@ Brotherbear: ja, ik heb het echt al wel een paar weken, maar het word nu wat erger. Ik weet ook niet of het komt omdat ik al 24 dagen overtijd ben, of dat het komt omdat mijn ei eraan komt... @ Baby Boom: ow hahaha, kun je nagaan... Ik let nu ook echt overal op... echt zo apart. Bij J.oshua heb ik nooit ovulatietesten gebruikt, wel getemperatuurd, maar geen ovulatietesten gebruikt... Dus dit is voor mij ook allemaal helemaal nieuw...
hahahha ja, ik wist eerlijk gezegd niks :S ik wist dat als ik onveilig sex had met me toen malige partner dat ik zwanger zou raken. Wist niet eens hoe lang dat soms kan duren wist niet dat je vruchtbare dagen had niks. bij mijn 2de ook nog niet maar hij was een verassing hihi. En nu hou ik me overal mee bezig en door zp ben ik overal achter gekomen dus ben erg dankbaar voor zp, ondanks dat die dingen die ik weet me ook gek maken omdat ik er allemaal op let nu.
wat gaan de dames vandaag doen? ik ga zo naar buiten kids zijn bij opa en oma die ga ik vanavond halen. Kijken wat voor leuks we vandaag gaan doen, wil eigenlijk wel ergens wat eten.
Hahaha, ach... ik wist wel dat het er was enzo, maar was er niet zo mee bezig. Nu wel enorm, doordat mijn menstruatie zo enorm lang op zich laat wachten...
@ Baby Boom: wij hebben zometeen een verjaardag. Ga zoontje dadelijk uit bed halen en dan gaan we die kant op lopen... Zelf nog even wat anders aantrekken en dan op naar de verjaardag. Een heerlijke wandeling heen en terug .
Ik heb de vorige x een cyclus van 15 dagen gehad.. dat wil zeggen een bloeding(kje) van 5 dagen uit het niets, zonder de gebruikelijke klachten. Dat was over op 13 april. Vanaf 14 april kreeg ik af en toe krampjes.. en paasweekend had ik heel erg krampjes.. en dat is dan nu een week over.. Ik zou nu (die cyclus van 15 niet meegerekend), 12 dagen overtijd zijn.. Hoop voor jou, en voor mezelf natuurlijk ook, dat die krampjes een goed teken zijn..
Hallo ladys... Heb hier twee cb plustesten liggen ( 4 dagen voor nod ) zit in de eerste ronde laatste ongie 10 april tussen de 14e en 18e dag echt idee gehad mijn eisprong gevoeld te hebben. als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan is mijn nod volgende week zondag. heb last van allerlei kwaaltjes hoofdpijn, rugpijn, steekjes links en rechtonder (baarmoeder ?) doorzichtig slijm verlies en sinds 3 dagen gevoelige en grotere tepels.. zijn waarschijnlijk ontpillingswaarschijnselen. But you knever know... Zou zo graag al een testje doen
dag dames, ben ik weer. ik zie een aantal roze, wat leuuuuuk gefeliciteerd. Enne, ik sta nog steeds niet op de lijst (7 mei) hier nog steeds geen tekenen, alhoewel sinds de ochtend heb ik een paar steken in mijn buik en lage rugpijn. Maar we zien wel, ik wil pas 1 dag na nod testen.
Ik zit nu twee dagen voor NOD, test gedaan van clearblue en deze was negatief. Ik weet dat het vroeg is om te testen maar ik lees zo vaak dat mensen al vanaf 4 dagen voor NOD positief testen dat ik het niet kon laten...helaas geen goed nieuws... Sinds gister heb ik wel rommelende darmen, diarree en voel me een beetje misselijk. Zouden dit toch zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn of heb ik gewoon een buikgriepje te pakken?
Tsjonge, wat een misselijkheid vanmorgen zeg pfff heb tot zeker 13 uur de tijd nodig gehad om me goed te voelen! Om half 2 gingen we proosten met de nederlandse vereniging, heerlijk een glas appelsap ipv sekt En Zojuist ligt de volgende test op te drogen naast me, en is alweer een iets donkerder streeeeeepje
@ moi hartstikke gefeliciteerd! hoop dat ik je snel mag volgen hihi Hier net de onderbuurman aan de deur geweest, ze hebben weer lekkage Vorige keer kwam het bij de vaatwasser vandaan, gelukkig snel en kosteloos kunnen oplossen(hulp van oom) maar nu komt het waarschijnlijk uit de badkamer... Maar alles bij ons is weggewerkt onder de tegels, ik hoop zo dat het makkelijk op te lossen is en of het daar daadwerkelijk wel vandaan komt. Jullie begrijpen dat ik hier nu giga zit te balen:x:x:x:x:x Fijne avond iedereen en misschien kom ik vanavond nog wel ff koekeloeren
hihi allemaal roze deze maand Moi hier vanmorgen ook best misselijk.. het verschilt nu zo erg met de vorige zwangerschap.. Toen (op één incidentje na) helemaal niet misselijk geweest.. Maar wel onwijs zere borsten.. Nu geen zere borsten en wel misselijk.. Het maakt me een beetje onzeker want heb dus verder nergens last van.. ik gok dat er deze week nog een testje wordt gedaan haha..
Ik dacht 12 januari... Tis wat met die dagen van ons! Maar wederom had je me aangestoken he met je test! Alleen deze keer heel goed!
goedemiddag! Wij zijn lekker wezen winkelen vanmiddag! heb testjes gekocht van kv2v5 en natuurlijk (we konden ons niet inhouden) getest maar negatief. t is nog best vroeg natuurlijk. Dus het volgende testje ligt in de kast en we gaan donderdag pas weer testen als ik niet al ongi ben geworden.
@ Brotherbear: Ja inderdaad. Ik hoop het echt. Heb ook wat last van mijn onderrug/bekken, dus we zullen het wel zien... @ Steffie: welkom hier en heel veel succes deze ronde... @ moedertje: ook voor jou spannend dus @ Anisa: het kan nog alle kanten op meid. Succes en ik duim voor je. @ Moi: leeeeeeeuuuuuuuk! Een nog donkerder streepje. Het kan niet missen he meid!!! Geniet er maar lekker van. @ Linda: ow jeetje meid, dat is wel flink balen idd... Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat het snel (en makkelijk) op te lossen is... @ Maia: spannend meid!!! Ik duim voor je... Hier weer terug van de verjaardag en nu aan het wachten tot de lasagne klaar is. Het lijkt net of de "menstruatiepijn" steeds erger word... Het zit echt onderin, bij mijn baarmoeder... Echt zo'n drukkende pijn. Ook heb ik net draadjes afscheiding gespot toen ik naar de wc ging... Wat houd dit ook alweer precies in? En voor degenen die een tempkaartje invullen... welke moet ik dan aanklikken?