Vooral de laatste dagen ja dat herken ik wel..... Hopelijk word ik er wat rustiger onder. Dit was nog maar de eerste ronde....
Ja idd, de laatste dagen zijn echt het moeilijkst om door te komen. Voel ik dingen of toch niet haha? Je kunt jezelf echt behoorlijk gek maken. Al hoewel ik er steeds nuchterder insta.
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. 7. 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Moisie Aantal: 16 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven Info bij Antares aangevuld en de aantallen aangepast.
zooooo de week van de ongi is weer voorbij gelukkig... nu weer aan de klus... hoe is het met iedereen??
@ Naliey: Hier is de ongi ook weer voorbij gelukkig, dus we gaan er weer voor haha. Nu nog voor de fun, maar vanaf dag 12 ofzo voor het eggie. Heb er nu alweer zin in
hier gelukkig ongi ook al voorbij.. Dit weekend flink aan de klus, hoop dat ei springt op woensdag, dan kan het nog net..
ja dat heb ik ook dan voel ik dit dan dat,maar ga mezelf niet gek lopen maken. jeetje he ik heb echt zo last van me buik zeg,nu weet ik waarom ik aan de pil zat.ben deze ronde echt hevig ongi zeg bah bah voel me een beetje lamlendig en dat op me verjaardag
@semmy26 Gefeliciteerd met je verjaadag, balen dat je zo'n last hebt van je buik, ik moet zeggen dat ik dat ook erg had toen ik net van de pil af was, nu is het wel wat minder. maar met pil was het wel minder heftig. hier nog ongi, heb wel gisteren ovu testjes besteld. ga toch eens kijken, er zit bij mij een week verschil in en ben nieuwsgierig welke klachten ik heb bij een pos test..
Goedemorgen, @ Semmy: Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloria, In de gloria, in de gloria!!! Hieper de piep Hoera!!! Van harte gefeliciteerd!!!.... Balen dat je ongie "pijnlijk" is...Had ik ook na het stoppen met de pil, werd in de loop van de tijd wel een stuk minder.... @ Alle nieuwen: Welkom!!! @ Hoe is het hier: Hier gaat alles prima... Zat te wachten op het zonnetje, maar die is nog niet te zien. Grijze luchten....mmmm.... Kleine ligt op bed, dus ff zwp-tijd. Straks brood eten, stukkie wandelen en dan moet ik ff naar mijn werk en gaat de kleine naar de oppas.... En jullie??? Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ps, gelukkig ongie voorbij...Het klussen kan beginnen...Moet mezelf er altijd ff voor oppeppen, maar komt helemaal goed!!! Fijne dag!!!
@semmy, gefeliciteerd met je verjaardag!! hier helaas ook nog niet echt het zonnetje te zien... pfff hier gaat het niet zo. 2,5 maand geleden onderuit gegaan en hersenschudding er aan over gehouden...nu ging het een tijdje goed alleen sinds 2 weken een terugval...naar de ha geweest en moet naar de neuroloog...ik baal echt, want sport dus al die tijd niet, geen paardrijden, vroeg op bed, veel hoofdpijn, dingen vergeten...ben er echt zat van arghhhh maar goed is niet anders en moet me erbij neer leggen.. mijn ongi is ook bijna weg...mooi zo dan kunnen we er weer voor gaan... het is inderdaad druk op 1 en 2 mei, ben benieuwd...allemaal op roze!!! fijne dag allemaal!! liefs
hahaha dank jullie wel voor de felicitatie's. ach ja dat neem ik maar voor lief,die 4 daagjes dat ik ongie ben. vanmiddag is heerlijk het zonnetje gaan schijnen,dus ga nu nog ff lekker genieten op me balkon
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. 7. 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 9. 10. 11. 12. 13. 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) 15. Datumloos: Moisie Aantal: 17 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven
@ Semmy: Gefeliciteerd! @ Roeltje: Hoop idd dat je ei eraan komt. Zou wel fijn zijn met het klussen. @ Deb: Wat vervelend van die terugval Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. 7. 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) 9. 10. 11. 12. 13. 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) 15. Datumloos: Moisie Aantal: 18 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven Mezelf op 8 mei gezet. Maar ff kijken wanneer mn ei is.
Jep nieuwe ronde nieuwe kansen. Stomme is, is dat mn gevoel nog steeds zegt zwanger, terwijl er bloed is. Vreemd. Ach jah.
hihi dat heb ik al 2x gehad als je kort ongesteld bent of anders dan anders en je hebt nog een testje liggen, dan zou je kunnen testen natuurlijk..
jeskejes, balen jou hier te zien Semmy, alsnog van harte gefeliciteerd meid! Heb je een gezellige dag gehad?