Ohhh spannend, dat ei spotten!!! Ik hoop voor je dat je in het weekend giga moet klussen omdat je ei op knappen staat!!! Spannend!!! Heerlijk he, ff geen prikken meer...pas met 3,5....Helemaal goed!!!
Ola Dames, Ff een berichtje van mij... Ook ik probeer hier iets minder te komen, net als zovele op het moment. Maar vanmorgen gesprek gehad met de ha... Hij vond dat ik "lang" genoeg had gewacht (1 jr) en kreeg meteen een verwijs brief voor gynaecologie. Vandaag assistente gesproken, we krijgen morgen een hele vragen lijst thuis gestuurd, deze moeten we invullen en dan hebben we over 2-3 weken onze eerste onderzoeken bij 2 verpleegkundige en vandaar uit wordt een afspraak gemaakt met de gyneacoloog waar we de uitslag te horen krijgen... Toch wel erg spannend. Nu is het öfficieel" zeg maar. Vanmiddag ff bij moeders aangeweest en verteld van onze nog niet vervulde kinderwens.... ff lekker potje gehuild bij haar. Wel grappig, ik dacht dat me moeder ons al lang door had, maar ze had echt niet door dat we al 'bezig" waren.... Daar werd ze wel blij van.... Nu maar hopen dat ze snel weer oma mag worden.... Ff ego berichtje maar wilde het ff kwijt.... Tenslotte zijn jullie degene die al maanden "meeleven" met mij en ik met jullie....
Quila, fijn dat er nu de stap is gezet naar de gyn. Een hele opluchting denk ik. Zo voelde ik me iig toen wij dat hadden gedaan! Succes en hopelijk heel snel zwanger!
Goedemorgen! Zo, klaar om naar de gyn te gaan... Vind het wel weer spannend, het is een nacontrole vanwege mij mk, en ik heb allemaal vage klachten nu, dus ik hoop dat ik vanmiddag kan zeggen, er is niks aan de hand, en vandeweek kan ik gewoon verder met mijn leven... Kon ik wel al, maar toch...
Toch 'fijn' dat de stap nu gezet is.. Een heule dikke knuffel voor jou meid.. Hier nog geen tekenen op ei Had nu toch wel eipijn verwacht.. Als het deze maand niet raak is toch maar weer een de ovutesten
Goedemorgen meiden, Daar ben ik alweer. Gister al wat last gehad van ovupijntjes. Vrij vroeg. Dus straks voor de zekerheid maar vast een testje doen.
hoi hoi meiden, ik meld me ook bij jullie aan, helaas afgelopen woensdag ongi geworden! dus op naar de volgende ronde!!!!! we hebben er zin in....! mijn volgende NOD is 10 mei.....! dus dat is nog een hele tijd!!!!! groetjes les
ja maar ik heb nog genoeg hoop, en ik mag nog niet klageb als ik andere meiden hoor die al veel langer bezig zijn, dit is nog niks bij mij. ik ben pas eind januari gestopt met de pil, en ik heb al een prachtige zoon van 1 jaar en 9 maand!.... Maar ik wil iedereen heel veel succes en geluk toe wensen deze maand,,..,!
@ les, dan komt het vast helemaal goed Ik zit nu in mijn 3e ronde voor een 2e kindje. Vorige keer 1 jaar over gedaan met 3 mk's. Maar voor deze maand heb ik goede hoop. Vorige keer was het de 4e keer raak. Nu leven we een stuk gezonders dus wellicht is de 3e ronde voor ons Succes Les!
thanx en jij ook heel veel succes, bij ons was de eerste na de 1ste keer al raak, dus echt super snel.! we zien wel wat deze maand ons brengt!
Goedemorgen dames, Hier zijn de klusdagen bijna voorbij, begonnen op dag 8 (2x hihi), 10 en 11, 13, 14, en 15. Vandaag en morgen ook aan de klus en dan zit het er weer op en dan mag ik weer van de ontspanbank af...deze maand best last gehad van mijn ei. Inheb goede hoop deze maand! Is deze maand wel weer ontspannende gegaan dus het is wel goed dat ik iets meer afstand neem. Maar ja nu komt het wachten en dan is het vooral moeilijk om er niet meebezig te zijn hihihi.... Maar ik ga voor Roze deze maand! Quila, wat fijn voor je dat doorverwezen ben, hoop snel dat je zwanger bent! Moi, veel succes vandaag!!! En dat vlindertje herken ik, dat heb ik met een regenboog! Heb toen op de rouwkaart van mijn papa een gedicht over een regenboog gezet, en elke keer als ik het moeilijk heb dan verschijnt er een regenboog, en die kleine van mij roept ook dan kijk mama daar is opa! Roeltje, spannend meid!!! Ik hoop het zo voor je!! Lisanne is ook ziek geweest bij dat prikje, toen gingen we die dag op vakantie en ik zei nog we moeten zetpilletjes halen op het vliegveld. Helemaal vergeten omdat we het zo spannend vonden om met Lisanne op vakantie gingen. Gelukkig sliep ze in het vliegtuig de schat. Nou meiden even een kleine update...nu aan het werk!!!
@roosje,,,ja spannend he! jij hebt het er alweer bijna opzitten! ik moet nog beginnen deze maand, zo te zien heb je goed je best gedaan deze maand!!! hihihiihih. succes met afwachten! duim voor je mee! wat mooi van die regenboog!!!!!!!
Welkom les! Roosje, goed geklust hoor! Wij zijn ook weer begonnen en hoop dat mn pendels kloppen. Dan zou het wel eens een goede maand kunnen worden Geloof er niet altijd even goed in, maar wie weet! @Mupke, ben benieuwd wat je ovutest aangeeft. Ik vind het fijn om ze te doen hoor. Geeft me toch wat meer zekerheid. Ondanks dat mn cyclus regelmatig is. Hier alles zn gangetje. Ben lekker vrij vandaag! Fijne dag allemaal
thanx minim.... ik had met mijn vorige zwangerschap ook gependeld ze zeiden dat het een meisje werd, maar kreeg een jongetje! maar de maand klopte wel! hahahah zelf in de chineese calender stond een meisje, maar ja ik moest weer eigenwijs doen! hahahahah maar goed ben super trots op mijn mooie zoon! hij heeft nu de waterpokken! pffff zo zielig. heerlijk een dag vrij minim. ik ben helaas aan het werk.! morgen ga ik genieten van het weer!
Goedemorgen, @ Quila: Idd spannend maar goed dat je de stap hebt gezet!!! Dikke knuff!!! @ Welkom: Welkom nieuwe meiden...Dat mei maar een goede maand mag zijn voor ons allen!!! @ Ovu-testen: Lijkt me zo frustrerend als je denkt: ja, nu heb ik mijn ovu....en dan slaat de test wit uit.... Heel veel succes met eieren spotten!!! @ Klussen: Hier ook weer druk bezig....Geen idee wanneer ei komt, dus om de dag nu steeds en dat maar ff tijdje volhouden! Zit nu op dag 17..... Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt hier lekker. Straks brood eten met de kleine en dan lekker het zonnetje opzoeken!!!