even een vraagje.. wanneer beginnen jullie zoal te testen met ovutestjes? ik heb een cyclus van 32 dagen maar dit kan wel een paar daagjes korter of langer zijn, maar wanneer begin je dan? want ik ben bang dat ik men ei niet zal spotten hebben jullie hier ervaring mee? groetjes!
Vandaag heb ik gehoord dat mijn allerliefste vriendinnetje zwanger is. Ik ben zoooooo blij voor haar!!!! Maar tegelijk ben ik ook jaloers. Wel slecht als je jaloers bent, maar ik kan het niet zo goed helpen. Bij sommige mensen lijkt alles zo makkelijk te gaan! En ik gun het ze meer dan wie ook hoor, echt wel!! Hopelijk kunnen onze kids straks leuk samen spelen! Positief denken maar toch?
ik begrijp je volledig maar jaloers zijn helpt niet en binnenkort zal je hopenlijk ook kunnen pronken ook eerste kindje?
Wij gaan allemaal in mei dat ei leggen dames! Ik heb hetzelfde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn test was niet positief vandaag, en nu ineens dikke slijm!!! Lief heeft vabmiddag ff lekker geslapen! Dusse, vanavond nog maar ff
@ Moi, raar he! Alsof we nu allemaal eerst slijm en dan een positest gaan krijgen. Ik ben al een plasje aan het sparen @ Pooh, ik zou uitgaan van je kortste cyclus. Denk dat je dan bij een dag of 12 moet beginnen met testen.
na een druk weekend kom ik me even melden.. Ei volgens mij nog niet geweest Niet gevoeld elk geval.. Gisteravond nog wel geklust uiteraard maar ben bang dat het of niet op tijd is, of te laat.. volgende maand maar weer aan de ovutesten.. Hou 30 april maar als NOD.. af en toe wat steken gehad dit weekend, maar sinds gistermiddag niks meer.. snap er niks van.. Zou betekenen dat mijn cyclus ineens errug lang is vergeleken met de vorige maanden.. Vaaag..
@roeltje hoop voor je dat je eitje toch geweest is en jullie op tijd hebben geklust! Hier juist tegenovergestelde, heb al aantal eipijn en vandaag echt enorm! *auwie* (heb zelfs knoop van m'n broek opengezet ) Denk dat m'n ei vandaag weer springt net als vorige 3 cyclussen... Nog maar even aan de klus dan vandaag
Roeltje ik hoop dat hij of nog komt, of gisteren het klussen heeft geholpen Hier nog steeds geen posiovutest hoor, heb ook geen idee of ze donkerder worden vaaaaaag! Wel geklust
@ Moi, dat is wel vaag. Mischien is de test morgen wel donkerder. Misschien een idee om de testen van sochtens en smiddags apart langs elkaar te leggen. @ Ovutest, die heb ik net gedaan. 2 zelfs, 1 van Sensitest en 1 van Zwanger & kids. Denk dan heb ik wat meer zekerheid. Ze zijn nog niet klaar. Maar ik denk dat ik morgen een positest heb. Vanmorgen wel geklust want eiwit betekent toch vruchtbaar
Ja ik doe er twee per dag, een keer in de ochtend en een keer in de middag.... vanmiddag nog eens in het potteke piesen hihi Hier dus gisteravond geklust, en na het klussen in een diepe slaap gevallen... Na het klussen mijn voeteneind omhoog gezet hihi! Ik durfde alleen niet op mijn rechterzij te gaan liggen, wat ik vorige keer wel had gedaan toen het raak was, en wss het rechts was blijven zitten, dus mss dom, maar durfde alleen op mijn rug te blijven liggen heel de nacht, al met al dus klote geslapenhaha
Haha erg zijn we eigenlijk he... Vanavond ff niet denk ik, en dan morgenavond wss wel weer... Heb trouwens gigantische hoofdpijn al heel de dag, en geen paracetamol in huis, alleen ibuprofen... Trouwens, heb van de gyn Femibion voorgeschreven gekregen, is bij de wens om zwanger te worden met 800UgFolat (400Ug foliumzuur en 400Ug Metafolin) alle B-vitaminen, vitamine C en E en 150Ug Jodium. Nu ben ik sinds ik dit slik zo duizelig elke ochtend! Echt niet normaal meer, en nu ook weer... Kan dit ermee te maken hebben?
Net ff naar de weecee geweest boven en mijn ovutestjes bekeken, had ze vanmorgen weggelegd namelijk.. Het testje van vanmorgen is duidelijk donkerder aan het worden
goedemiddag, kom ik ook weer even aanwaaien! Hier aan de klus de laatste dagen maa rhet duurt nog even voor m'n ei komt dus we mogen nog wel even doorgaan.. ach, vindt manlief niet heel erg gelukkig... verder hier een rustig dagje, mijn meisje heeft flink koorts maar is lekker vrolijk en spelend dus je zou niet zeggen dat ze eigenlijk 'ziek' is.. apart altijd die veerkracht van die kleintjes..
nog is even hetzelfde vraagje omdat er niemand antwoord.. wanneer beginnen jullie zoal te testen met ovutestjes? ik heb een cyclus van 32 dagen maar dit kan wel een paar daagjes korter of langer zijn, maar wanneer begin je dan? want ik ben bang dat ik men ei niet zal spotten hebben jullie hier ervaring mee? groetjes!
Hallo Dames, Ik kom even gezellig mee kletsen! Ben op 12 maar gestopt met de pil en kreeg 18 maart mijn ontrekkingsbloeding. Inmiddels heb ik mijn eerste ongi achter de rug deze kreeg ik op 14 april, dus een cyclus van 27 dagen. Ben ik echt super blij mee, omdat je zo vaak hoort dat het wel eens een hele tijd kan duren. Nu heb ik dus mijn NOD op 11 mei. Veel succes iedereen, en laten we hopen inderdaad dat iedereen in mei een bevrucht ei heeft haha
dag dames ik sluit me ook bij jullie aan laatste ongie was 8 april. wij zijn al 15 maanden bezig...........
Hoi Poohbeer, ik ben al sinds vrijdag bezig met ovutesten, aangezien ik mijn ei al op de echo zag vrijdag.... Maar hij gaat hoogstwaarschijnlijk eerder springen...