nou meiden ik krijg het echt niet bijgelezen, er is weer wat afgekletst @iedereen die ongi geworden is: echt jammer!! @iedereen die zwanger zijn: een dikke proficiat!! men ovutestjes waren nog niet geleverd dus heb men ei niet kunnen spotten maar had gisteren vanaf de late namiddag erg harde steken in men onderbuik en nu is het over.. zou dit men eisprong geweest kunnen zijn?
ziou kunnen.. heo was je afscheiding en/of stand van de bm? de combi ervan geeft vaak een duidelijker beeld!
Gisteren is me ei geweest ofnie?? Ik vind het zo raar dat ik de 26ste echt flink veel vruchtbaar slijmhad. Gisteren ochtend trouwens wel onwijs veel pijn en steken onderin me buik gehad effe een uurtje en toen was het voorbij
Goede middag dames, Er is sinds gistere avond weer flink wat afgekletst.. Voor de gene die toch ongi zijn geworden, mega balen ga voor jullie duimen dat het de volgende ronde wel raak is Hier nog maar een uurtje wakkerop de een of andere manier is mn wekker niet afgegaan.... Heb volgens mij bijna klokje rond geslapen haha, vooruit maar gelukkig heb ik niets boeiends vandaag qua afspraken ofzo... Maar het klinkt apart toch blijf ik moe heb dit al sinds donderdag dat ik genoeg( wel minder als vandaag haha) geslapen heb en dan toch nog moe ben.. Zo het is weer een heel verhaal haha, sorry moet toch tegen iemand aanlullen
Hee Poohbeer, zijn ze toch niet langs gekomen?? Balen zeg.....!! Vroeg het me al af haha! Wat je opnoemt klinkt wel als je ei.
bm kan je voelen, maar dat kan je alleen vergelijken als je regelmatig voelt. vruchtbaar slijm ziet er uit als rauw eiwit.. dikke rekbare doorzichtige afscheiding..
Dames d8 dat de winkels maandags 1 uur open gingen, dus ben nog niet wezen halen. ik ga zo even naar de winkel heb aardig wat thee op dus zo even kijken als ik wel donker urine heb anders nog even wachten, lekker slim ook he maar wou niet uitdrogen hahahaha. ik hou jullie nog even in spanning, doen jullie vaak ook bij mij
spannend baby boom! ik heb ook pas om een uur of 5 getest elke keer dat ik dacht, nu heb ik niet veel gedronken en nu is mijn urine ok
spannend baby! hier zijn de winkels op maandag om 11 uur open, sommigen zelfs om 9:00. maar dat vind ik ook wel erg vroeg ik heb al m'n huishoudelijk werk weer gedaan, nu even uitpuffen voordat meisjelief weer wakker wordt
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 47 Ik heb mezelf nog even rood gemaakt.
ik heb echt geluk gehad! dacht dat ik men ei niet zou spotten maar juist ovutest gedaan en positief!! dus klussen maar!! woehoe!