NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. MupKUH, ronde 3, 2e kindje 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) 12. 13.Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Datumloos: Moisie zo heb mezelf ook toegevoegd
nou ik snap er nu helemaal niks meer van.. Sinds vanmiddag menstruatiekrampen en steken in mn zij richting mn lies.. Dat heb ik dus meestal NA m'n ei (3 á 4 dpo), maar heb geen ei gevoeld..
Poohbeer, ik heb even voor je gegoogled: gemiddelde lengte van de cyclus start met testen 21 dag 4 22 dag 5 23 dag 6 24 dag 7 25 dag 8 26 dag 9 27 dag 10 28 dag 11 29 dag 12 30 dag 13 31 dag 14 32 dag 15 33 dag 16 34 dag 17 35 dag 18 36 dag 19 37 dag 20 38 dag 21 Bij een cyclus van 32 dagen wordt er geadviseerd om vanaf dag 15 te gaan testen. Mijn ei is hier geweest, donderdag geeft FF aan, maar zelf denk ik vrijdag aan de eipijn te voelen. Nu maar weer afwachten. Als dit klopt heb ik weer een wat kortere cycus
Hier gisteren het gevoel gehad eipijn te hebben... Alleen mijn ovulatietesten blijven licht... Heb het idee dat hij vanmorgen het donkerst was...
de tweede van onder lijkt het duidelijkst.. Maar hoeft niet geleidelijk aan donkerder te worden.. Ik heb altijd zulke streepjes, maar binnen 3 dagen is ie ineens knal..
Ja, idd die van vanmorgen is het duidelijkst vind ik.. Gisteravond dus eipijn gehad, wat ik gewend ben! Gisteravond geklust overigens Maar ik heb normaal pas over een dag of 5 mijn ei...
@ Mupkuh: ja dat kan ik me voorstellen dat je daar blij om bent, dat je geen last meer hebt. Klus ze meid @ Les: och arm kleintje... De waterpokken is echt niet leuk... Hier hadden we er KidsClin voor, echt een wondermiddel. @ Jeskejes: ik heb heel vaak slierten slijm. Ik wist eigenlijk niet eens dat dat met je eisprong te maken had? @ Vlinder: welkom hier meid . @ Poohbeer1: ik kan je hier helaas niet mee helpen... Ik zit nog steeds te wachten tot ik ongi ga worden en daarna ga ik ook voor het eerst beginnen met ovulatietesten... @ Evira: ik vind het niet slecht hoor. Tuurlijk ben je blij voor haar, maar je wilt het zelf ook zo graag. Ik snap je wel hoor. @ Roeltje: ik hoop dat je ei er toch was hoor meid!!! Ik voel mijn ei nooit, dus misschien is hij er nu wel geweest, maar heb je hem niet gevoeld, dat kan maarzo... @ Mommy: veel plezier met klussen dan meid @ Maia: och arm meisje... Ik hoop adt ze zich snel weer beter voelt. @ Linda: welkom hier meid. En succes deze maand . @ Missillie: welkom hjier meid! Op naar een mooi bevrucht eitje. @ Jannie: welkom hier meid. Op naar de volgende ronde. Hier nog steeds geen menstruatie, maar ik ben ook niet zwanger. Ik heb vanmorgen toch nog een keer getest. Maar wat ik al verwachte, geen extra streepje.. Ik baal ervan, want wil gewoon ongesteld worden, zodat ik naar de volgende ronde kan...Op deze manier, zal mijn pendel uiteraard niet uit gaan komen...(ik bedoel mijn 3 pendels) Vandaag heerlijk gewerkt...2 extra uurtjes gedraaid. Heerlijk. Morgen ook weer 2 uurtjes extra werken.
@ Moi, wat goed zeg dat deze duidelijker is geworden. Wellicht morgen positief, duim duim Hier een ongelofelijk stress dagje gehad. Dus ga zo echt even bank hangen.
1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. MupKUH, ronde 3, 2e kindje 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) 12. 13.Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje Zo heb mezelf er ook even bjigezet
ik heb al 2 keer ovu testen gedaan, er zit bij mij wel verschil in streepje maar ik heb nooit duidelijke positieve testen. soms denk ik wel eens het ik wel een ei?! maar ik voel het ook altijd wanneer mijn ei komt. hopelijk is het straks niet meer nodig om ons die dingen af te vragen en zijn we gewoon zwanger
Dit staat in je gebruiksaanwijzing van je testen. En als je twijfelt over de lengte van je cyclus begin je toch wat eerder?
Heyy Jannie1980, zie net dat jij ook hier bent verschenen!!! Dat betekend ook klote nieuws voor jou dus we gaan samenmet deze mei-ladiez er een roze maand van maken hè!!! Fijne avond iedereen en geniet deze week van t mooie weer!!!
Ik voel normaal gewoon mijn ei, en ben er op 19 februari ook zwanger mee geworden... Maar vrijdag zagen we mijn eisprong aankomen, vandaar dat ik meteen begonnen ben met die testen, maar tot op heden dus alleen vanmorgen wat donkerder... En gisteravond eipijn... Maar ja, we zien het wel.... Ga nu slapen, om 6 uur staat de wekker, heb ontbijtdienst voor onze onverwachte hotelgasten...
Goedemorgen... Zit te wachten op mijn hotelgasten die om 7 uur wilden eten.... Om half 8 moeten ze weg, dan kruip ik nog ff lekker mijn mandje in Ben absoluut niet lekker vandaag! Ik heb haarpijn, kennen jullie dat?? Zo net op je hoofdhuid, en hoofdpijn en keelpijn en oorpijn... Ook ongibuikpijn, maar ik heb volgens mij mijn eisprong nog niet gehad, algehele malaise dus... En dan te bedenken dat ik om 12 uur de deur weer open moet doen hier... Gisteren toch een heerlijke dag gehad, mijn buurvrouw haar zusje is hier voor de pasen, en mijn buurvrouw was nog niet thuis. Inmiddels kennen we elkaar al een tijdje, en hebben we gisteren dus heerlijk op het terras gezeten! Ik heb lekker met Linus(8maanden) zitten kroelen, wat een heerlijk manneke! Later kwam buurvrouw thuis, en die kwam er ook gezellig bijzitten met Emma (4 weken) en de oudere meiden gingen lekker in de tuin spelen! Heerlijk gebabbeld, ze hebben wat gegeten, en ik voelde me echt lekker thuis hier, heb eindelijk een vriendin gevonden, de buurvrouw...
yep.. gister ongi geworden... had er ook geen goed gevoel over hoor.. na de mk mog lang buikpijn gehad, waarvan de ha dacht dat de eierstokken gewoon nog erg gevoelig waren.. vervolgens wel vruchtb. afscheiding, maar geen ei gevoelt, dus ga maar uit van een eiloze maand na de mk.. gaan deze ronde maar weer serieus aan de klus.. had ik afgelopen maand ook minder zin in, al heb ik dat gevoel tijdens mijn vermoedelijke eisprongtijd maar ff aan de kant gezet.. jammer dat ook jij hier zit meis, net als een hoop andere meiden die ik al heb zien doorschuiven... hopelijk een roze maand.. maart was roze, april tot nu toe nog niet, dus komende maand moeten we dat maar ff goed gaan maken..
Morgen dames, heb effe snel bijgelezen maar is niet veel blijven hangen. Sorry. Maar zag een paar nieuwe dames: welkom en veel succes. Gister geklust. En toen ik om een kussen vroeg, zei vriendlief: ow ist al zover? Maar je ei zou toch later komen? Vond t wel lief van m. Maar ik denk dat mn ei eerder komt. Maar jah, lag net en toen moest ik echt heel nodig plassen. Dus niet met de beentjes omhoog gelegen. Nu hopen dat dat niet erg is. Dames lekker vant zonnetje genieten, ik ga zo weer werken.
goedemorgen dames... hoe gaat het met jullie? niet te druk maken he! komt allemaal wel goed. en is het deze maand niet dan is het volgende maand enz,enz.... hier gaat het allemaal prima, me kleine man heeft weer lekker door geslapen vanacht, en man lief en ik hebben weer sinds een week in 1 bed geslapen. dus..... vanaaf kunnen we weeer hopelijk aan de klus hahahhaha! nou fijne dag allemaal, vooral de gene die buiten kunnen zijn, lekker genieten! helaas moet ik de hele dag werken. groetjes.
1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. MupKUH, ronde 3, 2e kindje 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) 12. 13.Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje Zo heb mezelf er ook even bjigezet