@ Maia hahahaha...das niet veel als je niets te melden hebt Whoehoe... heb straks een veel betere camera, dus kan dan foto's maken van mijn ovulatietesten meiden... Nog heel even geduld... Mede mogelijk gemaakt door Senna .
Meiden, wat een hoop roze ineens hier!! Gaat de goede kant op deze maan! Hoop op allemaal plakbeebjes voor jullie!! Ik wacht nog tot woensdag met testen!
Hoi meiden, wat gaat het goed hier @ Moi, Funkel, MiniM, Antares, Gefeliciteerd meiden . @ Senna, wat een schatjes zeg. Echt leuk om twee tegelijk te nemen, veel plezier de komende tijd @ Deb en andere ongi-meiden succes volgende ronde Witte vloed, heb ik vandaag ook ineens, zo herkenbaar van mijn zwnagerschap. En hier dus ook meer meiden die het hebben. Pff nog een week nagels bijten ...
dank je wel. ja komt wel mooi uit allemaal mag voorlopig toch niet werken dus kan goed me tijd in de pups doen en mijn 2 dochters zijn helemaal happy. Die zitten al ruzie te maken bij wijze van wie ze ff op schoot mag
Heel handig dat je alle tijd voor ze hebt nu. En maar goed dat je 2 hondjes krijgt dan als je dochters nu al ruzie hebben . Wordt erg leuk! (ooooh ik wil ook, maar we hebben niet genoeg tijd )
nee is niet altijd even handig maar de oudste is 7 die kan straks wel helpen met uitlaten als ze goed zindelijk zijn dat vind ze wel heel spannend. De jongste is 2
@ Skaya: spannend meid!!! @ Afrola: ja gaat goed hier he? Spannend hoor meid... Ik duim voor je . @ Senna: whaha geweldig, zie de 2 meiden al helemaal kibbelen. ZIjn ze best goed in af en toe whahaha. Ik zie de grote meid al helemaal wandelen met een van de hondjes. Ik weet zeker dat ze dat helemaal geweldig gaat vinden. Zo en dan nu maar eens even snel nog de witte was opvouwen...
ja idd is voor haar denk ik ook wel goed gezien haar gedrag op dit moment. En voor de jongste hebben we een extra lijn kan ze ook lopen maar dan heb ik ook een lijn om te helpen. want het is echt 2 en ik zeg nee en alles zelf doen
Oh mijn god meiden! jeetje wat is er veel gekletst!' en sorry heb het fut er niet voor om alles door te lezen iets van 20 pagina's! maaaarrrr. ik zag wel op roze: MINIM, MOI, ANTARES en nog een paar sorry weet het niet meer! SUPER GEFELICITEERD! EN VAST HOUDEN NU HE! hier verder alles prima.! wel heel veel steekjes in de buik en buikpijn vandaag! tja misschien begin van ongi! maar dat heb ik nooit! we zullen zien, nog een paar daagjes wachten! @ de rest: heel veel succes met testen en wachten. en anders op naar de volgende ronde he dames! we houden de moed er in liefs les
@ Senna, haha wat een goed idee een tweede lijn, zodat je jongste toch 'zelf' de hond kan uitlaten! Mijn kleine vind het ook al helemaal leuk om de hond van mijn ouders uit te laten met de riem, de hond blijft wel in de buurt van mijn ouders, dus ze kan prima de lijn vasthouden. Als de hond dan even blijft staan of iets terugloopt en ze heeft dat niet door valt ze vervolgens om als de lijn strak komt te staan en dan gaat ze heel hard lachen . Prachtig om te zien . Je meiden zullen er veel van leren en kan zeker goed zijn voor hen qua gedrag etc. @ MvJ nog goed bezig op de laatte avond Fijne avond nog, ga zp afsluiten...
@ Mini, gefeliciteerd! @ Moi, ik zie toch wel een 2e streep! Ik ben vandaag helaas ongi geworden. Super korte ronde. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen
@ Senna: hahaha ja heel herkenbaar... J.oshua is ook echt ik ben w en ik zeg nee... En hij wil ook veel dingen zelf doen... @ Les: we houden zeker de moed erin @ Afrola: goed bezig waarmee? Of met de was bedoel je? Ja, had het binnengehaald, dus meteen nog maar ff opvouwen, dan kan ik het morgen als ik thuiskom meteen opruimen... @ Mupkuh: ow meid, dat is balen zeg!!! @ Moi: slaap lekker meid!!! hier ga ik ook afsluiten... Morgen om 9.00 uur beginnen, dus ik moet er eerder uit dan ik gewend ben... J.oshua naar kdv brengen en dan op naar het werk... Slaap lekker allemaal en droom mooie dromen he? Morgen weer tempen en testen... maar las dat ik beter niet kon testen als ik net wakker was? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om op het werk te gaan testen om 12.00 uur... Maakt het dan uit als ik het bijvoorbeeld 's middags doe als ik dan thuis ben?
Balen Mupkuh.. Hoop dat het snel raak mag zijn! Ik ga ook slapen. Morgen vroeg nog maar eens testen. Ben wel moe, aldagen eigenlijk... Welterusten allemaal