Nou, heb testje gedaan had wel 2 kopjes thee op en was mijn eerste plasje na die kopjes thee. zie ik ineens een witte bobbel op de plek waar de streep zou moeten komen echt vaag, dus straks maar weer een poging doen heb tussen tijd niet meer gedronken. Dus nog geen nieuws hier
SPANNEND!!!! DUIM DUIM DUIM! Als je zwanger bent, gaan wij volgende week een bakkie doen in rotterdam
Balen Deb... maar geef de moed niet op he. Door naar de volgende ronde! @Poohbeer, fijn van je positieve test! Klusze!
@all, bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Heb er ook flink de balen van maar het is niet anders. vol goede moed weer verder, nu hopen dat ik vriendlief ook zo ver krijg...die wil volgens mij niet echt meer omdat hij bang is etc...:S @babyboom hoop zo voor je dat je zwanger bent!! er is heel veel geschreven en heb niet alles meer in mijn hoofd...
hallo dames, probeer al tig dagen op mijn gsm te reageren, maar hij wil maar niet... heb al jullie verhalen gevolgd!! Van harte dames die op roze zijn gegaan en sterkte rode meisjes... Klusze voor de volgende periode! Zelf heb ik al dagen het idee dat het raak is deze keer. Ik kan me nog herinneren dat het bij Jason ook zo voelde en dat ik alle symptomen weer heb.. maar aangezien het ronde 1 is, durf ik bijna niet te hopen dat het weer zo snel is. Heb net dus ook een test gedaan (een week voor NOD) en ja, das natuurlijk vragen om problemen niks te zien uiteraard... Zal nu echt tot zondag/maandag proberen te wachten, ik verander mijn NOD naar maandag want denk dat ik daar meer in de richting zit. Heb geen idee wanneer ik een ei had maar heb wel een temp van 37 Hoe komen we in godsnaam steeds die langdurige weken door! GRRR Ook heb ik nu vakantie en probeer ik mezelf bezig te houden Succes poohbear! en babyboom allen op roze deze maand!!!
dank je wel Deb. En dat wisselvallige van je vriend ken ik ook hoor. Miss wat minder met hem erover hebben??
dank je wel Nicole ja die wacht weken zijn echt gek makend. hoop dat je volgende week ook op roze mag meid
Dat heb ik inderdaad geprobeerd maar dat lukt niet helemaal. want op de een of andere manier als we ruzie of een discussie hebben over totaal iets anders komen we altijd uit op zwanger worden en dat het hem te snel gaat... het is hier momenteel ook heel erg gezellig:x maar goed misschien moet ik mijn trots maar weer opzij zetten en er de komende maand gewoon niet meer over hebben en dan maar zien hoe of wat...maar vind het wel erg moeilijk dat ik dan niks met hem kan delen hierover...vooral ook omdat we verder niemand vertellen dat we bezig zijn.. al ben ik wel heel erg blij dat ik mijn verhaal kwijt kan bij jullie anders zou ik echt gillend gek worden denk ik
ja dat ken ik meid, ik kreeg ook steeds ruzie omdat hij zoiets had van als t komt komt t ik wil er niet teveel moeite voor doen, terwijl ik juist wel voor de volle 100% wou gaan. en toen op een gegeven moment sprak ik gwn niet meer met hem erover want ik merkte dat we echt weinig sex hadden. en juist daarna werd de sex wat meer. Denk dat ze zich anders zo gedwongen voelen.
Je hebt 100% gelijk...ik zal dat eens gaan doen.. dank je wel knuffel... ps heb je alweer getest? ben zo nieuwsgierig
suc6 ermee en wij zijn er om je aan te (horen)lezen meid. ik ga zo kijken als me urine donker genoeg is. ben btje bang