Dames... Ik wil af en toe bijlezen, maar het is niet meer te doen hier..... Roosje... spannend meis... ben benieuwd, kom straks nog ff spieken. Kontakt met ziekenhuis gehad en op dag 1 van mijn menstruatie moest ik bellen... zitten dan in Turkije dus aangegeven dat dat niet ging lukken. Als ik terug ben moet ik een afspraak maken op dag 20 van mijn cyclus.... Dus ben benieuwd (dat is rond 28 mei...) wat ze gaan doen....
Hallo Dames, Gister avond even heerlijk de stad ingeweest met vriendlief.... Dus niet meer op het forum geweest en heb vanmorgen even lekker uitgeslapen en gekeuteld. Heb wel het 1 en ander terug gelezen maar niet alles, jemig wat is het weer veel haha. Maar wel erg gezellig @les, jij hebt dus al wat kwaaltjes, alleen die hoofdpijn lijkt me niet zo fijn...iig is mijn ervaring ben jaren hoofdpijn patient geweest dus wordt er niet vrolijk van! maar zelf heb je dus wel het idee dat het raak is? hoop het zo voor je... Hier geen idee, wel mega moe! en krijg af en toe zomaar uit het niets stijve tepels die dan ok gevoelig zijn Liefs p.s. voor de zwangere onder ons mega gefeliciteerd!
Thanks Les.... En idd waar is de lijst.... Er zijn toch vast al meer zwangere dan Alleen Roeltje....????
hey linda. ja die hoofdpijn is heel vervelend! en ja mijn gevoel zegt goed,! maar ja weet het natuurlijk nooit! dus ben nog niet al te blij. vind de kwaaltjes ook wel erg vroeg moet ik zeggen! heb nu elke keer van die warmte vlagen, als of ik koorts heb! hoop ook voor jou dat het goed uitpakt!
Denk dat dit de laatste was: (goh heb je niets te doen op je werk.. nee klopt!! ) NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 46
Goedemorgen, @ Senna1985: Heftig meid, een kleintje verliezen met 23 weken! En temp omhoog = goed teken!!! @ Moi78: Mmmmm, vreemd....Je hebt idd je ei al gehad....Tja...Dan uhhhh....weet ik het ook niet! Spannend! @ Mupkuh: Knuff voor jou!!!.... @ Hanna1974: Wil morgen testen (dag 32)....Mocht ie nega zijn dan wil ik pas weer testen op dag 37....(mits ik dan nog niet ongie ben)....Testte bij mijn zoontje ook pas een week overtijd positief...Dus kan alle kanten op! En balen zeg...je ongie!!!... Knuff!!! @ Minim: Balen van je witte test.... Maar het is nog erg vroeg....Blijf positief!!! @ Mama van Joshua: Wat goed dat je de ha gaat bellen, ben benieuwd wat die zegt/doet! @ Mommy1986: Wow!!! Wat gaaf!!!....Dag 27 nu...Kan prima toch... En streep is streep!!! Een voorzichtige gefeliciteerd!!! @ Roeltje: Vind het super van je dat je zo resoluut gestopt bent op het moment dat je erachter kwam dat je zwanger was! Dat zal zeker niet makkelijk zijn!!!....Een diepe buiging voor jou! @ Roosje: En? Ga je nog testen? @ Antares: Zie in je banner dag je vandaag posi hebt getest!!! Super zeg!!!
Zo, Heb weer bijgelezen!!! Wordt helemaal hieper-de-pieper van al die wel/niet zwanger verhalen, kwaaltjes enz.... Whhaaaa, hier nog helemaal nergens last van....Zondag officieel mijn NOD, maar wil morgen testen...Leek me wel zo leuk op koninginnedag....Maar ga er vanuit dat het wit is...heb echt helemaal nergens last van!!!.....
@ les ja het inderdaag nog wel erg vroeg, maar je weet het nooit en ze zeggen vaak dat de intuitie van de vrouw erg sterk is. Ja ik hoop het ook zo erg, maar als het niet zo is volgende keer beter.. Zitten pas in de 2e ronde, en jij als ik vragen mag. Ben trouwens gependeld door hanna en die zegt juli een jongen... dus ben benieuwd. Heb jij al een reactie? @hanna, bedankt voor je pb'tje ben erg benieuwd of hij uitkomt, je krijgt het zoiezo van me te horen Liefs
1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) P1982, 2e ronde (2e kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 46
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 46
Nou dames ben op pad, eerst gamma en dan kruitvat.... Wachten tot ik moet plassen...soms heb ik echt van ja nu wordt ik ongi en zo zegt me lichaam nee hoor!!! Haha zo is ook mijn humeur....zo is er niks aan de hand en zo ben ik weer kribbig..... En dat met samen klussen!!!! Dan zeg ik zo nu ga ik dat aanpakken en zo zit ik op het krukje dat ik het niet weet en loop vervolgens bietje boos de kamer uit....me mannetje zegt nou ik hoop voor je dat dit verklaarbare gedrag is!!! Staan nu ook te kibbelen bij de gamma.....en echt dat doen we nooit!!!!
Whoh antares, jij test gewoon ff 8 dagen voor nod positief...... Zie dat jij ook voor de 8ste op de lijst stond.... Slik... krijg nu ook test drang.... haha... Nee voelt hier weer net als iedere maand.... Kei hard NEE... dus ga niet meer testen.... Mogen ze in het ziekenhuis doen... kost me kapitalen die testen... whaha geintje....
nee heb nog niks van HANNA gehoord.! maar ze zal wel druk zijn, wacht geduldig af! hihiihih en ik zit in de 4e ronde! Antares had ik je al gefeliciteerd???? nou iedergeval bij deze!
Haha wij kibbelen alleen nog maar sinds de verhuizing/verbouwing.... Zou al 3 maanden zwanger moeten zijn dan.... hihi... Nee, valt allemaal wel mee..... Maar I Hope so voor je meis..... Ronde 6... zou wel is kunnen.... Laat het wel weten hier hoor....want had gezegd hier niet meer zoveel te zijn.... maar wordt nu wel spannend... Roeltje al, dadelijk roosje en moi78 ook.... dan is iedereen van de laatste 6 ronde's weg.... Babyboom is wel weer terug, maar die zal er ook wel tussenuit piepen.....
@ Roosje: Heerlijk dat kibbelen!!! Hopelijk heeft het een reden bij je!!!... Snel door naar de kv...en dan testen!!!....