@ Pooh, het kan zijn dat je het niet merkt. En dat het met plassen de wc in verdwijnt. Ik merk het zelf meestal bij het afwegen. Misschien heeft de een het meer dan de ander. @ Meiski, durf niet te zeggen of je dit altijd voor je ei hebt daarna of tijdens. Bij mij is het meestal zo dat ik dit een dag daarvoor heb. Het kan zijn dat je het een keer niet gemerkt hebt. Of dat je ei anders komt. Ik ben geen expert dus weet het ook niet allemaal
Zou iemand mij misschien op de lijst wilen zetten. Mijn nod is 4 mei en het is de 12e ronde! Alvast bedankt!
Hey meiden, @ Poohbeer: hahaha ach ja... ik heb het weer van iemand anders, dus helemaal zelf bedacht heb ik het ook niet hoor... @ Jeskejes: volgens mij heb je een PB terug . Bedankt voor je compliment . @ GFH: spannend hoor meid. Ik duim voor je . @ Ninja2: welkom hier meid en heel veel succes in deze 1e ronde . Bij mij heeft het week maken van de baarmoedermond 3 dagen geduurd... Ooow nee dat had ik niet... Ik voelde me meteen mama haha. Ook dat verschilt echt enorm per persoon. @ Moi: oooooow spannend zeg!!! Ik DUIM DUIM DUIM met je mee hoor . @ Funkel: ik snap het wel hoor meid... en helemaal als je al een jaar bezig bent... Succes meid! @ Roosje: oooow ook al heel spannend voor jou zeg!!! @ Linda: veel plezier op het wachtbankje hahaha. @ Naverona: heel herkenbaar. Ik heb ook een site waar ik heel goedkoop testen kan bestellen... @ Meiski: het is bij pendelen alleen wel zo dat je er niet vanuit moet gaan he? Je moet jezelf er niet op vastpinnen. @ Knorretje: herkenbaar. Hier ga ik er ook weer vanuit dat het weer 2,5 jaar zal gaan duren voor ik zwanger word... Het heeft bij J.oshua ook 2,5 jaar geduurd... En de problemen beginnen nu alweer... Zit al te wachten op mijn menstruatie vanaf 6 april... @ Afrola: ook voor jou draaien mijn duimen hoor! @ Mormie: welkom hier meid. Ik duim voor je en hoop dat je dan een plakbaby hebt. @ Deb: mocht je wel zwanger zijn, dan krijg je een specaal ding over je buik heen die de stralen dan tegengaan... Vandaag weer opgepast en daarna naar het werk gegaan. Na het werk snel zoontje opgehaald en op naar de fysio. Ik krijg een bewegingsprogramma om mijn spieren sterker te maken ivm mijn HMS. Vandaag eerst maar een conditietest gedaan. Daarna ff snel kaartje gekocht voor mijn beste vriendin. Zij is jarig vandaag en daar gaan we zometeen heen. Daarna nog ff aardappels gekocht en eenmaal thuis eten gemaakt. Nu ga ik me dus nog ff snel klaarmaken en dan op mijn ons gezinnetje naar mijn beste dinnetje
Hoi meiden, Vandaag tot de ontdekking gekomen dat mijn NOD is rond 8/9 mei. Dus ik zou graag met jullie mee willen kletsen.
@MvJ, me banner klopt niet helemaal, mijn gemiddelde is 29 dgn, vandaag is 28 morgen 29 dus as vrijdag zou dan me nod zijn....toch??? Ik weet het niet meer????? Hahaha jij? ....
@Roeltje, ja en nee, normaal ben ik echt ziek 3 dagen voor nod al!! Nu heb ik een loopneus, hahaha grappig je neus loopt en je voeten ruiken.....flauw!!! Ik heb dan ook echt hoofdpijn en dat heb ik nu ook niet. Mijn banner klopt niet trouwens mijn nod zou as vrijdag zijn....heb een gemiddelde van 29 dagen zit vandaag op 28, heb maandag nega getest, is dat dan 4 dagen of 5 dagen voor nod??? Ik weet het niet meer.....ben wel moe maar dat ben ik altijd wel voor nod wat ik wel heb laatste dagen dat ik het niet echt trek onder de douche te warm en benauwd. Had net wel echt een paar minuten echt steken/kramp gevoel werd er echt even naar van en dat heb ik echt nooit gehad.....het kan gewoon 2 kanten op.....ik hou me nog steeds vast aan onze afspraak hihihi samen op roze!!! Maarja hoe groot is de kans nu dat ik zwanger ben terwijl ik maandag negatest in handen had......pffff wat een onzekerheid weer zeg!!! Als ik vrijdag niet ongi ben ga ik testjes kopen.....
Roosje ik heb 4 dagen voor NOD (denk ik) getest en als ik niet zo aan het turen was geslagen had ik het streepje compleet gemist.. Volgens mij zegt het niks hoor.. Hihi, ik kan ook niet te warm meer douchen, word duizelig en begin te trillen.. Op het randje van flauwvallen zeg maar.. Steken dan weer niet, alleen als ik te druk ben geweest, dus dat klinkt niet zo bekend.. Whaaa je MOET op roze! samen voor een januarikindje
@ Moi Oei spannend meid...ik duim voor je dat het deze keer weer raak zal zijn..Klinkt we allemaal als zwangerschapskwaaltjes. @Funkel Meid ik hoop voor jou dat de kwaaltjes er snel zullen zijn, na een jaar gun ik het je van harte.. @Mupkuh Voor jou begint het nu ook al te korten..spannend. Wat zegt je gevoel?? @poohbeer Nog geen ei kunnen spotten..Kan een tijdje duren hoor na het stoppen met je pil. Laat je lichaam rustig even op plooi komen en je eitje komt dan vanzelf wel..Ben jij van Belgie? @vruchtbaarslijm Ook ik heb nog nooit vruchtbaar slijm gespot.. @Ninja En En? @Roosje Denk dat als je vrijdag NOD heb en maandag hebt getest dat dit inderdaad wat vroeg kan zijn..ik duim dus voor je... @hier Weer gewerkt vandaag en gelukkig iets eerder mogen stoppen. Daarna nog even op mijn paardje gereden en nu nog even een wasje aan het draaien. Zo mijn koffertje pakken voor mijn weekendje weg. Ben echt aan het aftellen nu..
@maia, had afgelopen maandag een testje gedaan! Had ik nog liggen van de vorige maand maar had hem niet nodig werd ongi toen ik wou testen....volgens mijn mannetje heb ik de afgelopen 2 weken wel echt last van moodswings hihihi dat heeft ie nog nooit echt meegemaakt met mij..... @Roeltje, ja ik wordt ook echt naar onder de douche!!! Trillende vingers en hartkloppingen.....
@ Beccy, mijn gevoel is eigenlijk een beetje blanco. Hoop natuurlijk posi maar durf nergens op te hopen. Dus op een of andere manier nu nog neutraal. Ik piep over 3 dagen vast anders
ahh roosje, dat van maandag had ik gemist. Maar toch ik zou nu bijna elke dag testen denk ik hihi! mijn duimen draaien voor je!
Roosje ik duim ook mee. Ik heb vandaag pas 3 dagen overtijd posi getest gisteren niet. Dus eigenlijk niet voor NOD testen.
Hey maart heb ik wat gemist? Zie dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd. Verder alles goed met je?