus...super zeg!!!

Generatie 2010....hier een fan!!!
    Vind het zo leuk...Weet nog dat ik het keek en toen dacht ik: Ohhh, straks heb ik ook een kleintje...Hun zijn van december/januari...en Aidan van februari....Zo spannend toen.

Vind het ook leuk om te zien dat iedereen met dezelfde "problemen" kampt en om te zien dat iedereen (gelukkig) niet hetzelfde is en andere opvattingen heeft.

Deel Deze Pagina