Goedemiddag iedereen, Roeltje wat goed! Gefeliciteerd!!! Ik ben een tijdje niet meer online geweest, ben nog maar net gestopt en probeer me niet al te gek te maken Nu heb ik op dit moment wel mijn twijfels en ik hoop dat er iemand is die mij wil adviseren Op de dag dat ik een innesteling zou hebben had ik een drupje bloed en sinds een paar dagen ben ik 's middags wat misselijk en heb ik een heel warm hoofd.. Ik wou eigenlijk vanmogen een test doen maar het is nog vrij vroeg dus toch maar niet gedaan... Spijt! Zou ik een test van kv 2 voor 5 euro kunnen wagen?
ik heb ff de online zw test gedaan! bij mij ook 50/50 of zwanger of ongesteld, maar dat komt omdat ik nog niet overtijd ben! ik ga gewoon afwachten en over 12 dagen testen als er dan nog niks is...!
denk het wel hoor.. testen van kv zijn zo gevoelig.. gewoon 2 uur niet drinken en plassen en als je urine dan vrij donker is kan je prima testen.
Je hebt nog 2 dagen tot je NOD te gaan....Dus een testje kan best...Zeker die van de kv...die zijn gevoelig!!! Spannend hoor!!!
thnx! Ik denk dat ik er idd eentje ga wagen.... 2 uur... nog heel ff volhouden dus Ik ga de online versie eens proberen
Ik zat lekker Boes te kijken en Alfred J Kwak en heel eventjes t huwelijk. Nu weer zo op weg naar mn werk. Dames fijne middag.
Idd jeugdsentiment heerlijk!!!! Heb net weer krom gelegen. Maar ik ga weer en dames niet te veel kleppen he
Laat me raden.... Uhmmm, David de Kabouter. Hihi blijft ook wel leuk. Kijkt L dan ook mee? Of alleen jij?
Nee L ligt dan nog heerlijk op bed.. maar als hij eerder wakker is gaat hij ook voor de tv.. hij vindt het dus ook leuk
ik heb test gedaan ovulatie test deze was voor de 2de dag negatief temp was weer iets hoger en heb nou van dat witte vloed. En ik kijk ook kindernet
Zo, Hier is er 1 wakker...Brood eten en dan krijgen we visite... Kom straks nog wel ff spieken met al die wel/niet testers!!! Spannend hoor!!! Liefs....
Mijn God wat kletsen jullie veel!!!! Ik houd t niet bij om bij te lezen op m'n telefoon hoor hahaha!! Ohhhhhhj shame shame ik zit gewoon op m'n werk in m'n pauze een stukje van de wedding te kijken whuhahaha erg hè