NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hoeveelste ronde en hoeveelste kindje?

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Krihee erbij gezet!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MOi, hoe gaat het nu met je?
    Hopelijk gaat het veel beter!!!

Evira, ik heb ook vaak gee positieve ovutest maar wel een eisprong.
    Mischien kan je je tempkaartje hier eens posten, dan kunnen we eens kijken?
    Toen ik zwanger raakte van Svinthe had ik ook geen positieve ovutest, maar wel een eisprong dus het kan best.

krihee, welkom hier!

Vandaag komt mijn nichtje logeren. Heb er zin in!

Fijne dag allemaal!

4. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal!
    ik heb nu al 4 dagen een keer getest maar nog geen ei gespot, hoop dat ik deze zal vinden! straks nog een een testje doen..
    als men cyclus nu deze maand langer duurt, is je eisprong dan ook eigelijk later? of hoe zit dat juist?

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heeyy Roeltje, wat zie ik nu???? Zwanger????? Van harte gefeliciteerd meid, super!!!! Ow wat apart dat je man vroeg of je nesteldrang hebt. Haha heeft ie t toch goed aangevoeld. He das wel jammer dat ze flauwtjes reageerden.
    @moi: heerlijk bank zo met die eieren. Haha gave bank.
    @nicole en Funkel en Anissa en Krihee: welkom veel succes.

Hier de weg even kwijt. Zaterdagmiddag ontzettende steken in mn zij, werd er gewoon ziekjes van. Dus.... in t tentje geklust en maar hopen dat niet t hoorde hihihi. Wat kraakt dat luchtbed zeg:p Maar dat was de laatste x klussen. Maar mn temp doet raar en had net slijm sliert met afvegen. Heel vaag. Weet dus niet of mn ei geweest is. Denk dat t deze maand m niet gaat worden.

Maar voor de rest een heerlijk super weekend gehad. Zondag weer voor de 1e x op t wakeboard gestaan, Ben t niet verleerd. Wat was dat genieten. Maar nu moet ik boeten... heb spierpijn:( en schouders verbrand. Maar t was zooooo mooi en lekker genoten.

Sorry voor mn lange verhaal, maar dat krijg je als je een paar dagen weg bent. En jah moet nog wel ff laten weten dat ik er nog ben:p

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jeskejes
    haha had het deze rond ook totaal niet verwacht.. Geen idee wanneer ei precies geweest was.. Nouja, maakt niet uit haha, het resultaat is er naar :D

vannacht tig keer eruit gemoeten voor Lenn.. volgens mij komt alle drukte van dit weekend er nu uit.. gelukkig wel van 3 tot 7 in één ruk geslapen, dat was wel lekker.. man is naar het werk en komt vanavond pas weer thuis.. straks even snel huis poetsen en boodschappen doen. Vanmiddag lekker buiten spelen en helemaal niks doen :D

7. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @ Roeltje: hoe oud is Lenn nu?
    Enne, die reactie van je familie is niet echt leuk nee. Misschien kun je dit nog tegen ze zeggen? Dat je je hier niet zo prettig over voelt. Maar ik ken je fam. natuurlijk niet dus geen idee of dit bespreekbaar is...

@de rest: wat kleppen jullie veel haha ;) Ben me ervan bewust dat dit pas onze 1e poging is, dus ik ben er nog niet zo heel erg mee bezig. Bij Jason was ik dit wel, toen was ik ook superzenuwachtig en kon ik nergens anders meer aan denken, gek want dat heb ik dus niet meer... Waarschijnlijk wel tegen mijn NOD aan, maar nu nog niet echt. Komt misschien ook omdat ik nu al een peutertje heb rondlopen en daar mee bezig ben.

De eerste keer was ik in ronde 2 zwanger en ergens hoop ik nu weer dat het snel gaat. Die onzekerheid die je krijgt als je lang moet wachten lijkt me heel vervelend, ik stuur veel HCG in de lucht naar de meiden die al langer bezig zijn!! liefs

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nicole
    Lenn is nu ruim 16 maanden.. Dec. 2009.. Straks zit er zo'n 2 jaar tussen.. valt best mee al zeg ik het zelf :D
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent meid.. Lang(er) wachten is echt 3x niks..

Zoooo, beneden gepoetst.. Nog even wat opruimen en zuigen en dweilen en dan vind ik het wel best.. Eerst even boodschappen doen (na een kop thee;))

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi!

Ja het gaat wel, de eileider pijn is weg... Alleen ben ik nu kotsmisselijk opgestaan!!! Dus ik ga zo eens een kop thee nemen, en kijken of ik wat binnen kan houden...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Aaaah Moi hopelijk hoe je je snel beter! wel fijn dat je eileiderpijn weg is.. Beterschap!

11. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011

Roeltje, zwanger!!!!

1.
    Naliey (ronde 42, 1ste kindje)
    Baby Boom (ronde 10, 3de kindje)
    Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje)
    MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's)
    Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje)
    Roeltje (ronde 6, 2e kindje)

2.
    Deb27 (ronde 7, 1ste kindje)
    Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje)
    Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje)
    Semmy26 (ronde 2, 2e kindje)
    Krihee

3.
    Mendy (ronde 10, 1ste kindje)
    MupKUH, ronde 3, 2e kindje
    Skaya (3e ronde, 1e kindje)

4.

5.
    Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje)

6.
    Moi78
    Niekk(4e ronde, 3e kindje)
    Dijkim (1e ronde, 2e kindje)
    7.
    MiniM (ronde 5, 1e kindje)
    Evira, (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Rittjuh (ronde 6, 1e kindje)
    Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje)
    Minnie85
    Jeskejes (ronde 6, 1e kindje)
    Maia (1e ronde na MK, 2e kindje)
    Quila (9de ronde, 1ste Kindje)

9. GFH (4e ronde, 1e kindje)

10. Afrola (1e ronde, 2e kindje)
    Poohbeer (1e ronde, 1e kindje)
    Les (4e ronde, 2e kindje)

11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje)
    Linda250388(2e ronde,1e kindje)
    Nicole84 1e ronde, 2e kindje

12.

13.Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje)

14. Beccy(3e ronde, 1e kindje)
    jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje)

15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje
    Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk)
    Marassie 2e ronde, 1e kindje

Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109

Aantal: 30

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven

mezelf op rood gezet, ben na een cyclus van 24 dagen ongi geworden.pfff heb nog nooit in heel mijn leven een cyclus gehad van onder de 28 dagen. ben nu vanaf maart vorig jaar zonder pil en was altijd erboven, gemiddeld 30 dagen. grrrrr:x valt ook echt weer tegen, meiden ik hoop verder heel veel roze!!!!! ik duim en lees mee!!

12. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Gisteren een testje gedaan......omowit!!!! Heb ook weer een griepgevoel en dat heb ik elke maand voor mijn ongi, dus ik ga maar afwachten wanneer het doorzet. Mits ik aangestoken ben door mijn mannetje want die is afgelopen dagen ook grieperig geweest.....Maar daar heb ik een hard hoofd in:(.....baal wel al een beetje:(

@moi, pendel jij nog?

13. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen mamavan2!!! Dikke knuffel!!!!

14. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    @trotsemamavan2 Balen zeg!!
    @roeltje wat een SUPERtesten :)

@all hier ook rustig op het wachtbankje... M'n temp is wel erg stabiel sinds m'n ei.. Maar goed, dat is bij mij toch elke keer anders..

15. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Jammer van je witte test Roosje :(

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    @nicole en funkel; welkom en dat het maar snel raak mag zijn bij jullie..
    @Roeltje jammer dat er zo lauw werd gereageerd, daar ben ik straks ook beetje bang voor..
    @Anisa ook welkom en ook voor jou hopelijk zo snel mogelijk een mooie roze test..
    @Moi weer eilleier pijn, hoop dat het iets goeds betekent dit keer..
    @MVJ lekker dagje weg geweest met de kleine.
    @moedertje 3 dat is ook helemaal geen leuke reactie van je moeder en zelfs pushen tot een abortus!! Als jullie nou 6 kindjes willen, moeten jullie daar helemaal zelf voor kiezen hoor..Wel leuk zo’n groot gezin!
    @trotse mama van 2, Ongi geworden! Super jammer voor je maar volgende ronde met nieuwe goede moed beginnen..
    @Roosje omo witte test maar zolang je nog niet menstrueert is er nog hoop he…

@hier gister was ik van wacht van mijn werk en heb gelukkig een hele dag mogen genieten van het mooie weer. Gister lekkere massage gekregen van mijn ventje en nog geklust..(hij is ook in vorm aan het geraken..hihi)
    Straks weer werken, heb er helemaal geen zin in maar ja moet..
    Nog maar 3 dagen en ik ga op weekend met vriendin en dan de maandag een midweekje weg met mijn ventje naar Duitsland..Heerlijk!:D

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roosje
    heee dat was niet de afspraak!! hopelijk test je alsnog positief meid!

18. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roeltje denk niet dat het er nog inzit deze maand......

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roosje
    ik baal echt enorm voor je meid:(

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden 1e paasdag is me meisje gevallen op haar kinnetje.....2 hechtingen..... En ze hield zich zo dapper......ik heb wel even zitten huilen hoor!!! Voor het eerst dat zoiets gebeurt.....ik was er zelf overstuur van.....gelukkig heeft ze er geen last van en er zit al een korstje op.

Deel Deze Pagina