NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. funkel

funkel Lid

27 feb 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en lees graag jullie verhalen.
    Mijn man en ik zitten nu in de 12e ronde en ik moet zeggen dat het de laatste maanden best even moeilijk is als de duivels weer doorbreken.
    Maar we blijven positief en ik heb ook echt het gevoel dat het goed gaat komen.
    Ik heb op 3 mei mijn nod dus we moeten nog even geduld hebben.Heel stom maar ik ben de hele tijd aan het hopen dat ik wat ga voelen maar niet iedereen heeft toch al meteen symptomen,en al zo snel??(had vorige week maandag eisprong)
    Ik hoop dat er veel roze kleurt deze maand!
    De 1e is al binnen,van harte gefeliciteerd!
    Misschien een brutale vraag maar is er misschien iemand die voor mij wil pendelen?

Groetjes Funkel

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik wil hier toch graag m'n ei even kwijt.. Vanmiddag bij ouders geweest en heb ze verteld dat ik zwanger was.. Zussen en zwager waren er ook.. Kan tegen hun m'n mond toch niet houden:)
    anyway, naar mijn idee werd er wat lauw gereageerd.. Er werd door m'n zusje gevraagd: Alweer? oke, domper..
    Veel meer dan een felicitatie kon er niet echt van af.. Er hoeft niet de hele dag over zwanger zijn gepraat te worden, maar had toch wel iets meer enthousiasme verwacht van iedereen..
    maar goed, kan ook aan mij liggen natuurlijk...

ik duik met een kop thee op de bank, lekker tv kijken:)

3. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik ben ook nieuw hier. Mijn NOD is ook op 3 mei...klinkt nog zo ver weg! We zitten in ronde 1 en vindt het superspannend allemaal, kan sinds vorige week alleen nog maar denken/lezen/praten over zwanger worden/zijn.

@Roeltje, wat jammer dat je niet de reactie kreeg van je familie waar je op gehoopt had. Het belangrijkste is dat je er zelf gelukkig mee bent :)

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Welkom funkel en anisa!!

@roeltje, jeetje, dat is minder... maar zolang jij maar gelukkig bent :) dan ben ik het ook :)

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ah Roeltje, das niet echt leuk nee.... Je had wel een iets enthousiastere reactie verwacht...
    Maar wie weet moet t even bezinken ofzo?

Ik ben in ieder geval wel heel blij voor je! Ook al ken ik je niet persoonlijk toch gun ik het jullie heel erg! Die kleine Lenn een grote broer!!!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Thanks dames:) Wij zijn elk geval dolgelukkig:D
    Misschien is het dat ook hoor, dat ze er aan moeten wennen.. Maar het is net alsof een tweede zwangerschap minder bijzonder is ofzo.. Weet het niet zo goed, maar we hebben het er nog geen 5 minuten over gehad en toen was iedereen weer aan het lezen of puzzelen..

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    jammer hoor.....

hier beetje bangig... sinds mijn ei weer eileider pijn... had ik ook na mijn mk...

8. Marassie

Marassie Niet meer actief

@ nieuwe dames welkom

@ roeltje
    Laat je niet door je familie van je roze wolk afhalen. Het kan namelijk ook een stukje jaloezie zijn! Het belangrijkste is dat jij geniet... Het is toch erg bijzonder ookl is het je 1e, 2e, of 100ste kindje. Het blijft een wonder! Geniet er van en ga lekker genieten op je roze wolk, bank dan, en lekker kopje thee.

@ moi78
    Het
    Lichaam is soms een raar instrument. Soms voel je ook dingen die je wilt voelen maar ook wat je niet wilt voelen. Probeer positief te denken.. Dikke knuffel van mij

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Moi
    Aaah eileiderpijn!! Niet grappig!! Is dat 'normaal' na een mk eigenlijk? anders even ha bellen morgenvroeg?

Marassie
    thanks meid.. Man en ik zijn elk geval dolblij dus we blijven lekker met zn drietjes op onze roze/blauwe wolk:)

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @marassie thanks! ja, maar ik voel het weldegelijk hoor! maar vind het raar, tis in principe pas een paar dagen na mijn eisprong... en het is irritant.. heb heel de nacht ook gigantische rugpijn gehad!!!

@roeltje, ik weet niet of het hoort... hou het ff in de gaten...

11. Marassie

Marassie Niet meer actief

Even tussendoor.. Zou iemand ook voor mij willen pendelen? Liefs maras

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @marassie check je pb

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

leuke paasdagen gehad?
    Hier wel. Gisteren naar Slagharen geweest eventjes, daarna door naar de oma van mijn man en daar heerlijk in het zonnetje gezeten en genoten van een zoontje die het enorm naar zijn zin had, toen door naar schoonouders huis (schoonouders waren met ons mee) en daar lekker gegourmet in de buitenlucht. Heerlijk. Lekker bijgekleurd voor mijn doen, dus dat is mooi.

Vandaag al vroeg op en toen begonnen met een wasje en de benedenverdieping opgeruimd en schoongemaakt. Daarna kwamen de buurtjes even gezellig op de koffie en toen zij weggingen hebben wij even een broodje gegeten. Daarna op de fiets in het zonnetje naar mijn ouders gegaan. Daar 1,5 uur geweest, want ze wilden nog even bij een auto kijken.
    Dus weer heerlijk op het fietsje weg. Thuis verder met de was gegaan en J.oshua was lekker aan het buitenspelen. Lekker gegeten en na het eten even lekker gewandeld met zijn 3-tjes. We zijn naar het strand gewandeld, waar we even heerlijk door het water heen gelopen zijn. En wat hebben we genoten. J.oshua had de grootste lol met het water hahaha.
    Ik ben zo blij dat hij niet meer bang is voor water en hij het nu ook weer leuk heeft :D. Dat doet een moederhart goed...

Verder hier nog steeds geen menstruatie... Word er een beetje moedeloos van...

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Roeltje, da's echt geen leuke reactie.... Alweer???
    Hoe komen mensen erbij om zoiets te zeggen???
    ik hoor dit wel vaker van vrouwen die voor de tweede keer zwanger zijn. Raar hoor!

Moi, oei, pijn... Da's niet lekker...
    Toch maar even de ha bellen morgen misschien?
    Hopelijk is het gevoel snel weg!

15. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan iemand mij uitleggen wat pendelen is,zie het vaker voorbij komen...

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @moi, vervelend die pijn. Als je er niet gerust op bent dan inderdaad gewoon je ha bellen.
    Moten we niet hebben he! Wilde gewoon gezellig, relaxed en zonder rare pijntjes met je op de wachtbank neerploffen en onze tijd uitzitten...
    Hoop dat je je snel weer oke voelt en dat we snel op roze kunnen meis!

17. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    roeltje, ik kreeg ook zulke reacties, niets van aantrekken meid. Ik had laatst aan mijn moeder verteld dat we misschien voor een 5e gaan, ik kreeg me eens preek en een schreeuw aanval, je wilt niet weten,maar ene oor erin,andere eruit. Zij zelf heeft 6 gebaard, dus begrijp het probleem niet.

bij mijn 3e zat ze zelfs te pushen voor een abortus. :(

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Mijn ha bel ik niet, dat is een klootzak... Ik woon in het buitenland en kan gelukkig de gyn direct bellen... Maar nu is het pijntje een beetje gezakt weer.... Lig lekker onder de wol, slapen en morgen zie ik het wel weer

19. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Meiden, ik maak me een beetje zorgen. Ik krijg (bijna)nooit een écht positieve ovulatietest. Nu ben ik deze ronde voor het eerst erbij gaan temperaturen en hoewel ik een soort van bijna positieve test had en ook vruchtbaarslijm gehad heb, stijgt mijn temperatuur niet. Maak me nu zorgen over of ik dan wel een eisprong heb. Weet niet of je daar wat over kan zeggen na 1 keer tempen, maar maak me wel zorgen, ook door die ovutesten.

Onzeker...

20. krihee

krihee Nieuw lid

25 apr 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil iemand mij op 2 mei zetten? Ik ben nieuw en weet nog niet hoe het werkt.

Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina