NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trine

Trine Actief lid

't moet echt vrijdag de 13de zijn vandaag: net wat roze afgeveegd bij't plassen... :x

2. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    hoi dames,

ik ben al een tijdje niet meer hier geweest.
    we zijn op vakantie geweest en gaan in juli trouwen!
    dus zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen.
    we zijn er ook sinds 2 dagen achter dat we zwanger zijn :)
    nu maar heel hard duimen en hopen dat het deze keer goed blijft gaan.
    tot nu toe wel wat kwaaltjes en ook buikpijn.

voor de dames die ook zwanger zijn gefeliciteerd!
    voor de dames die helaas ongi zijn geworden hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben.
    en voor diegene die nog op het wacht bankje zitten ik duim voor jullie.

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Les: ow meid... zo beroerd joh? Ben benieuwd hoe je vriend reageert :D. Met de KV-testen moet je toch 5 druppels doen? Ik doe altijd 5 druppels...

@ Escal: ow meid, dat is balen zeg een omo-witte test... Ik duim nog voor je hoor :D. Ben benieuwd hoor naar je test van morgen...

@ Meiski: ja dat hoop ik ook... ben nog steeds niet ongi... Dit is dat 3 na de laatste provera...

@ Maia: heb zo rustigaan mogelijk gedaan hahaha. Gelukkig kon ik vanmiddag weer eten en drinken, maar avondeten was ff drama... toetje ging er net gelukkig wel in.

@ Indroogstreepjes: hier heb ik totaal geen verstand van...

@ Hartje: ik duim voor je dat je straks positief mag testen hoor :D.

@ Beccy: balen meid. Op naar de volgende ronde... Ik hoop dat je niet zo'n last van krampen meer hebt hoor meid.

@ LInda: balen meid, dat je ook door moet schuiven...

@ Trine: vervelend zeg van die vage klachten. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt meid.

@ Poohbeer: balen meid, op rood... maar snap dat je het druk hebt nu...logisch toch? Ik wens je alvast een superdag toe!!!

@ Mamavandrie: GEFELICITEERD MEID!!! Geniet lekker van je zwangerschap he?

Jeetje wat een rust hier hahaha, ben ik bijna niet meer gewend joh... Heb bijna een "makkie" met reageren...

Vandaag lekker gewerkt, maar was wel echt gesloopt toen ik klaar was. Heb ook wel enorm veel gedaan vandaag dus dat is dan ook niet zo vreemd.
    Na het werk, J.oshua opgehaald en meteen doorgereden naar huis om mijn man op te halen en daarna boodschappen gedaan. Vriendin vanaf de winkel meegenomen en thuisgebracht en eenmaal thuis gegeten (nou ja, bij mij ging dat mindergoed vandaag) en na het eten zijn we weer heerlijk gaan wandelen met zijn drietjes.

Vanavond even beetje lezen denk ik en optijd naar bed. Morgen moet ik nog even werken (heel kort maar gelukkig). Moet een lunch verzorgen en die is zeer makkelijk klaar te maken, omdat het een simpele lunch is.

4. Maia

Maia Niet meer actief

@trine: balen

@mamavandrie: gefeliciteerd!

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    @Escal, je temperatuur overdag zegt echt helemaal niks. Morgenochtend meten voor je opstaat! Alleen dat geeft je waardevolle info!

6. Marassie

Marassie Niet meer actief

Ik ben net thuis gekomen van een werkweek Barcelona en daar ben ik ongesteld geworden! Dus ik kan helaas op rood! Ik heb 7 mei trouwens wel een super vrijgezellendag gehad! En lekker drankjes gedronken!!

Ik ga dus naar juni!

7. Maia

Maia Niet meer actief

fijn dat de vrijgezellendag in elk geval leuk was :) nog heel eventjes voor je he!

8. Trine

Trine Actief lid

ik ga ook op rood komen... Vanmorgen getest en OMO witte test, dus ongi gaan doorzetten vandaag of morgen...
    Op naar juni!

9. Goedemogren dames.

Hier van de week getest maar heb het idee dat het indroog streepjes zijn. krijg ze ook niet op de foto.
    Temp is wel gestegen naar 37.1

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Mag ik jullie een wat persoonlijke vraag stellen? Wie van jullie hebben al een spaarpotje ivm de baby. Mijn vader zegt steeds tegen ons dat we pas aan kinderen moeten beginnen als we 10000 euro op de rekening hebben staan..Maar eerlijk gezegd hebben we dit nog niet maaar de kinderwens is te groot om daar op te wachten..Dus hebben jullie al een groot bedrag gespaard of niet?

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    balen zeg, op het laatste zoveel rood! succes in de volgende ronde dames!

@senna, zoals ik eerder al zei denk ikdat er eerst een streep moet zijn voordat hij in kan drogen ;) duim voor je! temp is goed in iedergeval!
    @hier, nog steeds nga test. heb de sensitesten gehaald.... heb veel last van buikpijn dus denk ongi. hou julli op de hoogte maar lijkt me stug dat er nog iets veranderd van vandaag naar morgen (mijn nod) maar wie weet heb ik late ei gehad en bij mijn dochterje heb ik met 6 weken een heeele lichte posi test gehad..
    we zullen zien.

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Ik denk dat het bealngrijk is om wat geld achter de hand te hebben. Ik neem aan dat je vader met het bedrag niet wilt zeggen dat dat er minimaal op moet staan maar wel dat er genoeg moet zijn om eventuele tegenslagen op te vangen met een buffer.
    uiteindelik is het natuurlijk lekker om zo een bedrag te hebben maar niet noodzakelijk.
    veel mensen hebben weinig tot geen spaargeld en die redden het ook, is de vraag wat welke van de twee jij zelf het prettigste vind.

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Balen dat er uit eindelijk zoveel rood is zeg...zie ik jullie wel allemaal in het juni forum...

wij zijn pas net begonnen met sparen voor de baby, staat ook nog niet zo heel veel op, maar per maand zet ik in ieder geval 100 euro weg op een aparte spaarrekening.
    het is wel lekker om een buffer te hebben inderdaad maar er zijn ook genoeg mensen die dit niet hebben en het ook elke maand redden...

14. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    ja wij sparen ook, maar hebben nog lang geen 10000euro..! ik zet elke maand 500 euro opzij. Maar hebben net weer een vakantie geboekt en dat word dus ook van ons spaargeld betaald. Ach ja je hebt uiteindelijk ook nog 9 maanden de tijd om te sparen zeg ik altijd maar..

15. wij kunnen helaas niet zoveel sparen maar kunnen goed ronden komen.
    wij hebben dan ook iemand die met ons mee kijk omdat er in het verleden door bijvoorbeeld belastingdienst grove fouten zijn gemaakt

16. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    weer een nega test van kv 2v5, Snap er niks van, maar goed tis mn 2e ronde dus verwacht ik niet zoveel.... als ik volgend weekend nog niets heb wil ik ff naar de ha. Of denken jullie dat dat iets te voorbarig is? zijn er nog andere dames die overtijd zijn, en niet ongi en niet zwanger?
    @Beccy
    Heb wat betreft sparen al aardig wat opzij gelegd, maar ik denk dat 10.000 wel heel erg veel is
    liefs

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @dames die ongi zijn balen
    @dames die zwanger zijn gefeli!
    @dames die gaan trouwens veel plezier en geluk toegewenst

nou heb gister de testen als kado aan me vriend gegeven.
    hij heeft me eerst +- een half uur aan gestaart! maar was wel super blij.
    we gaan het wel anders doen als bij de eerste. en proberen het stil te houden tot 12 weken!
    word wel lastig denk ik, want begin nu al een buikje te zien en me borsten groeien! dit had ik ook al heel snel bij me eerste na 8 weken was het zo duidelijk dat ik zwanger was dat we het wel moesten vertellen.!

voel me verder heel goed.
    kleine ligt nu te slapen.
    manlief is boodschappen aan het doen.
    bye bye meiden

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hoi dames! ik ben hier al een weekje niet meer geweest, drukdruksruk want volgende week vrijdag gaan wij trouwen!!:D
    oh ja en ik moet ook in het rode gaan staan, spijtig genoeg:(

en ondertussen nog iemand ontdekt dat die zwanger is??:)
    en wat balen voor degene die ongi geworden zijn!!!:(
    1.
    Naliey (ronde 42, 1ste kindje)

Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje)
    MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's)
    Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje)
    Roeltje (ronde 6, 2e kindje)

2.
    Deb27 (ronde 7, 1ste kindje)
    Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje)
    Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje)
    Semmy26 (ronde 2, 2e kindje)
    Krihee
    Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje)

3.
    Mendy (ronde 10, 1ste kindje)
    MupKUH, ronde 3, 2e kindje
    Skaya (3e ronde, 1e kindje)
    Baby Boom (ronde 10, 3de kindje)

4.

5.
    Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje)

6.
    Moi78
    Niekk(4e ronde, 3e kindje)
    Dijkim (1e ronde, 2e kindje)

7.
    MiniM (ronde 5, 1e kindje)
    Evira, (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Rittjuh (ronde 6, 1e kindje)
    Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje)
    Minnie85
    Jeskejes (ronde 6, 1e kindje)
    Maia (1e ronde na MK, 2e kindje)
    Quila (9de ronde, 1ste Kindje)
    Meiski (1e ronde, 1e kindje)
    Senna1985 (2e ronde, 4e kindje)
    Jodeli (1e ronde, 1e kindje)

9.
    GFH (4e ronde, 1e kindje)
    Brotherbear (1e ronde, 1e kindje)
    Sadas (1e ronde, 1e kindje)
    Nicole84 1e ronde, 2e kindje

10.
    Afrola (1e ronde, 2e kindje)
    Poohbeer (1e ronde, 1e kindje)
    Les (4e ronde, 2e kindje)

Ilse (10e ronde, 1e kindje)

11.
    Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje)
    Linda250388(2e ronde,1e kindje)
    Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje

12.

13.
    Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje)
    Ninja2 (1e ronde, 2e kindje)
    Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje)

14.
    Beccy(3e ronde, 1e kindje)
    jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje)

15.
    Posh84 (5e ronde, 1e kindje)
    Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk)
    Marassie 2e ronde, 1e kindje )
    Trine (3de ronde na MK, 1e kindje)

Datumloos:
    Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera)

6 Zwanger, 16 Ongesteld, 1 Negatieve test, 3 Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag,

19. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    iemand een reactie over me vorige berichtje??? ben zo benieuwd of anderen dit ook herkennen*zucht*

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Senna: gaat de goede kant op meid :D.

@ Beccy: nee dat hebben wij niet gedaan.

@ Escal: mijn duimen draaien nog steeds voor jou hoor :D.

@ Hartje: ik ben al ruim 35 dagen overtijd en niet zwanger...

@ Les: whahahaha, had graag het gezicht van je vriend willen zien... al kan ik me er wel een voorstelling van maken. Helemaal beduusd naar jou kijkend whahaha. Ja ik ken het, bij mij kon je het ook al heel snel goed zien hahaha.

Vanmorgen/middag ff gewerkt, even de lunch verzorgd voor de training, daarna opgeruimd en weer op naar huis. Eerst nog ff naar de Action gegaan voor een paar dingetjes en daarna naar de Lidl gereden voor de vruchtenmix/ranja van daar. J.oshua vind deze het lekkerst namelijk. Van alle diksappen/ranja's enzovoorts is deze degene die hij het lekkerst vind en hij ook weer wil drinken. Dus niet meer alleen maar yoghi whoehoe!!!!!

Vanavond naar een verjaardag en morgenmiddag ook weer een verjaardag... bahbah, druk weekend weer :s...

Deel Deze Pagina