agossie roosje...maar gelukkig heeft ze er niet zoveel last van. Maar is wel altijd sneu voor die kleintjes he.
Hoi Dames, Kom hier ff spieken of er misschien al zwangere dames waren... En ja hoor... Roeltje van harte meis... Hier nog steeds aan het wachten op een oproep vanuit het ziekenhuis. Vragenlijst is ingevuld en verstuurd.... Zondag gaan we op vakantie, ff wat andere dingen dan zwanger worden en de verhuizing/verbouwing... Mijn nod is 8 mei, moederdag.... zitten dan in Turkije dus kan en ga ook niet eerder testen. Moet zeggen, ben er ook niet mee bezig op het moment. Zit meer te wachten op mijn oproep....zodat we verder kunnen. Nou dames, de eerste roze is er al... dat er nog veel mogen volgen deze mei maand.... Toi toi toi...
Goedemorgen meiden. zo heb ff snel alles doorgelezen! @ nieuwe meiden welkom. @mamavan: jammer volgende maand hopelijk beter @moi mag ik jou ook een PBtje sturen? pfff ff denken hoor @roosje, wat jammer zeg....! nou lekker geklust van het weekend.! maar goed weet helemaal niet meer wanneer me ei nu komt, omdat ik na 1.5 dag niet meer ongi te zijn toch weer 1 dag onig werd. heb wel nu pijn links onder in em rug, sinds vanochtend en heel iets draderige afscheiding! maar goed, ik blijf gewoon nog ff door klussen! xxxxx
Goedemorgen meiden, @ Roeltje, staat goed dat roze boven aan de lijst @ Evira, de eerste ronde dat ik een paar jaar geleden tempte. Was ook heel raar. Mijn temp steeg ook niet en bleef gewoon wat schommelen. Wie weet heb je volgende ronde hopelijk een wat duidelijkere temp. Hoop wel dat er geen volgende ronde voor je komt @ Les, wellicht komt je ei eraan
Dat zou heel mooi zijN! aangezien we goed hebben geklust vant weekend, en me vriend de aankomende week veel en tot laat moet werken. denk ik dat het klussen deze week niks word. dus die eisprong vandaag zou mooi uitkomen!
Hier ook weer even een reactie, als het goed is heb ik morgen mn eisprong. Opzich wel goed geklust denk ik maar het kan altijd beter haha Alleen vorige maand heb ik echt duidelijk gemerkt dat mn eisprong er aan zat te komen, en nu heb ik eigenlijk nergens last van. Wat zit het vrouwelijk lichaam toch vreselijk apart in elkaar. We hebben inderdaad al 1 roze op de lijst, ik hoop echt dat er nog vele zullen volgen @moi zou ik jou misschien ook een pb'tje mogen sturen? Groetjes
@ Nieuwe meiden: Welkom, heel veel succes deze ronde! @ Roeltje: Idd geen leuke reactie van familie!!! Maar laat je vooral niet van die roze wolk afdonderen!!! Lekker stevig blijven zitten!.... @ Eileiderpijn: Au, klinkt vervelend! Als het aanhoudt toch ff ha bellen??? @ Pendelen: Er is een pendeltopic....daar bieden genoeg meiden hun pendel-kunsten aan...! @ Mamavanjoshua: Wow, dat klinkt als een super paasweekend!!! Leuk he, in het water met je kleintje!!! Hier een echte waterrat!!! En nog geen ongie...Balen meid, hoelang wacht je al??? @ Evira: Vervelend meid dat je je eisprong niet kan vinden. Zie aan je banner dat dit nu ronde 4 is? Ben je lang aan de pil geweest??? Ik heb er zelf bij de eerste 10 maanden op moeten wachten tot ik een eisprong had. Dat kan ook best ff duren als je "net" van de anticonceptie af bent....Maar je kan je ha bellen, misschien is die zo soepel om je erbij te helpen dmv onderzoek.... @ Trotsemamavan2: Balen meid!!!....Knuff @ Moi: Kan je nog een pb'tje aan??? @ Ego: Hier lekker op het wachtbankje...Vandaag dag 28...Ga op zijn vroegst zondag testen (dag 33)...Aangezien ik een cyclus tussen de 32 en 37 heb....Ben benieuwd. Nog nergens "last" van...Dus ik weet het niet.... Hele fijne dag vandaag!!! Wat een prachtig weer!!!
Hoi hoi meiden, Mag ik meekletsen?? Ik ben naverona 24 jaar oud en moeder van twee prachtige kindjes..zoontje van 4,5 en zoontje van 7 maanden.. Wij zijn nu bezig voor de derde en laatste hummel.. Ik heb een zeer onregelmatige cylus en was vorige maand begonnen met een nuvaring om er een beetje regelmaat in te krijgen...pff niet dus bleef maar ongesteld..na 1,5 week er maar weer uit dus en maar aan de ovutesten.. Afgelopen zaterdag begon het vruchtbaar slijm..maar wel negatieve ovutest.. Zondag om 11 uur ong positieve ovutest(streepje gelijk aan de controlestreep) om 3 uur in de middag nog een gedaan en weer negatief.. Sinds vandaag ook geen vruchtbaar slijm meer.. We hebben het afgelopen weekend goed geklust om t eitje niet te missen.. Nu ga ik dus uit vanaf zondag en heb ik mijn NOD 7 Mei.. sorry voort lange verhaal.. xxxxx
goedemiddag! nieuwe dames, welkom! @roeltje: he bah, wat jammer die reacties niet leuk om te horen zeg.. @roosje: balen van je omowitte test @ziekige dames: beterschap hier alles rustig, zit rustig af te wachten maar denk niet dat het deze maand wat is geworden.
@naverona welkom...! @knorretje, succes met wachten en positief blijven he! @maia, jij ook posi blijven...! kop op..... ik ga vanmiddag lekker naar huis, nog steeds erg last van me rug. dus heb zo'n vermoeden dat het de eisprong is! dus denk dat ik ook op het wachtbankje ga zitten. hahahah pffff
hoi allemaal had nog even een vraagje... ik heb nu al 4 dagen een keer getest maar nog geen ei gespot, hoop dat ik deze zal vinden! als men cyclus nu deze maand langer duurt, is je eisprong dan ook eigelijk later? of hoe zit dat juist?
Hoi Dames Dank voor het meedenken. Hier is een link naar mijn kaartje: 34d325 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik ben al 10 jaar niet meer aan de pil, dus dat kan het niet zijn.
Moi78 zou jij voor mij misschien ook willen pendelen?! Ben een beetje verslaafd geraakt aan de pendeltjes
@ alle dames op het wachtbankje! Succes! Ik ben nog op het klusbankje... Hier een verschrikkelijke dag... Lekke band auto, lekke band fiets, stroomstoring, trouwerijkleding van mijn moeder past niet meer, stof die mijn schoonmoeder heeft gehaald voor trouwerij is verkleurd! Nu rustig op de bank genieten van mijn kopje thee! Pffffffff....
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 Roeltje, zwanger!!!! 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 12. 13.Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 30 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven Goedemiddag allemaal, Ik ben nieuw hier, lees al een tijdje mee maar nu we er echt voor gaan vindt ik het wel erg leuk om mee te doen Zal even kort iets over mezelf vertellen. Ik ben 25 jaar en ruim 6 jaar samen met mijn vriend die ook 25 jaar is. Sinds december 2010 gestopt met de pil en sinds deze maand ´voor het echie´. Mijn NOD is rond 8 mei, verwacht niet dat het meteen de 1e keer raak is maar je weet maar nooit.... Fijne dag/avond allemaal.
@ evira: kzou je graag willen helpen maar ik ken nog niet zoveel van tempkaartjes.. maar toch het beste gewenst
@ moedertje3: jeetje, daar schrik ik van, dat je eigen moeder pushte voor een abortus... @ Evira: kan me voorstellen dat je daar onzeker van word... Ik heb er echter (nog) geen verstand van, dus ik kan je helaas noet helpen... @ Krihee: welkom hier meid. @ Moi: hoe is het nu met je meid? Ow, ik lees het al... Ik hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt. Zou jij ook voor mij willen pendelen? @ Poohbeer: geen idee meid. Ik duim voor je in iedergeval! @ Roeltje: wie reageerden er flauwtjes? Ik lees er nu hier en daar wat over, maar heb dat gemist geloof ik... @ Jeskejes: klinkt als een erg leuk weekend meid! Ik weet het ook niet meid! Ik duim voor je dat het toch raak is deze ronde... @ Nicole: ja er word hier flink afgekletst hoor . Ik ben er nu ook wel wat minder mee bezig als toen bij J.oshua... @ Roosje: ow meid, dat is wel balen zeg... Ik blijf nog wel even duimen voor je hoor! Och arm meisje... gelukkig heeft ze er geen last van, dat scheelt wel een hoop... @ Mamavan2: dat is flink balen zeg! @ Beccy: jazeker een heerlijk dagje weggeweest. . Was echt superleuk en gisteren ook lekker veel gedaan met hem. Jij ook een heerlijk dagje gehad gisteren lees ik al wel hahaha. @ Quila: ik ga duimen dat je de oproep snel hebt meid!!! @ Les: hahaha ook al geklust dit weekend... hier ook al . Ik duim voor je ei meid! @ Linda250388: ja irritant he, dat vrouwelijk lichaam... Ik zit al te wachten op mijn menstruatie sinds 6 april... @ Knorretje: jaaaaa was idd echt een superweekend! Oooow ja, dat was zo enorm leuk. Helemaal als je nagaat, dat hij meer als een jaar bang is geweest voor water... Ik wacht al sinds 6 april... Ik duim voor je meid dat je een positieve test hebt straks . @ Naverona: welkom hier meid. Ik hoop dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt! @ Marassie: jeetje meid, dat klinkt wel als een dag, waarop ook werkelijk alles mis gaat zeg... Hoop dat het nu weer beter gaat. @ Meiski: welkom hier meid! Hier vandaag lekker gewerkt, maar ben wel op nu... Pfffff, ben echt supermoe! Maargoed, straks nog even naar een verjaardag met ons kleine mannetje... En nog steeds geen menstruatie... Ben nu al 19 dagen aan het wachten en heb steeds buikpijn onderin... (soort ongipijn) Als ik vrijdag nog niet ongi ben, ga ik de huisarts bellen om te vragen of hij niet iets kan doen hieraan, want dit is niet leuk meer... Nog even iets anders... Als jullie je moederi n het zonnetje willen zetten, stuur me dan even een PB ...