hoe vreemd het ook klinkt aangezien ik 4 dagen gewoon ongi was en ook gewoon optijd...ik heb vandaag positief getest!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mijn nod was 13 mei en ben toen gewoon ongi geworden, maar dus een beetje voor de gek gehouden door mn lichaam maar dan in posotieve zin hahaha. echt heel vreemd, maar zou dus nu 5 weken en 1 dag zijn... zal ff t verhaal vertellen... ik werd dus vrijdag 13mei gewoon ongi temp was weer iets gedaald en is hele ongi gelijk gebleven, laatste dag van ongi steeg hij 0,2 graden??? vreemd maargoed kan... de dagen daarna alleen maar stijging en vanmorgen was ie 37,0! ik dacht dit is echt heeeeeel gek aangezien ik vrijdag mn eisprong verwacht zou ie nu toch al beduidend lager moeten zijn... maargoed we zien morgenvroeg wel dacht ik. maar vanaaf kon ik t toch niet laten om ff een ovu testje te doen, meer met de gedachten anders ga ik mezelf dadelijk voor de gek zitten houden de hele avond en ben ik morgen teleurgesteld as mn temp is gedaald dus ik deed een ovu test... de test was nog niet eens bij de controlestreep of de test street stond er al...?????????????was mn reactie, zal t dan toch??! neeeeeee kan niet dacht ik... dus ik dacht ach wat doe ff snel een zwangerschapstestje van KV dan weet ik t zeker dat t niet zo is en hoef ik mezelf niet voor de gek te houden... maar die was dus binnen 2 minuten mega positief...2 megaroze strepen!!!!!!!!!!!hahahahahaha vind t echt zo vreemd... het gekke is dat ik een paar meiden hier heb verteld dat een vriendin van mij vorig jaar t zelfde heeft gehad, gewoon ongi een dikke week lang, maand daarna positieve test, bij de VK bleek ze dus een maand verder dan ze dacht...foutje van moeder natuur zei de VK... en nu heb ik dus waarschijnlijk t zelfde... sorry voor mijn ego bericht sorry sorry sorry maar moest dit verhaal echt ff met jullie delen hihihi.ben nog steeds erg beduusd, dus morgen maar ff CB met indicator halen. ohja wil iemand mij nu officieel op roze zetten __________________
ninja2, ja raar toch???? kan t zelf ook nog steeds niet geloven...vind t zo vreemd... tis dak die test heb anders dacht ik dat ik gek geworden was hahahahaha.
ja mn iphone is broken verdomme...dus moet morgen ff die van mn mannetje jatten die ligt nu al te slapen namelijk...ik kon natuurlijk niet slapen hahaha eerst ff internet af neuzen maar zorg dat ik morgen een mooie foto erop kanl, beloofd!!!
op de 21ste uitgerekend dus. Leuk hoor haha ik zie dat happymamma je pendel goed had dat een kennis/oud klasgenootje van me.
ow wat leuk ken je haar, haha grappig!! nou ze is dus errug goed ja is voor ons de eerste ja...vind t echt heel spannend voor jou ook?
1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brotherbear (1e ronde, 1e kindje) Sadas (1e ronde, 1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) Ilse (10e ronde, 1e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Trine (3de ronde na MK, 1e kindje) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) 7 Zwanger, 16 Ongesteld, 1 Negatieve test, 3 Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag, JAAAAAAAAAA MEZELF OFFICIEEL OP ROZE GEZET
owja duh!!!staat ook in je naam hahahahahaah, je zou haast denkn dat ik blond ben he neeeeeeeee nee ik ben mooi donkerbruin...en ook nog van nature ga zo toch maar eens proberen te slapen(niet dat dat lukt hahaha) gelukkig ben ik morgen vrij...pff
lees het nu pas.. vlinder gefeliciteerd meis... lijkt me idd raar... gewoon ongi en dan toch zwanger...
@senna, lees nu pas bij... balen meid! sterkte en hopelijk mag je snel naar de volgende ronde! @vlinder?!?! wauw zwanger! proficiat meid!