Moi nog één keertje moet lukken toch? Dan is ie er weer voor een tijdje vanaf en kan er geklust worden voor de fun Positieve ovutesten Allemaal aan de klusss!!!! en uh, raak schieten he Hier een leuke dag gehad.. Veel buiten, met wat water gekliederd in zn nieuwe zwembroek.. Ene helft is lichtblauw, andere helft donkerblauw.. Op het donkerblauwe deel staat een grappige schildpad.. Té leuk gewoon Lenn slaapt, moeke hangt op de bank in afwachting van telefoontje van man.. i.v.m. goede vrijdag komt hij vannacht of morgenvroeg al thuis.. Dit weekend word het veel varen denk ik.. Maandag BBQ bij mijn ouders.. druk druk druk dus
Komt de emo-muts weer effe langs om iedereen een dikke knuffel te geven. Waarom? Omdat ik daar ff zin in had. Vind t fijn dat je hier je 'ei' kwijt kan. Heb ik soms ff nodig.
aaaahw wat lief jeskejes!! Dikke knuffel terug hoor! Idd erg fijn om hier je ei kwijt te kunnen (wel één over houden he voor jezelf) Zeker omdat de meesten zich wel in je kunnen vinden..
Dikke knuffel terug en ook dikke knuffels voor iedereen!! het is inderdaad heerlijk dat je hier je 'ei' kwijt kan, merk dat ik dat heel prettig vind omdat ik niemand in mijn omgeving heb om er over te praten of om vragen te stellen!! iedereen super bedankt daarvoor en we gaan voor roze, roze, roze!!!!
@iedereen ook een dikke knuf van mij! Ik ben nog ongi.. Ik hoop dat ik volgende week kan beginnen met klussen. Ik gebruik nog geen ovu-test. Ben nu met de 2e ronde voor 1e kindje. We willen het eerst zo proberen maar zouden jullie mij een ovu-test aanraden?
Marassie Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik heb wel gekozen om gelijk met ovutesten te beginnen, maar dat is meer omdat mijn man doordeweeks niet thuis is en ik op die manier inzicht in mijn cyclus wil krijgen.. We hebben nu twee rondes geen ovutesten gebruikt en ik merk dat het me onrustig maakt en onzeker.. Dus volgende maand weer aan de ovutesten als ik niet zwanger ben.. Moi dies lief!
@ moi: wat super zeg een knaltest!!! Pfoe, dat is idd wel vermoeiend zeg!!! Apart gevoel lijkt me dat zeg... die ongipijn, na het klussen... Leuk hoor die ovulatietesten... Ik hoop over niet al te lange tijd ook mijn ovu-testen hier te kunnen plaatsen (of ander topic, maakt niet uit...) @ Roeltje: jaaa, heerlijk he dit weer? Wel spannend weer voor je hoor . Ooooooooow dat klinkt als een heeeeeeeeerlijk weekend zeg . @ Les: ik duim voor je hoor . Jij ook morgen werken dus? Me too :s... @ Jannie1980: hier net zo hoor... ik had bij J.oshua ook gelijk dat ik zwanger was... daarom ben ik er nu ook van overtuigd dat ik niet zwanger ben... @ Roosje: dankjewel Had ik al een foto geplaatst hier? Mocht er iemand nieuwsgierig zijn, dan hoor ik het wel hahahaha. @ Antares: ow sorry, dat wist ik niet, dat je bij het meubilair hoort. Hahaha.. Had je nog niet gezien hier... Ik zit ook al een hele tijd hier op het forum, maar bedoelde eigenlijk meer hier in dit topic @ Poohbeer: groot gelijk hoor, dat je nu al begint met klussen hahahaha. En ach... klussen alleen al is al enorm leuk toch? @ Jeskejes: hoe is het nu met je hoofdpijn meid? Hahaha, heeft wel wat klussen in een tentje Knuffel terug meid . @ Knuffel: van mij ook een knuffel voor iedereen . @ Marassie: geen idee meid... Heb ik geen verstand van... Ik heb ovu-testen gekregen van mijn beste vriendin. Vanavond met zijn 3-tjes naar de stad geweest. De schoentjes van J.oshua waren binnen en deze hebben we gehaald. Na 2x passen (maat 22 en 23) is de keus op maat 23 gevallen op advies van de meiden die ons hebben geholpen. Tot onze verrassing was er ook nog paasmarkt in de stad, dus zijn we ook nog even langs de kraampjes gelopen. Morgen nog even werken en dan eindelijk een lang weekendje... Heerlijk. Zaterdag cursusje (voor mijn hobby schrijven) bij een vriendin van mij, zondag naar Slagharen (eieren zoeken met J.oshua) en daarna door naar mijn schoonouders en de oma van mijn man. En maandag lekker uitslapen (als J.oshua dat toelaat : ) en dan 's middags ff naar mijn ouders toe denk ik en dan kijken we wel verder wat we gaan doen...
nee weet ik, ik lees meer passief mee hier...na 3 jaar kletsen over kwaaltjes enz is mijn stof op...hihihi
Whahahaha, Antares... Ach... ik heb een hele tijd niet meer meegelezen, maar nu wij bezig zijn voor een 2e, ben ik hier ook weer veel te vinden ... Ik zit nog steeds in de eerste ronde... Wacht nog steeds op mijn menstruatie... (al vanaf 6 april...)
balen...hoop dat je snel uitslag krijgt, of zwanger of ongi! Hmmz, ik lees af en toe nog maar mee, want veel van de oude garde zijn er gewoon nie tmeer, en al die nieuwe!!! hahahaha, nee hoor, lees gewoon af en toe mee, heb gewoon niet zoveel te melden over ongi (weer....) en kwaaltjes enz... En de MMM daar wil beginners toch niet over horen....vooral niet als het niet lukt allemaal....daar heb ik weer andere meisjes voor die daar naar luisteren hahaha.
tsjah...balen he...die MMM. Praat er zelf ook niet graag over, voelt als falen van mijn lichaam nog steeds. Had al 5a6 kinderen kunnen/willen hebben...maar het is anders gelopen. Nu hebben we een mooie schat van een meid met een gebruikaanwijzing en een lief klein sterretje om over haar te waken. en verder, we zien wel weer wat er komt....deze ronde met ovutesten gedaan (al eerder wel eens gedaan maar altijd streep.....heb pco) En die gaf een heeeel mooie duidelijke eisprong aan, voelde hem ook goed. Dus we hopen genoeg geklust....10 dagen achter elkaar...
Ook van mij een dikke knuffel! @Marassie, ik heb de ovutesten van zwanger & kids. Ben er erg tevreden over en niet te duur.
Goedemorgen! Gisteravond lekker vrij gehad! Eerst ff bij de buren bakkie gedaan! Lekker in de tuin liggend met een baby op schoot, knuffeldeknuffel!!! Daarna naar huis gegaan, secret story gekeken, en om een uur of 10 in slaap gevallen op de bank... Om 23 uur naar de slaapkamer gestrompeld omgekleed en als een blok in slaap gevallen! Wel grappig, ben de afgelopen week elke dag om 545 op... Nu dus ook, terwijl ik tot 7 uur mocht uitslapen vandaag.. Maja! Zometeen de Paasham halen.. Is een traditie hier! Speciaal gerookt mmmmm Morgen om 12 uur is de Fleischweihe, dan gaan we met ons mandje naar de kerk, in het mandje, de ham, eieren, brood, en alles wat je wil laten weihen... Na de fleischweihe op het terras, tafel is dan gedekt, en eten maar! MMMMMMMMM
Moi haha mag je een keer uitslapen Heb ik ook hoor.. Toen Lenn eindelijk doorsliep werd ik standaard rond 2 uur wakker.. normaal was hij dan ook wakker haha.. 5 uur wederom klaarwakker, want tja, Lenn was ook altijd om 5 uur wakker slaapt ie eindelijk door, zit je nog tig x per nacht naar de klok te kijken Veel plezier dit weekend! Klinkt wel leuk allemaal. Whoehoe vanmorgen NIET getest Ben snel naar de wc gegaan, geplast en och jammer, nu is er geen urine voor de test voelt wel goed haha..
Ikke ben trots op je Straks weer een ovutestje ertegenaangooien hier, maar ik denk idd dat ik vannacht/nu mijn eisprong heb/had... Gisterochtend voor het laatst geklust... Ik weet nog niet wat de dag vandaag brengt, we zullen zien! Ik weet niet of het nog lukt om te klussen want het is druk in huis!