NEEEEEEEE ROOOOOOOSS!!!!!!!! ach meid, wat ontzettend k*t ik baal even flink met je mee.. Ik gun het je zo ontzettend meid..
Burp, hier iets nieuws, kheb mijn broek op de vreetstand, ik heb zo een opgeblazen buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en een abbonnement.. op de plee
hahaha bekend probleem. ik kan alleen zo moeilijk naar de wc momenteel heb weer een banaan gesnoept :S
jaaa en die zijn zo lekker he!! ik kan ook niet naar de weecee van bananen baaaaal! maar gelukkig bestaat er ontbijtkoek, en dat laten we dan in dozen overkomen hierheen
hoef ik hier maar een van te nemen, we hebben appelsap van de boer... een glas en een paar uur later stroomt het putje door
ideaal. ahahahahah. ik ga vast weltrusten zeggen morgen weer druk. ben dit weekend manloos en oudste dochter is ook logeren. Dus heb alleen de jongste en oppaspuber
had ik bij de oudste wel... wist 1 week voor mijn nod 100% zeker dat ik zwanger was..uhhh... mijn man wist het zeker... was ineens elke ochtend misselijk...
Ik heb vannacht overgegeven. Dat doe ik noooit!! Maar ik ben nu ook sinds vorige week met een nieuwe antidepressiva begonnen, waar als bijwerking ook braken staat. Nu weet ik dus niet waar het van is. Ik denk de pillen, maar wel vreemd dat het pas na een dikke week begint. Het is ook wel direct na innesteling begonnen....vreemd....
Ja zeg dat... Eerst menige keren moeten smeken bij de ha.. Krijg je te horen dat hij ons te jong vindt maar uiteindelijk toch doorgestuurd.. Kom je bij de gyn... De 1 vindt ons ook te jong, de ander wil ons niet helpen en ga zo maar door.. 1x voor 2 maanden Clomid gekregen en verder onderzoeken en that's it.. Maar nu eindelijk beter vooruitzicht
ik heb niet alles bij gelezen solly.. was een beetje te veel.. alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd... alle ongi meiden s6 in de volgende ronde.. alle wachtende...ik zit gesellie bij jullie.. en ik duim voor iedereen
Goedenavond dames, jullie gaan echt te hard voor mij met kletsen, krijg t niet bijgelezen. En heel raar normaal kan ik t goed onthouden en reageren, maar vanaaf lukt t gewoon weg niet. Ben er absoluut niet bij met mn gedachten. Dan lees je iets en dan 2 tellen later weet je niet eens meer wat je gelezen hebt. Dus sorry. Maar voor iedereen een knuffel en een fijn weekend gewenst. Roosje he bah, balen meid, baal met je mee. Volgende ronde heel veel succes.
Zo eindelijk weer thuis, net even gegeten met vriend lief. Ga op vrijdag altijd met schoonmoeder wat drinken op de zaak van mn schoonvader(vriend werkt daar ook) Maar vandaag wel heel erg laat geworden, pas om half 10 naar huis dus stikte van de honger haha. Nu ook lekker mn joggings broek aan, doe ik eigenlijk noooit maar zo'n opgeblazen gevoel en zeer buikje, ook vreselijke hoofdpijn. Kwaaltjes? Ik gooi het maar gewoon op de honger haha wil niet teveel hopen... Roosje balen zeg, hopen dat het volgende maand wel gaat lukken
Heyy ladies, wil iedereen eenheel fijn weekend wensen!! Ik ga morgen een weekend wegmet de familie!! Dus ben t hele weekend offline... Succes voor alle testers en hoop dat as ik maandagaaf of dinsdagochtend kijk er heeeeeeeel veeel roze op de lijst staat!!! Liefs vlinder...
Hallo all, Er is weer veel gekletst! Roosje, jammer meis... Knuffl! Moi, tis toch wat! We voelen vanalles en maar wachten... Toen jij t vanmorgen over die testen had met zoveel huppelupup en zoveel huppelupup, kan ik dat erges opzoeken denk je? Hier nog steeds eentrekkeig gevoel in mn onderbuik. En ook s avonds echt een opgeblazen buik... Nog 6 dagen, dan weten we meer... Welterusten allemaal!
Aaaaahw neeeeee Roosje ik dacht dat we samen voor roze zouden gaan is t nou doorgezet? want je banner staat nog op overtijd.