Oh dus het kan gewoon bezorgd worden ... Ik hoop dat ze gauw binnen zijn!!!!! Ja idd zeg nu ook elke keer tegen mezelf: nee wen, dit zal vast bij je aankomende menstruatie horen maar heel gek en klinkt ook heel stom, elke keer als ik dat denk krijg ik kriebels en moet ik lachen. Pff klaar nu.. het zal wel niet zo zijn!! Helaas heb ik nog steeds geen internet (monteur was vandaag ziek dus komt maandagavond pas) dus hoop niet dat er veel gekletst wordt dit weekend haha anders kan ik het niet bijhouden....
kom vanaaf ff alles bijlezen... maar moet wel ff kwijt... wat een gezellig clupje hebben we deze x... verschilt voor mijn gevoel toch echt wel per maand... hier eerst mijn dinnetje haar proefkapsel gedaan voor haar trouwen en daarna lekker de stad in geweest.. leuke dingen voor de kids gekocht voor in de vakantie.. stoepkrijt, belleblaas, zwembadje en zo nog wat dingetjes... komen we de week wel weer door.. zo ff koken en de kids naar bed en dan alle tijd voor de laptop!
Vind het ook gezellie...Idd, verschilt per maand.... Schrijf ook soort van mee bij het "wachtbankje mei"...maar is daar een hele andere sfeer... Hier vind ik het ook gezellie!!! En leuk zeg, proefkapsoel gemaakt en voor de kids het nodige speelmateriaal aangeschaft!!! Leuk!!!
Vooral tegen mijzelf... Ben namelijk wel erg van het koken! Vind het erg leuk en vooral lekker....Bizarre recepten uitproberen enzo... Maar ja, soms heb je gewoon echt geen zin, zoals vandaag!!!....hihi, ach blikkie kippensoep en knakworsten kan geen kwaad...
Zoo sluit hem af met 121 pagina´s, ben benieuwd maandag hihi... @ alle dames die gaan testen dit weekend: ik duim en duim en duim voor jullie!!!!!!!! Allemaal heel fijn weekend, hoop dat je de testen snel binnen krijgt poohbeer....! Tot maandag! Groetjes!!!
ja ik kook ook erg graag maar vrijdags meestal niet, lekker luieren!! haha luieren! is er een verband?
@ Meiski: Fijn weekend...En jij gaat heel wat terug te lezen krijgen meid!!!... Alhoewel, morgen iedereen druk met k'dag???....Misschien heb je mazzel!!! @ Poohbeer: Er is vast een verband....hahahahaha...
@Les, thnx voor de site. die geeft aan dat ik wel wat kwaaltjes heb maar dat ik waarschijnlijk gewoon ongi ga worden. Klopt ook wel met de nega test We wachten rustig af Iedereen veel plezier dit weekend! Groetejs
Heey meiden, Thanx voor al jullie reacties. HEb vandaag heerlijk geshopt. Nu gauw douchen en dan uit eten met vrienden. Tapas! Heerlijk! Fijne avond!
@BrotherBear: Het werken ging wel vandaag. Gelukkig was het maar een halve dag. Ik ga morgen Koninginnedag in Maastricht vieren.
Nog steeds niet getest, wacht morgen nog af dan ga ik zondag testje doen......ik durf niet zo goed. Weet niet wat ik terleurstellender vind een witte test of ongesteld.
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. Funkel (ronde 12, 1e kindje?) 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brother bear (verwachte NOD) (1e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 49 Funkel, je staat erbij!!! heel veel succes!!!