Zooo, ik ben weer bijgelezen! Vandaag examenstunt, ik als lerares moest in een biggenpak!! Was erg grappig en leuk, even jezelf voor schut zetten. Straks even helemaal optutten voor examengala.. Vannacht om 12 uur gaan ze voor me zingen, want dan ben ik jarig! Ik denk niet dat het deze maand raak is voor mij.. Veel te druk met alles en nog wat! Ik zit nu in mijn klusweekend. Als het goed is heb ik dit weekend mijn eitje. Daarna is het afwachten.....
hier ook weer bijgelezen... zit inmiddels te rillen van de kou aan de kachel gekluisterd! het heeft hier bijna heel de dag geregend namelijk brrrr
Meiden ik ga door naar de volgende ronde..... Ik ben echt verdrietig, ik wil ook zo graag een positieve test!!! En waarom lukt het niet??? Ik wordt er best onzeker van. Ik ga maar weer even balen.....
he bah roosje, nee toch hele dikke knuffel!!! ik heb sinds gisteren gevoel alsof ik ongi moet worden. Wacht alleen nog op het doorzetten.
NEEEEHEEEEEEE ROOSSSJEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x:x:x:x:x:x:x:x:x Ik denk aan je, en heeeeel veel dikke knuffels... heb jemsn??
Ow meid wat balen Snap idd dat je er ff doorheen zit. Hopelijk ga je echt de volgende ronde op roze!!!
oooooow roosje wat balen zeg :s sorry ben helemaal blij. Mijn oppaspuber is er ik heb van haar en haar moeder een reading gekregen bij een medium.
ooooh echt jammer roosje,de moed niet opgeven! op een keer zal je roze zijn,er blijven in geloven! dikke knuf!
Hoi meiden, Even snel bijgelezen hier. Bleh-gevoel vandaag, maar morgen gaat het vast weer beter Funkel en les, ik heb vandaag niet gependeld (zie boven ) Morgen weer een dag! les, ik heb je pb wel ontvangen hoor Roosje, wat balen zeg Dikke knuf van mij en veel succes in de volgende ronde
Hey Naliey. Zie dat je eindelijk geholpen gaat worden! Wat fijn meid! Zal voor je duimen dat het snel resultaat heeft. Jullie wachten al zo lang...