pffff om af en toe moe van te worden he! ik had deze maand ook zo iets vaags, gewoon mijn ongi gehad.! 1.5 niet meer en toen weer 1 dag bloedverlies!\ dus ik weet ook niet wat ik deze maand moet aanhouden! ga maar gewoon van mijn oude cyclus uit en zie het wel....! heb je de afgelopen tijd wel goed geklust?? we blijven duimen en hopen! succes
Haha ja het lichaam doet rare dingen Ja heb wel goed geklust, eigenlijk doen we het gewoon om de dag en dan moet het (hopelijk) goed komen Ik hou ook gewoon me cyclus van 27/28 aan, het gekke is alleen dat ik normaal altijd vruchtbaar slijm (lekker verhaal) krijg en deze maand eigenlijk helemaal niet.. dus misschien inderdaad deze maand gewoon later.. Ach ja, we zien wel weer Jij ook succes!!
hahaha wat grappig dat heb ik ook nauwelijks gehad, terwijl ik dat normaal ook wel veel heb! zal het aan de maand liggen? kan een goed teken zijn misschien> hahahahah we zullen zien. heb het ook maar 1x gezien en nu helemaal niks geen afscheiding meer! ga voor je duimen!!!
hahaha inderdaad grappig en ik hoop natuurlijk dat dat een zeer goed teken is.. maar misschien wil ik ook wel alles voelen hoor, had het hele weekend geklust en vriendlief wilde maandag ook en dacht eerst pff elke dag is beetje to much maar vooruit en heel gek maar daarna dacht ik echt: dit was het, ik ben zwanger! Dus tja zit nu constant tegen mezelf te zeggen, nee Wen doe ff normaal, het is pas je 1e ronde, alle tijd blabla Ik ga ook voor jou duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zou leuk zijn toch!
@MvJ jeetjemina, ik dacht dat ik vroeg op was, om 6 uur, maar 5 uur op om oppaskindje binnen te laten hihi! @all om 8 uur ontbeten met een broodje, ene helft kaas en andere helft eitje... nu 11 uur stik ik van de honger... Als de bar opgedroogd is, heb namelijk de bar en de hal helemaal stofgezogen en gedweild, dan ga ik lekker nog een broodje nemen! hier al sind 10 uur klingelende klokken, nou mag ie ophouden! er is een overlijden, en de dag voor de begrafenis gaat de klok een uur lang... de kerk staat hier 10 m vandaag
Is honger ook een teken van zwangerschap?? Jeetje een uur lang klokken? kan me voorstellen dat het nu wel op mag houden... Heb je een bar in je huiskamer of hebben jullie een bedrijfje?
Hai Dames Ben ik weer na bijna elke dag komen koekeloere en niks zeggen veel trek kan idd een zwangerschapskwaal zijn, maar geen trek hebben ook
en welke van de twee heb jij gaan we op roze babyboom?? vorige keer was honger hebben echt mijn zwangerschapskwaal... hongerig en weeig zijn, lekkere combi, ik vrat de hele dag door...
honger JA pff vreet de hele dag door zeg.. heb nu ook al weer onwijse honger, maar eet met Lenn altijd rond half 12 dus nog even geduld.. daarna gaat hij lekker naar bedje dus even tijd voor mezelf.. Heb zo'n flutromannetje gekocht vanmorgen haha.. die dus even lezen Babyboom en? Wat denk je? ook op roze ?? *jaaaa*
Hahahahha gaat de goede kant op dan vanaf hoeveel lf had je dat? We gaan zeker voor roze dit keer afgesproken. En heb een pendel van jou voor deze maand die staat er al een aantal maanden hoop dat het iets goed betekent hihi Ik weet trouwens niet echt wat mijn cyclus is normaal altijd 29 of 31 dagen maar nu heb ik een paar dagen niet getempt dus mis juist het stuk waar ik kan zien wanneer mijn ei geweest zou kunnen zijn (lekker slim) Heb jij getempt deze ronde?
we hoorden gisteren avond dat het inleiden al 2x niet gelukt is vandaag gaan ze het weer proberen. Ik heb hier al 3 dagen een kind wat niks als huilt grrrr ik word er een beetje radeloos van hoor. Ik snap gewoon niet waarom die zoveel huilt. Niks is goed maar hij huilt niet van pijn maar gewoon om niets hoor. Misschien zijn het zijn tandjes of weer een fase want hij kan bijna lopen. Oja volgens mij is me ei gisteren al geweest. Ik had gisteren avond dikke doorzichtige slijm en steekjes krampen in me onderbuik. We hebben eergisteren en gisteren gekust dus ben benieuwd
goedemiddag allemaal! juist nog maar eens een ovutest gedaan en wat denk je?! weer niks het mag gaan komen, elke keer ik een nega test, pfff! I wanna see a smiley! @maart: van harte gefeliciteerd!!
Jeetje dat lijkt me ook niet fijn... dus gister geen resultaat.. maar wat doen ze als het weer niet lukt? doorgaan of ??? (geen idee haha) Oh wel spannend voor jou.... Ben benieuwd!! Good Luck!
Ik weet eigenlijk niet we hebben haar zelf niet gesproken maar me schoonmoeder zei het. Ze is nog maar 38 weken natuurlijk misschien wel een keizersnee ofzo heb echt geen idee. Maar ze was ook al 40 kg aangekomen denk dat ze nu z,n 150 kg weegt ofzo dus de zwangerschap zal nu wel super zwaar zijn hopelijk heeft ze haar baby snel
Goedemorgen, @ Meiski: Misschien innesteling? Dat je daar last van hebt? @ Januari mama: Lijkt me geweldig!!! @ Ninja: Ohhh, je ei gespot!!!....En goed geklust...Ik ga duimen voor je!!! En een huilend kind? Herken het...Aidan heeft giga-driftbuien op dit moment...En slapen!!!...Niet normaal meer, volgens mij putten die buien hem helemaal uit...Plus er komen weer 2 tanden aan....dus dat werkt ook lekker mee! Knuff voor jou!!! @ Uhhhhh