Hey iedereen! Wat had ik weer veel om bij te lezen... Hier is koninginnedag helemaal top, want deze koningin is jarig vandaag! En zo te voelen krijg ik vandaag mijn eitje cadeau... Ha ha.. Ik heb tenminste steken in mijn zij, dus ik den dat dat mijn eitje is... Vanavond nog maar even klussen.. @ knorretje, hou hoop het kan nog! @ mamavanjoshua ik hoop dat het raak is.... You never know! Ik ga voor je duimen!
ow ahah wil het wel vertellen hoor hanna74 had zwanger juni van een jongen en heb nog van iemand een pendel die komt op april zwanger van een jongen
Dames, Zo hele dag gewerkt.... was weer over vol op het terras.... Nu ff lekker douchen, laatste spulletjes inpakken... en plat op de bank.... Morgen om 12 uur vertrekken we naar Turkie turkie.... Oh en op de vraag of er al iemand Foliumzuur slikt.... Hier vanaf 11 mei een jaar........!!! Ja dus... Ladies, als ik terug ben is iedereen op roze hoor.... Lfs
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Marassie. Van Harte meid en een fijne verjaardag nog.
@ Marassie: hahaha dankjewel... morgen gewoon nog een ovutestje doen en ook even temperaturen... ga dus ook ff beginnen met een FF-kaartje... (ook al is mijn menstruatie nog niet begonnen)... oooooow kijk, gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!! Veel plezier met het klussen vanavond . @Senna: wie zou die andere toch zijn? LOL @ Quila: ja, was lekker mooi weer he? Dus dan gaan de mensen het terras op... Hier in Zwolle ook, wij konden nergens op terras zitten (als we dat gewild hadden)... Fijne vakantie meid! Zo net nog weer een wasje opgehangen en de volgende zit er alweer in... Morgen de laatste doen...
Zo, ik ben weer thuis.. Heb vandaag gewerkt bij mijn oude werk.. hadden personeel nodig en ik wilde wel een dagje werken.. Ze waren hartstikke tevreden gelukkig, dus deze zomer in de bouwvak weer paar dagen werken.. Lenn kan bij mijn moeder terecht dan nog even bankhangen en dan lekker richting bedje..
Ja echt heel leuk Heb daar ruim 5jaar gewerkt maar zit inmiddels een nieuwe eigenaresse in.. En ik ken haar wel en zij mij wel, maar niet qua samenwerken dus was best spannend Maar ging hartstikke goed.. alles werkt nog hetzelfde en staat op dezelfde plek.. Veel dezelfde collega's als toen.. Als het van beide kanten beviel kon ik in de zomer ook aan het werk met de meppeldagen in de bouwvak.. Nouja, ging dus super dus deze zomer weer lekker werken
Oooooooow leuk, leuk, leuk... is het in een restaurant ofzo dan? Moet ik maar even een keer vrijvragen bij een Meppeler dag hahahaha... Dat is wel leuk, dat het dan dezelfde collega's zijn enzo... ------------------------------------------------------------- Ooooooow ik ben nu eigenlijk best wel nerveus... Heb vandaag voor het eerst een tempkaartje ingevuld... nog niet met een temp, maar wel met de rest en morgen voor het eerst tempen en om 12.00 uur weer een ovu-testje doen. Daar hangt het vanaf of ik verder ga met de Provera... Vanavond in iedergeval flink aan de knutsel hahahaha
mvj veel plezier met knutselen. Roeltje super dat t werken leuk was. Hier verveel ik me kan de slaap niet vatten en lief slaapt al. Dan maar beetje hier rondneuzen.