NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    waauuw mamavanjoshua:$ kan jij dat allemaal onthouden wie wat heeft gezegt?! of schrijf jij dit eerst in het kort op papier en dan een reactie versturen? maar echt tof dat je zo tegen iedereen praat:D keep up the good work zou ik zo zeggen:p hihi!

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Poohbeer: nee whahaha, was dat maar waar... Mijn geheugen is een zeef, dus nee dat kan ik niet allemaal onthouden. Ik pak wordpad er altijd bij en ga dan zo langs elke reactie:D.
    Ja, ach... ik weet niet anders. Heb dat altijd al gedaan, dus ook hier hahaha... Maar als ik echt geen tijd heb, houd ik het op de laatste pagina hoor... hahaha ;)

3. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dacht al zoiets :p mijn geheugen is ook een zeef dus zou denk meer als de helft vergeten, haha:D echt leuk gevonden om het zo te doen ;)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Roeltje: Ik weet ook niet wanneer mn ei nu is geweest, dus ben benieuwd wat t bij mij doet deze ronde. Lekker van gaan genieten meid.
    @Moi: beterschap meid.
    @Trotsemamavan2: balen van je ongi.
    @Roosje: he bah hoop niet dat t griep is. Balen van je test.:( Ah sneu voor je meisje, gelukkig ist nu goed.
    @Quila: hoop dat je snel bericht krijgt en alvast een fijne vakantie. Heerlijk. Lekker genieten meid. 8mei is ook mijn NOD. (denk althans)
    @nieuwe dames: welkom, klets gezellig mee. Begint weer aardig druk te worden met posten, vaak richting NOD. En vooral veel succes!!
    @mvj: ik heb je een pb gestuurd, ben wel benieuwd naar dat int zonnetje zetten van moeders. Altijd leuk om te zien hoe jij op iedereen reageert, super meid.
    @poohbeer: hier nog eentje die niet alles kan onthouden hoor, dus open in nieuw tabblad reactie knop.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoi allemaal!

Alles goed hier?
    Ik zou volgens mn banner vandaag mn ei hebben. Geen idee of dat klopt of dat mn ei al geweest is of nog moet komen. Heb nl besloten deze ronde geen gebruik te maken van ovulatietesten. Ik maak me daar alleen maar gek mee en dat vind ik niet prettig.

Fijne avond allemaal!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hoi allemaal,

Mag ik ook mee kletsen!! Mijn NOD is 13 mei en we hebben vandaag besloten om voor een tweede te gaan!
    Ik heb waarschijnlijk mijn ei rond 29 april.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Heb effe de lijst aangevuld:D

8. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Uhm misschien moet roeltje bij de datum ook ff roze gemaakt worden!!!! Dan ziet t er wat duidelijker uit wie zwanger is met welke nod...

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi Nieuwe,

Welkom allemaal!

Hier vandaag dag 19, en een enorm opgeblazen gevoel, alsof ik op springen sta en kotsmisselijk! Voel me psies het zelfde als 2 maanden geleden, alleen doen mijn (.)(.) niet bijzonder pijn, beetje gevoelig zijn ze...

DUIM DUIM DUIM

Roeltje, strooi eens roze :)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    *strooi strooi strooi strooi strooi*

:D

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG !!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Burp, sorry een boer die dwars zit...

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whahahahaha :D
    ach ja, moet er toch uit he. anders krijg je zo'n buikpijn, is ook niet alles.....

13. funkel

funkel Lid

27 feb 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het meest frustrerende van de maand....de laatste week.
    Ik ben kwaaltjes aan het indenken,die ik dus helemaal niet heb.
    En dan denk ik iedere keer,ach niet iedereen heeft last van kwaaltjes TOCH??
    Haha ik ben mezelf aan het gek maken,maar gelukkig hebben we hier allemaal hetzelfde probleem denk ik.
    Mijn man begrijpt dat niet helemaal,maar jullie gelukkig wel!
    Ik wil ZOOO graag..na een jaar mag het toch wel eens..

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hahahahahaha

Nou, buikpijn... dat heb ik hier wel.... ik heb een opgeblazen gevoel en ben misselijk, net als 2 maanden geleden... alleen doen mijn (.)(.) niet zo pijn als toen... wel een beetje gevoelig, meer niet... af en toe steken in mijn borsten..

15. Maia

Maia Niet meer actief

ooo moi, het zou toch wat!!! ik duim dat je op roze kan!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja ik duim ook! Heb weliswaar 9 zwangerschapstesten liggen hier in de kast, maar heb ze ver weg gestopt... (waren er 10, maar toen ik vorige keer over tijd was 3 dgn kon ik het niet laten ;) )

dussssse moet me sterk houden!

trouwens heb het ook zuur..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oooeeeh Moi spannend!! *duim, strooi, duim, strooi*

18. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou mooi zijn Moi!!!!! Ik duim mee!!!

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm mijn banner loopt niet goed..... Mijn gemiddelde is 29....dus zou overmorgen moeten testen tenzij ik ongi wordt, heb stiekem toch nog beetje hoop:):):)

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    heb je pbtje gehad hoor ;)

Deel Deze Pagina