Over Q-day gesproken... Hier moet ik zometeen eerst werken van 12.00n tot 15.00 uur en daarna gaan we nog even de stad in. Waarschijnlijk gaat de buurvrouw gezellig mee ... Vanavond doen we lekker niets en blijven we lekker thuis .
pfff volgens mij komt mijn ongi er aan!! heb behoorlijke krampen en die krijg ik meestal net voor ik ongi word:S.... fijne Q-day allemaal!
MamavanJ wat fijn dat je wat hebt gekregen, nu hopen dat je snel weer een normale cyclus hebt Quila veel plezier en rust op je vakantie Jeskejes heerlijk joh varen ik wil ook meeeeeee Roosje dat was niet de afspraak , ik hoop zo de volgende ronde wel meid. Hier. Temp vandaag weer een klap omhoog kan er geen touw aan vast knopen. Gister maar de stoute schoenen aan gedaan en me mams gevraagd als ze even wou kijken bij mijn buik (met mijn ketting) en hij begon te draaien, dat wilt zeggen dat daar een meisje groeit. Maaaaar ik durf me er niet aan vast te klampen ook al hoop ik t stiekem wel, ik weet wel dat ik nog een meisje krijg en dat dat mijn laatste kind zal zijn. en ook al als me moeder kijkt heeft t altijd gelijk durf ik er nu niet in te geloven :S al zoveel maanden telleurstelling gehad en ik weet ook totaal niet waar ik zit in mijn cyclus. normaal nooit langer dan 31 dagen en voornamelijk 29 dagen maar denk dat t geen 29 dagen zijn dit keer plus heb geen gevoelige borsten wat ik wel altijd heb 3 a 4 dagen voor nod. Heeeel spannend!!
@roosje wat balen zeg,! @hanna, geeft niks wacht rustig af! @senna, blijven doorgaan he! omhoog omhoog met die temp! @mvj, hopelijk heb je nu snel is resultaat! @babyboom, ik duim voor je! @iedereen succes met wachten/testen of met de volgende ronde! Ik heb nu net de kleine op bed gedaan, daarna ff de stad in. hier nog steeds twijfel, 1ne keer heel erg overtuigt dat ik zwanger ben en dan weer niet pfff. toch gewoon rustig afwachten! wie slikt er al foliumzuur? ik al sinds ik ben gestopt met de pil, deed ik bij de eerste ook! fijne Queensday.....!
goedemiddag. Vanochtend naar de vrijmarkt hier geweest, een driewieler gekocht voor ons meisje dus die is helemaal blij! heb echt giga het gevoel alsof ik ongi moet worden maar het komt steeds maar niet. Heel irri. Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik woensdag denk ik even testen, ik dacht dat m'n nod 8 mei zou moeten zijn maar ik gok dat het toch wel een deze dagen door gaat zetten, dus een kortere cyclus. jullie kletsen hier wel snel trouwens kan het niet bijhouden. @baby: ik duim voor je! @les: ja ik slik het ook, ben toen meteen begonnen na stoppen met de ac, na m'n miskraam even niet gedaan maar sinds m'n laatste ongi slik ik het weer. @roosje: *hug* nou iedereen die Qday aan het vieren is: veel plezier
wat is er weer enorm veel gekletst... vandaag op pad geweest voor een computermeubel en bij een heerlijk rustige ikea geslaagt.. onderweg er naar toe voelde ik mijn ei genoeg geklust de laatste dagen, dus kan op de wachtbank ploffen... zou het trouwens nog zin hebben om vanaaf te klussen? dan knallen we er nog een avond achteraan zo lopend buffet gaan maken.. krijgen eters.. en daarna door naar een verjaardag.. voor de zekerheid de file en wijn maar laten staan denk ik... meiden.. duim voor jullie allen! spannende dagen zijn weer aangebroken!
Zo mn goede daad zit er weer op. Paar uurtjes voor mn werk in de kraam gestaan. Was wel gezellig met de dames. Wilden gaan varen, maar vriendlief kreeg t ultieme idee om nu zn schuur op te ruimen. Ach jah, morgen weer een dag. En ik begin me weer lichtjes gek te maken. Heb de laatste maanden niet zoveel afscheiding na mn ei en net naar toilet geweest en had best veel. Van dat cremige denk ik. En t was iets donkerder. Geen idee wat dat is. Gaan we weer, ga weer richting NOD Iedereen, lekker van t zonnetje genieten!!!!
Hanna,bedankt voor je pendel! Deze maand,echt het idee dat ik ongie moet worden.. Maar we wachten het rustig af! Mijn nod is pas 4 mei. Als het deze keer niet lukt dan gaan we naar de huisarts. Ik heb al 3 maanden duphaston gebruikt maar tot nog toe geen geluk..daarna mogen we naar het ziekenhuis.Best eng,maar ik wil wel graag weten of er misschien iets mis is. De zwemmers van mijn man zijn al onderzocht en die waren gelukkig goed. Vanavond lekker uit eten bij de chinees,dus niet aan de borrel vandaag,voor de 1e keer ! Meiden allemaal een fijn weekend!
@ Jannie: Een keertje extra klussen kan vast geen kwaad Je ei is na de eisprong ook nog 24 uur vruchtbaar, waarvan de eerste 8 uur het meest dacht ik.
@ Deb27: balen meid... Ik hoop dat het niet gaat gebeuren hoor. @ Baby Boom: ja dat hoop ik ook, vind dit maar niets... Oooooow meid, dat zou zo enorm mooi zijn als je moeder gelijk krijgt!!! Ik duim enorm hard voor je meid! @ Les: dat hoop ik ook... er komt dadelijk een update. Ik slik nog geen foliumzuur, vergeet het steeds te halen... @ Maia: wat leuk zeg: een driewieler . Ik duim voor je hoor meid, dat je ongi niet door gaat zetten. @ Jannie1980: hahahah heel vreemd dat de Ikea zo rustig was hahahaha. Wel lekker denk ik...Ach of het zin heeft of niet om vanavond nog te klussen, dat maakt toch niet uit? Klussen is sowieso al leuk (of het nou moet of niet hahaha) @ Jeskejes: wel jammer dat jullie niet zijn gaan varen, was het wel mooi weer voor... hahaha, ach zo raar vind ik het niet hoor dat je nu weer dingen gaat zien/merken enzovoorts... Komt vast goed . @ Funkel: wat is duphason? Hoe was/is het bij de chinees? Vanavond nog even een zw-test gedaan, maar ook (omdat ik enorm nieuwsgierig was hoe zo'n ovu-test nu werkte) een ovulatietest gedaan en op deze ovulatietest was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien. Mijn man zag hem ook. Ik ga morgen dus rond 12.00 uur nog een ovu-testje doen. Als er dan nog steeds een streepje te zien is, dan wacht ik even met de Provera om ermee verder te gaan... Ik krijg de test niet goed op de foto, moet echt een ander fototoestel hebben hoor, want dit is een rotding hahahaha...
Goedeavond! Fijne koninginnedag gehad allemaal??? En vanaaf nog op pad? Hier net de kleine op bed gelegd...Het arme kind was helemaal op van zo'n intensief dagje kraampjes kijken, fietsen, visite enz....Maar het was gezellie! Vanochtend getest......Hartstikke NEGATIEF!!!.... Echt balen zeg...Heb ff potje gejankt...Ik wacht mijn ongie dus rustig af...Nu dag 32,......Mits ik bij dag 37 nog niet ongie ben doe ik dan nog een test en daarna maar afwachten!!! Vond dus dat ik wel iets ontzettends lekkers had verdient...Was alles uitverkocht....Heb helemaal niks in huis....behalve pepermuntjes, dus daar ga ik me maar mee vermaken! hahahaha....Te triest voor woorden! Nou ja... Fijne avond allemaal...Hebben er niet meerdere meiden getest vandaag? Staan er een hoop op morgen...maar had verwacht dat velen vandaag wel zouden testen!!! Ben benieuwd, hoop op veel roze morgen!!!
Ja hoor. Heb gewerkt vanmiddag van 12.00 tot 15.00 uur. Dat was best leuk om te doen. Ik had deze werkzaamheden nog nooit gedaan, dus altijd leuk om nieuwe dingen te leren toch? Ze mogen me hier best vaker voor inzetten hahahaha. Ik werd rond 15.00 uur weer opgehaald door mijn man en zoontje en daarna zijn we naar de stad gegaan. Even rondstruinen en kijken wat er allemaal was, maar na 45 minuten had mijn lichaam het wel gehad en begon ik weer te waggelen, dus zijn we naar huis gegaan. Vanavond lekker gedouched met de kleine man en nu lekker met de voetjes omhoog op de bank en ondertussen de was doen...