Zou iemand naar mn ff chart kunnen en willen kijken? Ik snap er niks meer van. Weet nu dus echt niet waar mn ei is.
Gefeliciteerd maart!!! Ik heb met sem 4 dagen voor NOD posi getest en niet eens z,n heel onduidelijke streep. En nog steeds geen beebje erbij hoor!!! Duurt lang
Ben net terug van vakantie was paar weken niet geweest hier. Roeltje ook al zwanger. GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDD Wat leuk we lopen precies gelijk op.
dank je wel. Nee die lijst is er nog niet zat ook al te kijken. Ik hoop dat we hier met de hele groep kunnen doorschuiven naar Januari
ik hoop mee te mogen naar de januari-mama's.. na de oktober en november lijkt januari me ook wel geweldig...3x scheepsrecht zullen we maar zeggen gaan er zo ff hard aan werken
Maart, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Jeskejes, ik heb naar je kaartje gekeken en zie nu nog geen eisprong... Raar dat je wel op één dag een positieve ovu-test hebt gehad.... Wel een temp-dip aan het eind wat vaak leidt tot een mooi ei. Hopelijk snel die temp omhoog!!
ghehehe, januari mama zijn is leuk hoor! ik was er eentje van dit jaar, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Maar die mama's zijn echt schatten!!
Wauw Maart! Gefeliciteerd meid!! Ik hoop van harte dat ik me bij jou en Roeltje mag voegen bij januarimama's! Al durf ik er niet te hard op te rekenen... Roosje, spannende dagen hoor!!!
Dames!!!!!!! Haal die lijst naar voren en zet jullie naam op roze!!!!!! Dat ziet er veeeeeel leuker uit en geeft ons t goede voorbeeld net weer goed geklust denk dat ik zaterdag of zondag m'n ei heb... Int weekend lekker ff weg weekendje naar België dusss moet goedkomen
Goedemorgen! Gisteren lekker een vrije dag gehad! Ons appartementje helemaal gepoetst, bedjes verschoond, en savonds lekker voor de buis gehangen! Heerlijk! Inmiddels wel pijn in mijn (.)(.) maar ze zijn niet zo stevig als vorige keer, maar wel pijnlijk dus...... Verder heel slecht geslapen vannacht, jak jak jak! Lief was lekker aan het snurken, en ik kon niet slapen! Heb elk uur van de klok gezien, en om 6 uur moest ik eruit dus daar slaap je dan ook op... Ik moet me tegenhouden om niet te gaan testen hoor haha, maar ik vind het nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg!
Heyy jannie1980, jaaaaa gaan we weer gelijk hihi! Gesjellie!!! Hoef ik niet alleen te wachten tot einde van dit topic hihi! Word dan toch altijd wat rustiger hè