Hij is geboren Kiano...en weegt 7 pond. Hij is met een keizersnee te wereld gekomen. Moet nog wel 1 nacht in de couveuse want hij had koorts. Verder maken ze het goed. OOOO we waren de papieren van de belastingdienst vergeten op te halen haha. Maar wel leuk nieuws want we krijgen 1300 euro terug.
Roze, roze, roze moeten wij!!!!!!!!!!! Dan zijn we op 13 januari uitgerekend als we samen op roze komen Kon het niet laten en heb geen zw test gedaan maar een ovutest, haha, zit een lichte streep op kan toch niet zomaar?
Welkom Kiano!!!....Toch een keizersnede...Ze vonden dat moederlief al lang genoeg gewacht had na 2 mislukte inleidingen??? En jippie, lekker geld terug van de belasting...Wij krijgen ook een leuk bedrag terug....Altijd fijn....!
Een streep is een streep!!! Heb je je ei gehad...misschien is die verlaat???....en daarom posi ovu-test.... Of al eerder je ei gehad, en nu posi-test??? Al is dat wel vroeg bij dag 20.....
@moi, ik duim voor je! @ninja: gefeliciteerd! hoewel m'n nod pas vorige week is denk ik dat ik doorga naar volgende maand. m'n vorige 2 zwangerschappen had ik al heel snel na de eisprong klachten en nu helemaal niets dus ik ga maar nergens vanuit. misschien maar goed ook, als ik zwanger zou zijn zou ik met 8 weken op vakantie zijn en dan ben ik over het algemeen kotsmisselijk, dus dat is dan ook zo ongezellig. maar we shall see, heb nog een week te gaan
Had ook ff die calculator ingevuld... Stel dat het nu raak is, dan ben ik 7 januari uitgerekend....Bij mijn zoontje was ik 8 dagen te vroeg bevallen....Als dat nu weer zo zou zijn dan zou ik bevallen op 31 december...Das toch ook wat!!! lijkt me super!!! Beter begin van het jaar kan je niet hebben! Maar goed dit is typisch een gevalletje van als als als als
ik had dat ook gedaan. Ik zou zelfde datum uit geteld zijn als dat mijn overleden zoontje geboren had moeten worden.
Wow, das ook bizar...en bijzonder! Nou, dan hoop ik voor je dat het uit mag komen! Begrijp dat je zoontje in sept. geboren is maar eigenlijk pas januari geboren had moeten worden???
ja dat klopt. me ventje is overleden met 23 weken zwangerschap. Het is heel erg bizar. Heb hem gek genoeg er vandaag nog over aangesproken ;p
Ik heb op dag 13 en 12 posi ovutesten gehad, en op dag 14 werd ie weer lichter, dus heb echt op dag 14 mijn ei gehad denk ik... kijk maar... de ovu die ik net deed is een beetje zoals de eerst een heeeeel licht streepje
Wat hebben jullie weer wat afgekletst vanmiddag Vandaag echt een k*t kl*te middag gehad. Pfff heb er gewoon geen worden van. Nu mega buikpijn en rugpijn. Mijn hoop is weg zal in wel gewoon van het weekend ongi worden
Sommige ovutestjes zijn ook heel gevoelig voor HCG en kunnen dus ook een zwangerschap laten zien... wie weet!! Mn duimen draaien voor je!!
Ik kwam hier even spieken op jullie forum om te lezen hoe het met jullie gaat. En wat zie ik... maart en roeltje zwanger!!!! GEFELICITEERD!!!! Geniet ervan!!
moi, ik hoop dat het idd wat zegt.. en dat je zwanger bent... heb je wel eens een witte ovutest gehad? er zijn nl meiden die altijd een licht streepje hebben... wat is er trouwens weer lekker gezellie gekletst.. ben ff de oudste van school wezen halen en naar zwemles geweest en moet meteen een hoop bijlezen.... @Mupkuh: dikke knuf voor jou... hopelijk geen ongi, maar een posi test!
@ Moi, je eigen niet gek maken hé meid! Ik kom je even beschermen, hahaha! Net na mijn ongi is mijn ovutest ook donkerder en daarna word hij weer lichter. Maar ik heb in het verleden ook wel eens een posi test gehad als ik zwanger was.