1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. MupKUH, ronde 3, 2e kindje 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) 12. 13.Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) mezelf erbij gezet....
Goedemorgen dames, Kom weer eens even spieken, en ik zie dat er een boel dames op hun eitje wachten. Die van mij is al geweest......maar de twijfels slaan weer eens toe!! Dus ik ga even een egoberichtje schrijven.....deze maand duidelijk last gehad van mijn eitje.....en ik ben er ook achter gekomen dat ik steeds op dag 14/15 mijn ei heb......nu komt het, nu vraag ik me af of ik wel goed geklust heb.....zoals elke maand natuurlijk hihihi. Vanaf dag 8 zijn we aan de klus gegaan, toen 10 en 11, dagje wachten, en toen dag 13, 14 en 15. Ik wou voor de zekerheid dag 16 en 17 ook klussen maar op een of andere manier lukt het me niet om even door te klussen, ik ben dan juist die dagen moe. En ik heb gemerkt dat ik altijd die dagen juist moe ben en totaal geen zin heb. Maar nu ben ik bang dat ik mijn lichaam niet goed aanvoel en juist op dag 15/16 of 16/17 mijn ei heb.....want je hoort wel eens vaker dat je tijdens ei geen zin heb in seks. Dus ik ben bang dat ik al maanden te vroeg stop met klussen.....dus ik denk dat als het deze ronde niet raak is toch maar weer aan de ovutestjes ga......hoezo wispelturig hihihi.....over 10 dagen mag ik alweer testen en ik vind het deze keer zo spannend! Gelukkig heb ik drukke dagen voor de boeg, woensdagavond naar concertje van Laura Jansen in Tivoli, donderdagavond diploma uitreiking van me zwagertje....zaterdag gezellig uiteten met me collega,'s zondag lekker bbqen. Moet alleen vrijdag en zaterdag nog werken en dan ben ik lekker 2 weken vrij!!!!! Ga Lisanne dr kamertje helemaal opnieuw opknappen....verven andere gordijnen nieuw bedje.....heb er helemaal zin in!!! had vorige week bij grofvuil een heel oud keukenstoeltje gevonden en die ga ik ook voor haar opknappen, is een hobby van me oude meubeltjes opknappen Wat is het prachtig weer meiden.....heb nog een boel strijk liggen....denk dat ik lekker in de tuin ga strijken met muziekje aan.....sla ik 2 vliegen in een klap.....lekker bruin worden en genieten van het zonnetje en de strijk wegwerken.....volgensmij zijn dat er 3 Sorry dames voor het egoberichtje, heb er wel met mijn mannetje over maar mannen denken er toch net iets anderrs over hihihi, maar ti's wel een lieve schat hoor hihihi Zo en nu ga ik ff mijn beddegoed in de wasmachine gooien!!
Hey roosje31 geeft niks, hier mag dat, en soms is het gewoon heel fijn om even van je af te zeuren(schrijven) gewoon doen. Ik denk dat je wat minder onzeker en gestrest moet zijn iedergeval proberen, je hoort wel vaker dat wanneer mensen er zo mee bezig zijn het gewoon niet wil lukken!, relax girl.....! geniet nu gewoon van het iedee dat jullie samen een kindje willen, en als het over een paar maanden nog niet lukt dan kan je gaan bedenken hoe je de kans kan vergroten! dit is niet negatief bedoeld hoor! want kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, had ik bij de eerste ook. probeer je alleen gerust te stellen.. xxxxx
Escal wijfie!!!!! Nee jij niet ook hier!!! Potverdorie!!! Jannie, jij, ik we gaan deze maand eens ff flink roze kleuren
He escal, jammer, ik dacht vandeweek een test van jou gezien te hebben toch??? Roosje, oei heerlijk strijken in de tuin.. Kan helaas niet hier... Maar wel in de zon op het terras zitten all, hier een donker wordende ovulatie test om half 12 vanmorgen!!!!!!!!!! Vanmiddag weer testen toch??? Hoelaat is het beste??
geen idee moi78 ik heb dat nog nooit gedaan!, maar dat houd in dat je vandaag aan het werk moet toch??? succes... xxxxx
oke, ff pfffff. nu snap ik het ff niet meer! was 1.5 dag van mij ongi af, en nu begin ik weer te bloeden, eerst alleen met afvegen bruinbloed, en nu weer gewoon bloed:x. mijn cyclus was weer gewoon en nu krijgen we dit.... jongens kunnen onze lichamen niet gewoon het zelfde ritme aanhouden. zou ik nu wel mijn eisprong datum kunne aanhouden>? iemand enig idee?
het lijkt me toch sterk dat ik die 1.5 dag al weer een eisprong heb gehad??? nou hopelijk nog een beetje oudbloed en houd het zo op met bloeden!, heel gek vandaag op het werk zeiden 2 collega;s afzondelijk van elkaar dat ze iets aan me zagen en vroegen toen of ik zwanger was. hahahahah gek he... maar ja dat kan dus helemaal niet, want ben gewoon ongi geworden....
Les, heb je al een testje gedaan eigenlijk?? Er zijn namelijk genoeg dames hier die ongi zijn geweest tijdens hun zwangerschap...
nou ik was afgelopen x 1 dag overtijd en toen idd een test gedaan maar die was duidelijk negatief, en werd die zelfde nacht ook ongi.! dus volgens mij kan ik nu niet zwanger zijn toch...? oh oh nu ga ik twijfelen!!!!
Hey meiden, @ Moi: ow meid, hoop dat je je snel wat beter voelt hoor...Klinkt als een gezellig dagje . @ Jeskejes: hahaha wat lief van je vriend zeg. Maar wat doe je met een kussen dan? @ Les: veel plezier met klussen vanavond meid . Ik heb geen idee meid. Ik was ook 1,5 dag van menstruatie af (gewone normale week) en toen ook steeds, ongi, en volgende dag weer niet, en toen weer wel enzovoorts. En nu zit ik al te wachten op mijn ongi sinds ik volgens eerste berekening ongi had moeten worden... Ik zou dan idd ook even een test doen meid... Genoeg meiden die gewoon ongi worden... @ Roosje: wij moesten van de gyn altijd om de dag klussen, zodat de kwaliteit van de sperma goed blijft. Een drukke wachtbanktijd voor jou dus . Klinkt wel gezellig allemaal . En? Alles lekker weggestreken? Vandaag weer heerlijk gewerkt, maar wel enorm moe nu... Vanavond maar eens vroeg mijn bedje opzoeken denk ik. Heb ook flinke koppijn... bahbah... Vanavond ook makkelijk doen met eten. Man en zoon eten aardappels met witte bonen in tomatensaus en ik eet nog wat over is van gisteren. Hoef ik dus niet zoveel te maken als normaal hahahaha. Morgen op kraamvisite bij mijn werkgeefster. Zij is 6 april bevallen van een supermooi meisje en ik heb een luiertaart gemaakt voor hen. Ik ben echt zo enorm benieuwd wat ze ervan vind .
@moi, heb vmk gehad... was dus wel een beetje roze voor mij deze maand, helaas mocht t nog niet zijn. @alle dames die nog moeten testen, duim voor jullie wel roze en plakbeebs! (oftewel allemaal roze plakbeeb ) @rode dames, zijn er geen en komen er geen *hoop hoop*
ja maar wat is wat eerder? normaal zou ik de 22ste of de 23ste beginnen te testen, en men ei zou ongeveer rond de 26ste of 27ste zijn zegt de berekening.. of is dat wat vroeg of laat? ik weet het niet goed
he jakkie meis.... hier vorige maand een mk gehad, erg balen... hihi mijn ovutestje vanmorgen werd donkerder straks nog een keer kijken
@ Jeskejes, volgens mij is dat kussen onder je kont verhaal echt onzin hoor! Kun je ook wel op je kop gaan staan... @ Moi, we lopen echt erg gelijk zeg! Ik gister een ovutestje gedaan en een heel lichte streep. Vandaag al een duidelijke (maar nog niet donkerder dan test streep). Dus morgen verwacht ik nog donkerder of een knaller! Doe wel maar 1 tes per dag hoor. De vorige rondes had ik dag 12 of 13 een knaltest, dus denk dat dat nu ook zo is. En als het zo is dan doe ik na deze ronde geen ovutesten meer. Hopelijk niet meer nodig omdat het raak zou zijn maar als dat niet zo is dan denk ik dat ik wel uit kan gaan van dag 14/ 15 mn ei... Das was afgelopen 4 rondes ook zo. Las op een site op internet dat je ei in voorjaar en zomer meestal s nachts of s morgens springt en in de winter juist s avonds. Zou dat echt zo zijn? @ Poohbeer, tja ik ben ook geen dokter. Ik zou denk ik gewoon om te dag testen. Envetueel al vanaf nu. Dan mis je je ei niet. En als er iets te zien is dan elke dag testen?
Nou volgens mij is mijn ei allang geweest.. nog steeds geen eipijn of iets wat er op lijkt.. Tot nu toe altijd cyclussen gehad van 28dagen.. 2x 29 dagen.. Zit nu al over de twintig dagen en het gaat er bij mij niet in dat mijn cyclus dit keer ineens zo lang is.. naja, afwachten maar.. Hou mn banner maar aan.. Ik moet zeggen, de eerste tijd van de wachtbank is wel retesnel gegaan deze keer
hey meiden, nou hier weer een kleine update, nu is het bloed weer zo goed als weg. dus wacht deze cyclus maar gewoon af, en klus lekker verder, in de hoop dat me ei er nog aan zit te komen, ook ik hou me banner gewoon aan en ga nog maar niet testen, weet bijna wel zeker dat ik niet zwanger ben, voelde dat bij me eerste hel goed en nu niks dus...... @ roeltje, misschien heb je je ei gewoon niet gevoeld deze x gewoon wachten tot 10 mei en dan zien we wel wat er gaat gebeuren! pfff lijkt wel lang he 10 mei @ minim misschien heeft de ei ook wel een soort zomer/wintertijd
Hey meiden, Daar ben ik weer na een ontzettend drukke dag. Vanmiddag in het ziekenhuis geweest en alles was goed niks aan het handje Had vandaag ook een posi-ovutest. Helemaal happy dus Morgen denk ik nog 1 voor de zekerheid doen. Omdat ik denk dat die misschien nog iets donkerder word.
@ Moi: spannend zeg, van je ovulatietest. @ MiniM: Hahaha, klopt hoor. Het is een fabeltje van kussen onder je kont. Geen idee of dat zo is hoor, van die eisprong... @ Roeltje: ik duim voor je hoor meid!!!