@ GFH: ik heb gewerkt gisteren . Balen dat je je zo voelt meid.. Hoop dat je snel weer wat beter bent. @ Baby Boom: meid ik duim heel hard voor jou hoor!!! @ Ninja: wat goed zeg!!! Veel plezier met klussen vanavond . @ Moi: ik vond hem gisteren duidelijker hahaha. Maar komt vast omdat hij nu opgedroogd is... Hier net opgeruimd en wasje opgevouwen. Nu wachten tot de wasmachine klaar is en ik de witte was op kan hangen... Vaatwasser is al klaar, maar nog geen zin om het op te ruimen... J.oshua is lekker met de grote lego aan het spelen. Lekker aan het bouwen in zijn stoel, zodat ik ff de boel kon doen. Heerlijk als hij dan zo rustig aan het spelen is .
@ Baby Boom: met mij gaat het goed hoor. Ben moe, maarja gisteravond nog geknutseld he? En J.oshua word ook steeds vroeger wakker, dus dat werkt ook niet echt mee kan ik je vertellen . Maar het gaat goed. Nog een half uurtje wachten en dan ga ik weer een ovu-testje doen...
mamavanJ Hahahha nee dat begrijp ik dat dat niet echt mee zit dan je die ovu testjes kunnen wel handig zijn hoor, suc6 ermee en hoop dat je snel je ei vind
Nou gaat er meer om, dat ik even wil kijken wat hij nu doet, om te beslissen of ik verder ga met de Provera en dus de menstruatie (zit al op dag 52 vandaag en dus 23 dagen overtijd) op gang ga brengen...
ohw zo ok dus als de ovutest niet donkerder word, ga je dus door met de provera als ik het zo goed begrijp?
Whaaaaahhh Funkel, Van harte gefeliciteerd!!! Super. Mooie test. Dames de mei maand begint mooi roze, zo volhouden he Mvj: positive thinking, doe mn best. Daarom heerlijk varen zometeen en hopelijk voor de laatste keer op t wakeboard. Dames tot vanavond.
Nou meiden, net de ovulatietest gedaan ik wacht even tot hij goed opgedroogd is, zodat ik het goed kan vergelijken, dus ik houd jullie op de hoogte meiden... Ik heb op marktplaats gekeken voor een andere camera en heb gereageerd op 1... dus ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen...
@baby: spannend dus voor je! meiden, ik word hier gek. Heb nog een aantal dagen voor de nod te gaan maar ik heb nu al zo'n buikpijn/ongikrampachtiggevoel. En dat heb ik normaal gesproken nooit, meestal 1 dag voor ongi dat ik pas ongigevoel krijg. En nu al sinds donderdag. Snap er helemaal niks meer van. misschien toch maar eerder een testje kopen, maar ik heb zo het gevoel dat het niets is deze maand. snap niks meer van mezelf, ga constant naar het toilet omdat ik zeker ben dat het nu is gekomen.
Meiden wat wordt er steeds veel gekletst! Als ik goed gelezen zijn er weer een paar meiden op roze! Gefeliciteerd!
wie kan mij even op rood zetten? ongi heeft doorgezet *snik snik snik*...op naar de volgende ronde!! Alle anderen nog succes met afwachten en hoop dat er nog veel meer roze bij komt.
@ Maia: meid klinkt erg herkenbaar... Had ik ook toen ik zwanger was van J.oshua... ik weet nu ook ff niet wat ik moet doen. Het lijkt een beetje of de test van vandaag ietsje donkerder is dan gisteren... Ik weet het ff niet meer... Ik twijfel nu zo enorm of ik verder moet gaan met de Provera of niet... Straks maar ff checken met mijn man... en effe overleggen.
@deb: balen zeg @mvj: herkenbaar dus. ik herken het niet van mijn vorige 2 zwangerschappen, maar dus ook niet van m'n gewone cycli, heel gek dus. maar wie weet, we gaan straks toch shoppen, het is nog wel vroeg maar misschien kan ik wel even een test halen, doe ik dan denk ik wel morgen pas.
Ik heb net met mijn man overlegd en we wachten morgen nog even af... Dus morgenochtend nog even een test doen (morgenmiddag kan niet, want dan ben ik op het werk, dus morgen met ochtendurine)... Als hij dan hetzelfde blijft, ga ik verder met de provera...
Meiden, ik word hier helemaal gek! Van blijdschap hoor! Ik riep vanmorgen nog dat ik niet meer zou testen tot mn nod maar nu zag ik onze Moi met een positieve test en wij lopen zo mooi gelijk dat ik dacht, ik waag nog een kansje... En jawel! Positief! Meteen stond het 2e streepje er al! Ik ben zo blij! Mn vriend was er niet bij (voetballen) dus ik smste hem dat ik een cadeautje had en hij belde meteen op. Ik huilen haha, toen wist hij al genoeg. Hij was ook echt overrompeld en super blij! Hij komt lekker naar huis dan gaan we samen naar de test zitten staren haha