NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. Funkel (ronde 12, 1e kindje?) 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brother bear (verwachte NOD) (1e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 49 Mezelf nog even op rood gezet
Hoi Dames, Kom niet verder dan reageren tot pagina 143. Moet nu namelijk weg, maar als ik terug ben doe ik de rest. Tot straks xx @Jeskejes Thanks. Vind het ook altijd leuk als meiden zo persoonlijk reageren, dus vandaar dat ik er ook maar eens mee start. @moi78 Ga je het je zus vertellen??? Lijkt me zo leuk als je dit geweldige nieuws kenbaar gaat maken. @Senna85 Balen dat je tem zakt. Maar zolang je niet ongesteld bent maak je nog steeds kans. Wanneer is je nod? Wil je niet zon leuke banner J @Funkel WHAAA GEFELICITEERD!!!! Spat je maar lekker uit. Mag wel na 12 rondes. Mied, wat fijn dat het juist nu lukt en je bezoek aan de huisarts wordt bespaard. SUPER.... en nu duim ik extra hard voor een plakkertje. Knuf. En de test is overduidelijk. Geweldig. @mamavanjoshua: Zo vullen we elkaar goed aan haha. Meid, ik weet ook niet goed wat het beste is. Als het donkerder wordt is toch een goed teken of niet? Ik heb mijn eisprong nog niets gevoeld. @GFH Vervelend dat je je niet zo lekker voelde. Voel je je nu alweer wat beter? @Babyboom Spannend zeg. Morgenvroeg nogmaals proberen te testen. Wij houden van testjes turenJ ik duim voor je @Ninja Na een positieve test pringt je ei binnen 24/48 uur. Dus nog twee daagjes daarna. Dan loop je het zeker niet mis. Klusze in ieder geval. @Maia Wanneer is je nod? Hoop voor je dat het een goed teken is. @Deb27 Balen van je ongi. Hoeveelste ronde was dit voor je? Knuf.... @miniM WAUW JIJ OOK AL!!! GEfELICITEERD MEID, Wat gaat het allemaal de goede kant op. Geniet ervan. @Semmy26 Balen van je ongi. Suc6 in de volgende ronde. @Marassie Als je s ochtends hebt geklust is het ook oke hoor. Wanneer is je eitje gesprongen dan? @brotherbear Wat een aparte cyclus heb je gehad. Was het wel een menstruatie??? @Steffie1904 het lichaam kan je helemaal voor de gek houden, zeg ik uit ervaring. Ik heb vanalles gevoeld en laat me niet meer zo gek maken. Maar wie weet, het kan natuurlijk raak zijn. @moedertje3 Suc6. Nog 6 dagjes en dan weet je meer. @Anisa Ik had de vorige keer voor de menstruatie diaree. Wil je niet ontmoedigen hoor... Hoop het wel voor je natuurlijk.
@ Troela, dank je wel...jeetje wat heb je veel mensen beantwoord zeg!! ik heb daar helemaal de rust en concentratie niet voor (helaas nog door mijn hersenschudding) maar wij zitten in de 7de ronde...moet wel zeggen dat mijn vriend er niet zoveel omgeeft dat ik nu ongi ben...als het wat langer duurt om zwanger te worden vind hij dat prima:S misschien een rare vraag meiden, maar merk dat ik vandaag echt een off dagje heb en toch echt even heb moeten huilen nu ik ongi ben. nu wil ik de komende maand gewoon lekker rustig aan doen en het iet wat los laten, maar hoe kan ik dat doen? want merk dat ik er teveel mee bezig ben en ik niet iedere keer me zo wil voelen eigenlijk...
@ Troela: nou tot straks dan maar meid hahaha. Whahaha ja idd... ach wat maakt het uit toch? Ja lijkt mij ook een goed teken, daarom ga ik morgen ook weer testen... heb besloten dat dan maar te doen als ik thuis ben... Ik heb altijd diarree voor ik ongesteld word whahaha... Maarja, ik ben regelmatig aan de diarree, dus ach... @ deb: meid, ik wou dat ik je kon helpen. Ik zou niet weten hoe je dat moet doen... @ Senna: komt goed lieverd. Hier lag zoontje er al mooi optijd in. Al voordat wij gingen eten. Heb hem een papfles gegeven (had hij zin in) en daarna op bed gelegd. Hij was zo enorm moe en vervelend... bah. Hij is ook meteen gaan slapen, want heb hem niet meer gehoord... Nu wachten op de eventuele antwoorden op mijn vraag. En terwijl ik dat doe, ga ik interviewvragen bedenken voor een artikel...
tante senna is behoorlijk onzeker geworden. Veel van dat lekkere vieze witvloed dat net lijkt dat je in je broek pies.
nou dames Ik kijk een 2ling Bekijk bijlage 147643 Vrijdag komen ze Fay en Pip ( pip is nog niet zeker de oudste wil dat)
@senna: wat een schatjes! en die witte vloed heb ik ook, zo vies @mvj: sorrie, geen idee op je vraag @hanna: balen voor je. succes volgende ronde!
kijk hij wordt donkerder! MvJ ik heb geen idee op je vraag... roeltje en minim, plassen hahaha ik moet elke 15 minuten volgens mij! vanmiddag mijn moeder verteld, die had het al zo een beetje door, want gisteren en vanmorgen dus kotsmisselijk! ook zijn mijn borsten giga!! dus dat zag zij ook haha!
hihihihih. ik ga mijn moeder echt niet onder ogen komen eerste tijd ahahahah. Die is het er niet bepaald mee eens dat we het nog proberen
@ Senna: oooow wat een schatjes nogmaals... Hahaha, dat is volgens mij nog zacht uitgedrukt.... @ Maia: dankjewel meid...ook al heb ik er niets aan whahaha @ Moi: hij word zeer zeker donkerder hahaha. Bedankt meid, heb er natuurlijk niet veel aan, maar dat geeft niet ... er zijn er vast die het wel weten... Whahaha, ach ja, moeders... en helemaal logisch dat zij het al door had als zij ook bij julile wonen hahaha. Dan kom je er niet echt onderuit... Zo, het interview is geschreven én gemaild ... Ben benieuwd, wanneer ik hem terug mag verwachten...
@mvj: graag gedaan ook al heb je er niets aan @moi: die is wel duidelijker inderdaad! verder niets te melden