lastig he niet vertellen... was het hele weekend bij mijn ouders en was winkelen met mijn mams.. hebben dit jaar 2 trouwerijen, dus kan nog geen kleding kopen... ze weten inmiddels wel dat we bezig zijn doordat ik mijn verhaal over mijn 2vmk kwijt moest.. en kon natuurlijk niet uitgebreid op zp gaan zitten.. dus alleen maar kort bijgelezen en minimaal gereageerd..
Goedemorgen dames Ik heb het alleen bij me zoontje en jongste dochter gelijk verteld omdat ik altijd zo hondsberoerd word tot uitdrogen aan toe. Alleen bij de oudste wisten we het pas met 11 weken. Dit keer wil ik het zo lang mogenlijk voor me houden om het niet te vertellen want ze staan er niet volledig achter. Verder mijn temp vanmorgen weer ietsje hoger naar 37.1
goedemorgen dames, ik heb bruinverlies dus ongi zal wel door gaan zetten, temp is nu 37.2 dus wel nog hoog maar alles wijst op ongidus op naar volgende maand! misschien tot daar enanders heeeeeel veeel genieten van jullie zwangerschap dames ik hoop jullie snel te volgen x escal
Bij mij is ook de kogel door de kerk, vanacht wakker geworden met pijn en vanmorgen al hevig ongi Op naar Juni! Iedereen die nog in de spanning zitten! wens jullie allemaal roze namen en voor de zwangeren, nogmaals van harte en geniet er lekker van! Ik blijf hier nog even lezen! Liefs
ongi zet niet door dus denk doe een testje. zit helemaal te trillen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb twee roze strepen
hartje, balen meis.. escal:gefeliciteerd meis!!!! op naar de januarimama's ??? word een gezellig cluppie daar
van harte gefeliciteert escal!!! hopelijk mag ik na deze ronde ook juichen! en natuurlijk de andere dames ook