NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden, mijn fout heb ik perongeluk op geklikt denk ik.
    moet gewoon normaal zijn hoor! paars heeft geen betekenins hahahaha.....
    nou meiden, zie dat jullie allemaal super druk bezig zijn, wij hebben gister geklust. vandaaf word het niks dan is man lief heel laat thuis, dus het weekend gaan we weer aan de bak....
    helaas weet ik niet of mijn eisprong nog klopt. dus we wachten gewoon af, heb nog geen gevoel van iest dus we zullen het wel zien.

@ nieuwe meiden: welkom, succes
    @ de rest: veel succes met klussen en of wachten.

OP EEN ROZE MAAND>>>>>!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee ga nog niet testen hoor.. Heb er nog wel één van vorige maand in huis maar de kriebels zijn nog niet sterk genoeg om daadwerkelijk de test te gebruiken:D Wil niet voor m'n NOD testen, de teleurstelling van een witte test word elke maand steeds groter..

Dit weekend druk genoeg.. Aangezien mijn LF gewoon 11 (vorige maand 12) is zal ik toch nog wat daagjes moeten wachten.. Plus het feit dat ik geen flauw idee heb wanneer mn ei is geweest. Schiet niet op dus;)

zo even naar de stad, kijken voor een nette spijkerbroek.. Dan de rest van de dag heerlijk de tuin onveilig maken met Lenn.. :D

3. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roeltje,

vind het knap van je dat je nog niet gaat testen, vooral omdat je er al wel 1 in huis hebt, maar idd de teleurstelling is groter als je test en het is nega, dan dat die rodeduiveltjes er in eens zijn, teminste dat heb ik wel/

nou shopze en geniet van het heerlijke weer!

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden die kunnen wachten met testen: respect.. zodra ik er vrij zeker van ben dat ik zwanger ben ga ik testen en tot nu toe altijd gelijk gehad... afgelopen maand niet getest, maar had ook niet het gevoel zwanger te zijn..

hier bijna klaar in huis.. moet alleen de keuken nog ff doen.. straks lunchen bij mijn schoonma en vanaaf daar ook eten.. daarna lekker de stad in met mijn dinnetje :D moeten de dagen tot we gericht kunnen klussen maar zo aangenaam mogelijk maken :D

5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Roeltje, hier spookte het ook door mijn hoofd vanochtend om alvast een restje te doen....heb er namelijk ook nog 2 liggen....maar 1 week voor nod is niet echt reëel hahaha....dus mijn testdrang komt ook weer!!! Heb je al klachtjes? Ik ben ontzettend moe en volgens mijn mannetje heb ik een bietje last van prikkelbaarheid!!!! En vanochtend merkte ik dat ik last had van vochtige tepels, maar zou ook van de warmte kunnen komen......maar wel raar????

Gisteravond naar Laura Jansen geweest, wat kan dat meisje zingen zeg echt met kippenvel gestaan daar. Wist niet echt wat ik moest verwachten tis nou niet echt swingende muziek maar het was geweldig!!!!

Het komt weer allemaal dichterbij meiden en ik hoop dat er meer roze is dan vorige maand......wat zeg ik allemaal roze!!!!!

@mvj, wat leuk zeg die luiertaart!!!!

Ga hier weer even lekker genieten van het zonnetje, zonnebedje boek en het komt helemaal goed!!!!

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    oh wat hebben jullie toch allemaal mazzel.
    lekker van de zon genieten, en ikke moet gewoon werken! pfffff.
    ga denk ik gewoon wat eerder naar huis vandaag! ik bedoel moet morgen ook nog dus.............

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Is dus al vanmorgen geweest :D:D:D:D:D:D:D:D:D

8. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland

:D:D:Dgoed bezig.......
    ik ga duimen voor je

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hihi denk dat ik vandaag mijn piek heb.... hij is net zo donker als het controlestreepje

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag! WAt een heerlijk weertje he vandaag. Vanochtend lekker buiten geweest, nu ligt meisjelief te slapen en ik ben even uit de zon vandaag gegaan en vanmiddag gaan we weer even lekker samen in de tuin zitten. Verder druk aan de klus, geen idee of mijn ei al is geweest of niet maar ach, we gaan gewoon door en we zien wel.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :D super bedankt voor de welkom...maar ik hoor bij het meubilair......... :p Zit hier al 3 jaar bijna weer....

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    antares
    heee zie je hier nu pas:D Blijft elke maand wel hetzelfde groepje meiden over geloof ik.. Maar goed, deze ronde gaan we allemaal op roze:D

Hier totaal geen klachten.. Ook niet de klachten NA ei.. Ben nu echt de weg kwijt haha..

13. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooh wachten duurt toch lang he!! zijn al maar begonnen met klussen voor de zekerheid, moest men eitje toch eens vroeger komen :) sommige nemen de pil, 1 keer vergeten en prijs! en dat je dan echt heel graag een kindje wilt kan het soms veel te langduren! oeioei en zit nog maar in de eerste ronde wat gaat dat nog geven?!:D

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is lekker rustig hier vandaag. Komt vast door het heerlijke weer.

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Iedereen zit lekker buiten te genieten vant t heerlijke weer, denk. Hier moet er eigenlijk gestreken worden, maar de hoofdpijn heeft de overhand:( Was vorige maand ook al rond ei. Jaja ga mn lichaam nog wel eens leren kennen. Aangenaam.... mn eigen lichaam;)
    Ovu test wordt al donkerder dus toch vant weekend mn ei denk. Hooguit 1 of 2 dagen eerder. Zie me al klussen in ons tentje whahaha.

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jeskejes, in je tentje klussen is vast extra spannend ;) Haha hier ook altijd meer hoofdpijn rond mijn ei. Succes met klussen.

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha meiden,
    Wat is het genieten he van het weer! Heerlijk!
    Morgen ben ik lekker vrij:D

Gister een knal ovutest en ook vandaag nog eentje gedaan en ook een knaller. Al was ie wel ietsje lichter dan gister.
    Dus toch nog maar fff aan de klus!

@Moi, bij jou zien de testjes er ook goed uit!

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Jaaa!

Vanmorgen geklust, en ik denk dat ik heel mss morgen nog klus maar ik weet het niet...

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik duim er op los voor ons allemaal!

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik ook hihi! Morgen nog een testje wagen, en ff kijken of ik nog klus ja of nee... Geloof alleen dat manlief ook helemaal kapot is, haha ik bespring hem elke keer ;)

Deel Deze Pagina