hoi hoi ik schrijf niet veel,maar lees wel altijd met jullie mee hahaha. @ alle zwangeren gefeliciteerd. ik ga jullie verlaten,want ben vandaag ongi geworden helaas. hoop niet dat ik al teveel meiden terug zie in de volgende topic
Balen Deb en Semmy! En proficiat miniM! Mijn vriend is er van overtuigd dat ik zwanger ben vanwege mijn niet-lekker zijn en mn (emotionele) gedrag. Nou, geloof er zelf niks van. Denk gewoon dat ik me 'gewoon' niet lekker voel en gewoon morgen over een week ongesteld ga worden.
@Semmy, balen meid! Hopen dat het de volgende ronde raak is! @GFH, maar hormonen kunnen rare dingen met je doen! Hoop voor jou dat het raak is, ondanks je gevoel!
MvJ, Als ik jou was zou ik ook nog even wachten met de provera. Het kan zijn dat je eisprong lang op zich heeft laten wachten ivm de anticonceptie die nog in je lichaam zat. MiniM, Gefeliciteerd meid!! Alle meiden die ongi geworden zijn, heel erg balen!! Ik lees af en toe nog met jullie mee. Ben erg nieuwsgierig welke meiden mij mogen volgen. Ik hoop natuurlijk heel snel iedereen!
@GFH, ja die hormonen... Praat me er niet van. Ik jank al vanaf dinsdag om niks, dus kan een goed teken zijn!
Het gaat goed hier lees steeds meer dat er zwangere zijn We gaan het wel volhouden hé Voor degene die toch ongesteld zijn geworden: balen zeg hoop voor jullie dat het de volgende keer raak is... Hier nog niet zo heeel lang wakker, heb niets gedronken maar toch hoofdpijn pff:x en hele zere voeten heb ze helemaal kapot gelopen gisteren..maar goed altijd blijven lachen haha.
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. Funkel (ronde 12, 1e kindje?) 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brother bear (verwachte NOD) (1e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 49
@minim gefeliciteerd! Geniet er saampjes van... Hier een beetje down! Ik voelde gister mijn eitje... Gisterochtend wel lekker geklust maar gisteravond ben ik in slaap gevallen en vanochtend wakker geworden met hoofdpijn! Ben nu een beetje bang dat ik mijn eitje heb gemist! Maar ja.. Dan de volgende ronde beter! Vanmiddag visite nog voor mijn verjaardag... Druk aan het stofzuigen en hapjes klaarmaken...
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. Funkel (ronde 12, 1e kindje?) 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brother bear (verwachte NOD) (1e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 49
@ KikiM: dat zou kunnen inderdaad. Ik kijk het nog ff aan en houd ook mijn temp in de gaten enzo... @ Linda: meid, dan zou het heel goed kunnen zijn dat je TE vast hebt geslapen. Daar kun je ook hoofdpijn van krijgen... @ Marassie: meid, als je gisterochtend nog geklust hebt, dan hoef je niet bang te zijn dat je je eitje gemist hebt hoor... Veel plezier met je visite vanmiddag. @ NOD-lijstje: waar zijn de kleurtjes (onderaan) eigenlijk gebleven (met de betekenis van welke kleur)??? Hier net de witte was opgehangen. Het waait hier nogal hard en toen viel de droogmolen om, gelukkig is de was niet vies geworden... Nu heb ik hem vastgezet aan de schutting met een stuk touw, dus als het goed is valt hij nu niet meer om... Zometeen ff eten en dan als J.oshua wakker is naar een verjaardag toe. Gaan lekker lopend denk ik, maar ik trek dan wel ff wat anders aan...
Mini gefeliciteerd meid geniet er van Deb & Sem balen meiden Ik hoop dat ik morgen of overmorgen ook een positieve test mag hebben. Heb schaduw lijntje :S, lekker duidelijk
@ Eisprong: is het normaal dat je bij een naderende eisprong al een aantal dagen last van je onderbuik krijgt dan (soort ongigevoel?). Ik heb echt geen idee namelijk... (stom eigenlijk he, als je al een kind hebt gehad)
Zou kunnen denk.. ik heb tot het vorige weekend een aantal dagen echt krampen gehad..d an links, dan rechts en soms in mn baarmoeder.. nu ookw el, maar veeel minder en veel lichter..
ik zou het niet weten mamavanJ ik weet niet eens of ik mijn eisprong wel voel. Niet stom hoor heb er 2 en weet niet eens wat ik voelde voor nod :S wist alleen dat ik overtijd was. en nu let ik op alles