NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 47 Heb mezelf er even tussen gezet en hopen op een roze maand...
Zoo.. ben even met lunchpauze geweest en huppakee weer een paar bladzijdes er bij @ antares: gefeliciteerd @ de rest die gaan testen: ik hoop het zoo voor jullie, hoop dat hier gauw goed nieuws komt.
jeetje wat is er veel geschreven!!! Wel gezellig! Had me voorgenomen om te reageren toen ik begon maar het is iets teveel geworden hahaha dus voor nu alleen een antwoord: hmmm reden.... ik denk voornamelijk angst..... ben normaal gesproken al geen dokter-loper maar durf denk ik niet zo goed, bang dat ik te horen krijg dat er echt iets mis is.... verder wilde we eerst wachten tot we wat meer financiele zekerheid hadden, huis gekocht vaste baan dus alles ging goed...... tot begin van het jaar ik (kostwinner) mijn baan kwijtraakte. dus tja geen zekerheid meer maar als ik erover nadenk zijn dat eigenlijk alleen maar slappe excuusjes.... Als het deze ronde weer mis is dan maak ik gelijk een afspraak! Bedankt voor het toevoegen aan het lijstje!!
EN? EN? EN? EN? iemand al getest kom later vandaag nog wel even spieken.. man stond ineens midden in de kamer. was vroeg klaar vandaag..
Zucht..... waar is Roosje nou...???? @ Babyboom.... Hiero alles goed.... Moet eerlijk zeggen, ff die rust mbt zp doet me wel goed.... De dagen vliegen makkelijker om en ben er minder mee bezig... Dit kan natuurlijk ook komen, omdat we nu de afspraak voor het ziekenhuis hebben staan en er eigenlijk wel al vanuit ga dat het zonder hun hulp niet lukt.... Zondag gaan we op vakantie.... en dan is de 8 ste mijn nod, mits ik weer op de cyclus van 30 uitkom... anders een paar dagen eerder... Dus geen testen mee en leven de lol en we zien wel.... Heerlijk die wachtdagen in de zon op het strand... stuk relaxter denk ik zo.... Jij nog 2 dagen toch...????
@ Quila Ja daar heb je helemaal gelijk in, even afstand van zp doet idd goed soms. en zo een vakantie helemaal , is er nog plek in je koffer?? hihihi ja nou als ik uitga van 29 dagen dan is het over 2 dagen maar eerlijk gezegd, heb ik totaal geen vat op mijn cyclus dit keer. mijn temp doet ook zo raar al voor ei (niet dat ik weet wanneer ei geweest is) denk ook btje door het weer. Mijn temp is nog nooit zo lang zo laag geweest. Dus het is afwachten ik ga over 2 dagen wel testen, of miss morgen al ligt eraan hoe ik me voel
Hai dames, Ben ook weer terug. Ga proberen wat vaker mee te lezen en te kletsen. Zie dat er al 2 zwanger zijn. GEFELICITEERD meiden! Het begin is er zullen we maar zeggen Wie gaat er met Koninginnedag nog wat gezelligs doen? Liefs Rittjuh
Dank je wel...ja tuurlijk snap ik je Mijn gevoel over 2011 heeft toch gelijk Nu hopen dat we dit jaar nog posi testen en dat het een plakbeebje is..
Nog geen Roosje??? Ik ga zo me kids naar me ouders brengen uurtje rijden. Dan heb ik lekker een weekendje voor mezelf ik gaat even naar de winkel kom nog even spieken voor ik vertrek, wil roze ziennnnn
Jeetje Naliey, wat een situatie.. en dat het zo lang geduurd heeft voordat je eindelijk door mag gaan naar het ziekenhuis, wat zijn doktoren soms eikels he! Ik hoop ook voor je dat 2011 een heel mooi jaar voor jullie mag gaan worden
wat is hier weer veel gebabbeld niet te doen zeg!! ik heb gistere men laatste ovutest gebruikt en hoop dat vandaag men nieuwe nog geleverd worden!! anders kan ik vandaag niet testen en loop ik men eitje misschien mis! @mommy: gefeliciteerd!!! @hanna: jammer van je ongi! @roosje: hoop dat je op roze gaat!! duim voor je! @miniM: spannend!!!!!
zo wat kletsen jullie veel haha. @ hier de ovutesten worden donkerder dus denkt dat me ei toch nog moet komen. Ik heb de 26ste veel vruchtbaarslijm gehad heb je dat nu voor je ei of tijdens je ei. Bij sem had ik vruchtbaarslijm en een posi ovu test en toen was ik dus gelijk zwanger. Tis toch weer effe wennen enz haha
zo vanaf op kraambezoek het ging niet goed met de kleine en moeders ze hebben bijde koorts en denken dat ze een bacterie hebben ofzo. De kleine moet zeker nog 10 dagen in het zh blijven